• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn
    Oväntad skrev 2011-05-13 09:04:00 följande:
    Åh vad skoj att ni ska gifta er.. Jag gifte mig för ganska precis ett år sen Glad

Min lille bebis har faktiskt tagit sig ur gåstolen när han sträckte sig efter en sak.. Så nu blir den uppkörd på vinden.. Han ålar sig med och kan inte sitta stadigt men... Han har börjat resa sig mot saker.. Fattar inte.. Tungan ute Hoppade han över ett utvecklingsteg?.. Hur ska det bli framtiden.. Han är ute och joggar men ramlar av stolen när han ska sätta sig och vila när han kommer hem Tungan ute
    hahahaha skrattade gott åt ditt inlägg!

min lilla sitter stadigt sen ett par månader tillbaka och ålar mest och typ kryper/hoppar fram på rumpan , och sen en vecka sen ställer hon sig upp och går längs med soffan osv. en ny tand har tittat ut också :)
  • elinnnnn

pregga: vet inte om du är här inne och kollar även om du är avregistrerad. men ville bara säga att jag är glad över att du äntligen får vara lycklig, jag önskar dig allt gott här i livet. hoppas vi "ses" igen! kram

puchelina88 skrev 2011-05-12 09:05:19 följande:
    Hejsan alla!
    hoppas ni mår bra?!
    här hemma sover min bebis nu;)
    han kan säga mamma,pappa,titta han ålar sig inte kryper;)
    han va på väg ur sin gostol här hemme i går han skulle ha en leksak i sin korg han va nästan i sin leksakskorg;)
    jaha om 15 dagar så gifter man sig börjar bli nervös;)
    hoppas ni alla har det jätte bra kram på er!!
    oj nu är det inte så många dagar kvar!!! 10 va om jag inte räknat fel ;)
    så spännande!
    vi mår bara bra :) jättekram tillbaka!
  • elinnnnn

PUCHELINA: har du fått nån mens förresten`???!!?!?!?!

• puchelina88
    elinnnnn skrev 2011-05-16 19:11:50 följande:
    PUCHELINA: har du fått nån mens förresten`???!!?!?!?!
    ja fick den på dag 33 nu när jag fick den va det på dag 19 så ja har den ju inte den 27 i alla fall;)
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2011-05-17 09:40:52 följande:
    ja fick den på dag 33 nu när jag fick den va det på dag 19 så ja har den ju inte den 27 i alla fall;)
    åh skönt!!!! hehehe
    vi ska på badsemester i sommar en vecka i turkiet....den veckan kommer jag ha mens...känns kul!
  • elinnnnn

var på bvc med lillan idag. hon blev vaccinerad (mässling) och vikt och längd och sånt.
    8.6 kg och är 71 cm lång.
    hon har haft ett par veckor nu då hon inte ätit så bra, fått tänder och varit dunderförkyld så vi är typ tillbaks på smakportions stadiet igen...
    jag delammar nu vill inte sluta tvärt av eftersom jag inte kan pumpa. det går bra och lillan tar ÄNTLIGEN flaskan.
    Similac ger vi henne, vet inte om ni har den i sverige. skulle egentligen ge henne nan2 men hittar inte den vanliga här och den hypoallergiska smakar ju illa så den får vi nog slänga (köpte den först)

Hoppas era lillpluttor mår bra! Och såklart ni mammor också !
    kram till er allihopa

• Malinski79

Heeeej!!!!
    Skönt Pregga att du "kom in här" och förklarade dig VET att du är en underbar människa (även om du är liiiite
    väl impulsiv ibland) Men du vet att jag älsar dig gumman!!! Hjärta

Puchelina: Jag säger GRATTIS lite såhär i förskott Mysigt med bröllop!! Är det borgerligt? Bara tänkte eftersom det är en fredag

Själv ska jag ner till skåneland fredag-söndag och även jag ska på bröllop..Ska bli super mysigt att bara åka jag och sambon en hel helg och bo på hotell

Annars så riiiiinner tiden iväg här tycker jag.. Det hände saker hela tiden med Moa, dock har hon inte börjat krypa än.. Hon tar sig runt på nåt konstigt sätt men hon kryper inte.. Inte heller har det kommit upp några tänder heller, men såg idag att det är alldeles vitt nere i tandköttet, så det står nog inte i förrän de ÄR där...

På 8-mån kontrollen så vägde hon 8600g å va 72 cm lång, så det är en lång och smal tjej vi har (enligt BVC)..

Och jag kan bara hålla med om att mensen är jätte skum.. Min skiljer sig oxå massor från månad till månad...

Många kramar till Er alla!!!! Ska försöka bli bättre på att gå in här lite oftare

Ella 070911<3 Moa 100907<3
  • puchelina88
    Malinski79 skrev 2011-05-23 20:33:43 följande:

Heeeej!!!!
    Skönt Pregga att du "kom in här" och förklarade dig VET att du är en underbar människa (även om du är liiiite
    väl impulsiv ibland) Men du vet att jag älsar dig gumman!!! Hjärta

Puchelina: Jag säger GRATTIS lite såhär i förskott Mysigt med bröllop!! Är det borgerligt? Bara tänkte eftersom det är en fredag

Själv ska jag ner till skåneland fredag-söndag och även jag ska på bröllop..Ska bli super mysigt att bara åka jag och sambon en hel helg och bo på hotell

Annars så riiiiinner tiden iväg här tycker jag.. Det hände saker hela tiden med Moa, dock har hon inte börjat krypa än.. Hon tar sig runt på nåt konstigt sätt men hon kryper inte.. Inte heller har det kommit upp några tänder heller, men såg idag att det är alldeles vitt nere i tandköttet, så det står nog inte i förrän de ÄR där...

På 8-mån kontrollen så vägde hon 8600g å va 72 cm lång, så det är en lång och smal tjej vi har (enligt BVC)..

Och jag kan bara hålla med om att mensen är jätte skum.. Min skiljer sig oxå massor från månad till månad...

Många kramar till Er alla!!!! Ska försöka bli bättre på att gå in här lite oftare

tack;)ja det är borligt blir i rådhuset här i stan sen blir det fest hemma i huset för oss med mat och vin/öl hoppas på fint väder bara!!
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2011-05-24 06:58:27 följande:
    tack;)ja det är borligt blir i rådhuset här i stan sen blir det fest hemma i huset för oss med mat och vin/öl hoppas på fint väder bara!!

hur gick det`? hoppas det gick riktigt bra och att du är lycklig och nöjd med livet.

Kram

• Fröken Catrin

Hej tjejer och barn!
    Det verkar som att tråden är utdöende. :(
    Hoppas alla har det bra och får en fin sommar.

Sen vill vi passa på att skriva grattis till alla bebisar som fyller år i sommar!{#emotions_dlg.flower}
    Stort grattis från oss! Solig

Stor kram till er alla.

Hoppas man hörs någon gång framöver.
    (Min inbox är öppen för dom som vill ha kontakt!)

Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Nellie 1/8-10 <3 -- frokencatrin.blogg.se - min vardag, för den som vill läsa. :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10