Vi fortsätter, Bf aug 10
alltså det ska vara 2 radbrytningar där i min text ovan...ang rekommendationerna var ju inte särskilt menat till Pregga utan mer min åsikt generellt .
familjeliv.se är lite konstig hos mig idag :S
alltså det ska vara 2 radbrytningar där i min text ovan...ang rekommendationerna var ju inte särskilt menat till Pregga utan mer min åsikt generellt .
familjeliv.se är lite konstig hos mig idag :S
ops :D datorn hängde upp sig hahahha
hej alla goa o glada tjejer! såg att ni hade roligt åt mitt inlägg * typ 5? till mandy hahahaha ops :) alltså igår var helt hemskt :( jag började nästan tro att ungen ville ut igår. kanske den ville också men den är fortfarande kvar inne i magen som tur är. jag har ju klagat på ryggsmärtor och höftsmärtor, eller iofs inte smärtor då det inte gör ont egentligen utan mer som ihållande värk som irriterar... igår blev den värre framåt kvällen och jag fick även sammandragningar som om inte det vore tillräckligt så höll bebisen på att sparka hur mycket som helst igår. h*n håller nog på att möblera om eller nåt. idag mår jag bättre tack och lov :) grattis till er som byter vecka idag! v.23 och v24 om jag inte minns fel??? jag byter inte vecka förräns på måndag :( då blir det v. 24 för mig :D Idag är det torsdag vilket betyder helg här borta. jag sitter just nu med en övermogen avokado i håret och ansiktet hahaha. jag har blivit grymt torr ihårbotten och i ansikte så nu ska jag testa lite mer naturliga alternativ. jag vet ju att jag är lite känslig sen innan redan, hade eksem när jag var liten och ända upp till 20års åldern :S