Vi fortsätter, Bf aug 10
dessutom är sidan så seg att det bara är jobbigt att vara här. så fort jag uppdaterar sidan så loggas jag ut typ. sen får jag massa error meddelanden hela tiden :S
dessutom är sidan så seg att det bara är jobbigt att vara här. så fort jag uppdaterar sidan så loggas jag ut typ. sen får jag massa error meddelanden hela tiden :S
puchelina: grattis till ny vecka :) och till att sambon nu fått känna sparkarna :)
Pregga: tack för ditt grattis ang min flicka i magen :)
Denna sidan har inte fungerat på ett par dagar. inte för mig iallafall. men hoppas att det fungerar idag :)
Den kära leken: Angående lusten så nej tyvärr blir min mindre och mindre :(
den kära leken: ha det så roligt hos BM idag. när ska du dit?
nähäpp ingen inne som vanligt? jaja, lunchen är ändå färdig nu, ska gå och äta. hoppas ni har en underbar dag! kram allihopa
den kära leken: hoppas ni får ut mer utav besöket hos BM idag då. Vi var och gjorde vårt fjärde ultraljud för ett par dagar sen och det var FÖRSTA gången som vi fick visat och förklarat för oss vad det var hon tittade på. Fast det krävdes byte av klinik.... Kanske bör ni be om en annan barnmorska? Det är ju rättså viktigt att det "klickar" mellan er och BM. Det ska ju vara roligt, intressant och lärorikt att gå på BM besök.
Malten: kul med ny bikini :) Jag behöver köpa ny BH, igen... En mamma baddräkt skulle också vara bra att ha :D
SweetLilly: jag håller också tummarna på att ni får vad ni behöver. synd att det ska ta sån tid bara
pregga: ang abort så känner jag såhär: först och främst ska man skydda sig så bäst det går. och blir man ändå gravid tycker jag man ska ta tid på sig att känna efter hur man vill göra innan man bestämmer sig. båda föräldrar ska vara överens om beslutet.
abort som preventivmedel finns inte för mig. det finns alltid något preventivmedel man kan använda, man kan inte vara allergisk mot allt. och om man isåfall skulle vara det får man väl strunta i att ha samlag :P om man nu inte vill ha barn förstås...
abort om barnet är väldigt sjukt ser jag inget fel i. även abort om mammans hälsa är i fara. hm vad mer kan jag säga?...... kommer inte på något
den kära leken: vad skönt att allt gick bra hos BM :)Mitt nästa bm besök kommer bli av hemma i Sverige, jippi :D:D:D:D:D
Idag går jag in i vecka 26!!!!
Igår hade jag värk i magen hela kvällen och vaknade redan kl.5 av att det fortfarande värkte. Jag har ingen aning om vad bebis höll på med egentligen. Möblerar om kanske... Men nu känns det som vanligt och bebis sparkar mjukt :)
Jag vill ju gärna inte ha massa sd och värk och annat nu när jag snart ska resa. hem, bara 2 veckor kvar ju!!