Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Passar på att lägga in en bild på min prinsessa Hjärta

Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Nallepuhmamma skrev 2010-09-12 12:12:05 följande:
    Malinski:

Säjer det här med. Vilket underverk du fått Man blir ju helt såld av dessa söta bebsiarna man får se alla fått

Man undrar ju när det är MIN tur juh.
    min prinsessa verkar inte vilja komma ut till mig
    Känne rmig så jäkla deppig.

Jag är på BF+5 idag enl bm och BF+10 enl då jag plussade
    TACK tjejen {#emotions_dlg.flower}

Håller tummarna för att det startar lika snabbt för dig som för mig...Jag fick ju min prinsessa bf+6
  • Malinski79

Tack för alla fina ord om min lilla sessa SÅKLART så tycker jag ju att hon är världens finaste, men det hör ju till

Är det så att Perssonlund fått en son??? Har inte sett något inlägg från henne Obestämd

Nallepuhmamma: Hur mår du nu då????? Du får börja räkna ner dagarna till en ev igångsättning istället för att räkna upp övertidsdagarna..det gjorde jag, och det kändes liiite bättre iaf...

Oväntad: HUR knäpp får din bm bli egentligen????? Jag vet iofs att de har så i vissa kommuner att man får gå över 3 v, men här är det 42+0 man får gå...

Fortsätter hålla mina tummar för er två nu..Ni är såååååå värda att få mysa med bebisarna nu!!!!!!

Pregga: Stackars Discoprinsen Inget man önskar såååå små barn, ska bli spännande att se hur länge Moa klarar sig från Ellas förskolebaciller....Men när magsjukan kommer att komma dit (vilket säkert inte dröjer alltför länge) så kommer jag hålla Ella hemma iaf, det är en sak som är säkert!!! Har du testat att droppa lite bröstmjölk i näsan för att underlätta nästäppan???

• Malinski79

Ja om Perssonlund fått sin pojke så ska det här skålas igen Skåååååååål tamejtusan!!!!!!! Skål{#emotions_dlg.flower}

TÄNK sååå många gånger vi skålat nu, och nu är det "bara" två skålar kvar!!!!!!

• Malinski79
    Nallepuhmamma skrev 2010-09-14 10:17:40 följande:

Tjejer kan ni hjälpa mig?

HUR mycket slempropp har man igenterligen?

Det bokstavligt talat "rinner" av mig fast jag torkar mig så kommer det massor mer sen efter ett tag.

Och varför kommer det inga värkar när det kommer så mycket slemmis?

Men är du säker på att det är slemproppen då?? För det är tydligen jäätte vanligt med rikliga flytningar på slutet...Hur manser sillnad på det vet jag dock inte

Min slemmis kom bara liiite av men den va blodblandad å det va tydligen ett tecken på att det va på G....Men snaaart (även om det inte känns så för dig) så kommer prinsessan ut!!!

Perssonlund: Härligt att lille Melwin ÄNTLIGEN ville komma ut, förstår att det va låååång väntan!!!!
  • Malinski79

Jag håller oxå tummarna för att det ligger å PREEEEEEEESSAR nu

elinnnn: Är ni kvar i Sverige eller har ni åkt hem igen??

Här flyter allt på fina, Moa äter å sover mest hela tiden..hon är totalt raka motsatsen mot vad hennes syster va Ella sov max 30 min i taget och ville absolut inte ligga i vagnen eller i sängen, bara sova på oss..Men denna lilla skatt sover hur bra som helst i vagn insatsen, hon sover t o m i den på nätterna..

Hon äter ju enbart ersättning så hon äter 70-80 ml var 3-4 tim å sen sover hon oftast där emellan

• Malinski79

Det är oväntad och Nallepuhmamma som är kvar.....

• Malinski79
    {#emotions_dlg.flower}Nallepuhmamma: GRATTIS till sessan Å skåååål tamejtusan Skål

Lillskruttet: Jag håller med dig om det att SLV borde ju kollat upp allt kring amning och alkohol innan de ger sådana restriktioner (stavas det så?).... Så länge det känns ok för dig så ser jag inget "konstigt" i det...Har fler vänner som "unnat" sig ett glas vin någongång ibland..Nu tror jag ju inte du dricker 1-2glas i veckan heller Utan tar man ett glas IBLAND så tycker jag det är ok..

men det är ju tur att alla väljer själva
  • Malinski79
    Oväntad skrev 2010-09-19 12:34:19 följande:
    Min lilla pojk.. Borde vara sist av alla va? Tungan ute Kom i fredags efter andra igångsättningen.. Onsdagens igångsättning tog inte alls.

Så på dag +18.. Sinnessjukt att man kan få gå så länge.. doh..

Jag har inte förlorat så mycket blod men hade väldigt lågt blodvärde innan och det gör mig såå trött.. Ska kolla hb i morgon på återbesöket. Bebisen var inte så liten som de trodde.. Han vägde 4110g och var 52 cm lång..

Så nu ammar, vilar, ammar jag och är rätt off.. Grät igår för hormonerna misstänker jag. Så typiskt jag ska ju vara lycklig nu...
    Åhhhhh ÄNTLIGEN!!!! Va härligt att ALLA bebisarna är här nu Skåååååååål tamejtuuuuuusan!!! Skål{#emotions_dlg.flower}
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-09-20 19:52:43 följande:
    hahaha va roligt, lilleman var hungrig så jag sklojjade med honom å slängde fram brösten å dinglade dom fram å tillbax å sa -häääär kommer maten, ungen gav upp världens leende med hela ansiktet, hahahahah
    Hahahahaha......Det ska synas tidigt att han är en pojke

Mandy86: Beklagar bortgången av din mormor Det är lite "läskigt" det där tycker jag..De säger ju det att i samband med att ett nytt liv kommer till jorden så rycks ett annat bort...Min morfar gick bort exakt 1 mån innan min äldsta dotter kom, och nu har jag läst i flera trådar om mor och far föräldrar som gått bort precis innan eller i samband med barnets födelse Gråter
    Ella 070911<3 Moa 100907<3
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10