Vi fortsätter, Bf aug 10

Passar på att lägga in en bild på min prinsessa 

Passar på att lägga in en bild på min prinsessa 

Tack för alla fina ord om min lilla sessa
SÅKLART så tycker jag ju att hon är världens finaste, men det hör ju till
Är det så att Perssonlund fått en son??? Har inte sett något inlägg från henne 
Nallepuhmamma: Hur mår du nu då????? Du får börja räkna ner dagarna till en ev igångsättning istället för att räkna upp övertidsdagarna..det gjorde jag, och det kändes liiite bättre iaf...
Oväntad: HUR knäpp får din bm bli egentligen????? Jag vet iofs att de har så i vissa kommuner att man får gå över 3 v, men här är det 42+0 man får gå...
Fortsätter hålla mina tummar för er två nu..Ni är såååååå värda att få mysa med bebisarna nu!!!!!!
Pregga: Stackars Discoprinsen
Inget man önskar såååå små barn, ska bli spännande att se hur länge Moa klarar sig från Ellas förskolebaciller....Men när magsjukan kommer att komma dit (vilket säkert inte dröjer alltför länge) så kommer jag hålla Ella hemma iaf, det är en sak som är säkert!!! Har du testat att droppa lite bröstmjölk i näsan för att underlätta nästäppan???
Ja om Perssonlund fått sin pojke så ska det här skålas igen
Skåååååååål tamejtusan!!!!!!! 

TÄNK sååå många gånger vi skålat nu, och nu är det "bara" två skålar kvar!!!!!! ![]()
Tjejer kan ni hjälpa mig?
HUR mycket slempropp har man igenterligen?
Det bokstavligt talat "rinner" av mig fast jag torkar mig så kommer det massor mer sen efter ett tag.
Och varför kommer det inga värkar när det kommer så mycket slemmis?
Jag håller oxå tummarna för att det ligger å PREEEEEEEESSAR nu
elinnnn: Är ni kvar i Sverige eller har ni åkt hem igen??
Här flyter allt på fina, Moa äter å sover mest hela tiden..hon är totalt raka motsatsen mot vad hennes syster va
Ella sov max 30 min i taget och ville absolut inte ligga i vagnen eller i sängen, bara sova på oss..Men denna lilla skatt sover hur bra som helst i vagn insatsen, hon sover t o m i den på nätterna..
Hon äter ju enbart ersättning så hon äter 70-80 ml var 3-4 tim å sen sover hon oftast där emellan ![]()
Det är oväntad och Nallepuhmamma som är kvar.....
Nallepuhmamma: GRATTIS till sessan 
Kom i fredags efter andra igångsättningen.. Onsdagens igångsättning tog inte alls.