Vi fortsätter, Bf aug 10
smörgås med makrill i tomatsås låter så himlans gott! dem har inte det här :( Bara massa tonfisk konserver, hmmmm
Sweetlilly: vad lyxigt :D:D:D:D iallafall för den som måste fixa maten hehe
bbelly: ja jag hoppas också det så slippe rman lägga ut dryg en tusenlapp :D fast jag tvivlar på det. jag har juu redan gjort ett extra UL och då kunde hon inte se...vid RUL sa hon att den till 80% är en flicka. men det var jju bara i v.17...dessutom var situationen lite konstig. min make sa: det e en flicka va? då sa bara BM att ja till 80%...när tittade hon efter kön liksom? haha jaja därför vill vi gärna kolla en gång till
hej allihopa! här har det inte hänt mycket sen kl.13! konstigt, men det kanske är min dator som klabbar? eller ja familjeliv sidan har inte fungerat som den ska i 2 dagar nu... suck
min lill* sprattlar så mycket idag. det är så härligt. har ju haft en väldigt lugn vecka nu med knappt några kännbara rörelser. verkligen underbart! imorgon går jag in i v.25! kan ni tänka er att det redan gått 4 veckor sen halvtid???
pregga: ja min har ju också haft en väldigt lugn vecka. men idag har den sparkat och möblerat om därinne som aldrig förr haha. härligt :D man får ju passa på och njuta av det för imorrn kanske det är lugnt igen... usch komage hahaha. man brukar ha grytbitar i dolmarna :) sen finns det ju spenatpiroger också. jag älskar dem! hatar spenat, påminner mig om skolan *ryser* men i dessa pirogerna så tillagar man spenaten med en krydda som heter sumak som ger sur smak+massa citronsaft... mmmm mums! min svärmor brukar göra och skicka hit hahaha
pregga: ajabaja akta så du inte blir avstängd.... igen ;)
ja jag har gått upp dryga 8 kg nu. väger strax under 67kg... Magen har stannat av i ett par veckor, att växa alltså. tycker iallafall jag själv men mina mammajeans säger i och för sig annat. men mer att den liksom växt på annat ställe, inte bara rakt ut utan mer på längden om du förstår vad jag menar.