• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn
    Fröken Catrin skrev 2011-06-17 22:06:50 följande:
    Hej tjejer och barn!
    Det verkar som att tråden är utdöende. :(
    Hoppas alla har det bra och får en fin sommar.

Sen vill vi passa på att skriva grattis till alla bebisar som fyller år i sommar!{#emotions_dlg.flower}
    Stort grattis från oss! Solig

Stor kram till er alla.

Hoppas man hörs någon gång framöver.
    (Min inbox är öppen för dom som vill ha kontakt!)

Hjärta{#emotions_dlg.flower}

hej tjejen!

ja det blir väl lätt så när barnen växer och man har mindre tid till datorn och vissa kanske inte är mammalediga längre heller...

Önskar dig detsamma!
    Kram

• puchelina88

Hejsan alla!

hoppas ni har det bra?!här hemma är det fullt upp med min Viktor på snart 11 månader han ska ställa sig upp över allt;)tänk vad tiden går snart 1 år redan!vet tyvärr inte när vi kommer att få någon dagisplats är tydligen många barn i höst som ska skolas in på dagis;/men men har ju lite mammadagar kvar så jag kan vara hemma en stund till!

i sommar blir det i väg med husvagnen till göteborg och ullared ska bli underbart att få komma iväg med min älskade man och son;)

hoppas ni alla få en fin sommar kram på er

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • Oväntad
    puchelina88 skrev 2011-06-21 07:45:08 följande:

Hejsan alla!

hoppas ni har det bra?!här hemma är det fullt upp med min Viktor på snart 11 månader han ska ställa sig upp över allt;)tänk vad tiden går snart 1 år redan!vet tyvärr inte när vi kommer att få någon dagisplats är tydligen många barn i höst som ska skolas in på dagis;/men men har ju lite mammadagar kvar så jag kan vara hemma en stund till!

i sommar blir det i väg med husvagnen till göteborg och ullared ska bli underbart att få komma iväg med min älskade man och son;)

Jag har redan fått plats för min lille kille (till och med före hans 1års dag)..Så i början/mitten på september så kommer vi ha inskolning och det känns riktigt bra då jag börjar plugga heltid den 29 augusti
    Pojke 070618 Pojke 100917
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2011-06-21 07:45:08 följande:

Hejsan alla!

här är det bara bra min lilla blir 10 månader just idag! och hon kryper snabbt som en raket och går längs alla möjliga möbler eller med mig om jag håller henne i händerna.

mysigt med sverigesemester, hoppas bara ni får fint väder så!

hoppas det ordnar sig med dagisplats snart

kram tillbaks

• elinnnnn
    Oväntad skrev 2011-06-21 13:41:03 följande:
    Jag har redan fått plats för min lille kille (till och med före hans 1års dag)..Så i början/mitten på september så kommer vi ha inskolning och det känns riktigt bra då jag börjar plugga heltid den 29 augusti

vad skönt för er :) Grattis!

Vad ska du börja plugga``??

• Huldris

Hellu babes!
    hade inte tänkt att skriva i denna tråden..då jag blev medlem av en helt annan anl..men måste ju ändå säja att det e trist att tråden bara dog ut i stort sett...Här går allt med en raketfart,lilleman e ja vad ska jag säja? sjövild...haha han ska på allt å e faktiskt alltid glad fram tills dess att man tillrättavisar honom-typ,nej det e jajja att bita mamma i tutten. då blir han väldigt upprörd,hahaha goa onge..
    Grattis Puch till giftemålet,va roligt :)
    Elinnnn, dig har jag faktiskt tänkt på å hoppas att du mår braHjärta

Lilleman reser på sig å e väldigt ivrig till att börja gå, han leker titt ut med täcket,snutten eller det som finns tillgängligt,han dansar gärna till musik å nu när han varit jättesjuk så snorar han en del...sååå jag har väl torkat hans lilla näsa såpass att han nu tycker att det e min tur, han får en näsduk å ska torka mamma åxå,hahahaha
    vi var på liseberg i dagarna å han tyckte det var fantastiskt kul,drakbåtarna blev en favorit,å kaninerna var roliga på avstånd.haha
    Nu har jag en må¨lare hemma som total renoverar mitt hem vilket känns bra men det e jobbigt med all röra (pedant som jag e) men jag får se målet. MEN jag stör ihjäl mig på honom å jag ska ta han i hampan när mina barn vaknat,han tar sig friheter i mitt hem å det är INTE ok,han gör ett jobb här inget annat å det ska jag tala om för honom!

Lilleman åkte på förstoppning,öroninflammation,och falsk krupp på en gng..lille hjärtat mitt,men nu mår han bra. Mitt x å jag har nu gemensam vårdnad på mitt eget intiativ då det faktiskt funkar över förväntan bra.
    sen kan det finslipas helt klart ang andra bitar.
    Lite fr oss här,
    kram på er :) Sammie

• Oväntad

Ja det var tråkigt att den dog ut.. Men Pregga/Bubbis10 höll igång den bra.. Är osäker på om du är samma person..

Pojke 070618 Pojke 100917
  • Huldris
    Oväntad skrev 2011-07-03 20:41:18 följande:
    Ja det var tråkigt att den dog ut.. Men Pregga/Bubbis10 höll igång den bra.. Är osäker på om du är samma person..
    japp its me :) haha mja jag kanske höll igång den en del...till vissas glädje å andras sorg ;) kraam gumman
  • puchelina88

Hejsan alla!!
    det va länge sen jag va här inne;)
    Min lille har blivit 1 år gud vad tiden går fort!!
    han går inte riktigt än men det kommer!!;)
    annars så händer det inte så mycket min man började jobba i dag lite tråkigt att semestern är slut:( vi väntar på dagisplats till våran prins får se när vi får det,har ju några mammadagar kvar sen blir det arbetsförmedligen inget kul men men!!:(hoppas ni alla har det bra!!

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • lillabambi

Hej brudarna dax att dra liv i gruppen igen :) inte varit så aktiv men detta går ju att ändra på, vore skoj och veta hur långa och vad era små vägde vid 11 mån, min lille väger 9,5 och är 81 cm lång :) kram på er :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10