Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga: Jag har redan sagt va jag tycker om ditt X redan å jag står för det...Jag förstår verkligen att du vill försöka ge Dominic en fadersgestalt men det vettetusan om det verkligen är det rätta i detta läget?!?!?!!? Jag tycker du skulle uteslutit honom för LÄÄÄÄÄÄNGESEN men det vet du ju redan Du tror du ger honom lillfingret man tar ju å "äter upp hela din jäkla arm".... Tror verkligen du måste ta tag i detta ORDENTLIGT (om du förstår va jag menar?!?) Verkar inte som om någon av er mår så bra av detta.... Vill u bara DITT å Dominics bästa å det hoppas jag du förstår Hjärta

Fyyyy, jag blir bara mer o mer osäker på OM jag ens ska försöka amma denna gången efter att jag läst om att de flesta av er har jätte jobbigt fortfarande med det Uschhhh, jag har mina minnen som genast dyker upp om hur det va sist Gråter Men men det återstår att se!!!

Perssonlund å nallepuhmamma: Jag liiiider så med er att ni fortfarande sitter här med massa känningar heeeeela tiden å att det inte blir mer på allvar än, då fortsätter jag nästan hellre såhär utan minsta känning å hoppas att det bara *pangar* till å sätter fart!!!!! Kraaaaaamar till er tjejer, men vi får tänka att vi ALDRIG varit närmare bebis än såhär iaf {#emotions_dlg.flower}

Hoppas jag inte missat någons inlägg nu

Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Perssonlund skrev 2010-09-04 13:21:11 följande:
    Malinski - Jag har börjat tänka att om tre veckor bör ju våran lilla bebis vara här iallafall så jag räknar ner dagarna där ifrån istället och om någon liten känning kommer så försöker jag inbilla mig att det inte är dags än Skrattande, det verkar som att det lättar lite iallafall.

Jag skriver mer sen måste sticka nu {#emotions_dlg.flower}
    Men gumman vi (jag) får gå som längst 42+0 så jag har max 11 dagar kvar {#emotions_dlg.flower}

Jag fick oxå ett litet städ ryck här...Har dammsugit, dammat, torkat av alla köksluckorna, kalkat av kaffebryggaren å vattenkokaren...Så nu är det iaf lite rent å fint här Så nu sitter man här med en stenhård mage Vore ju sååå trevligt om man kunde få lite värk av det oxå Men...nope

Ella har ju feber här så hon sitter mest och tittar på TV idag stackarn....
  • Malinski79

God morgon tjejer!!!!!

Bf+4 idag då och här sitter man fortfarande För varje dag som går så kommer vi närmare dotterns födelsedag (11/9) oxå Obestämd och jag vill ju HELST inte att de ska få samma födelsedag..Hahaha vad är oddsen på det?? föda två barn på SAMMA jäkla datum?!? Då kanske man ska köpa sig en trisslott oxå isf

Perssonlund: Jo jag tror det va bf+8 som lillskruttet fick på  Så sätt fart Då ska jag isf få på torsdag!! Vill ju helst inte behöva gå till bm igen på onsdag, men som det är nu så lutar det åt att jag VISST kommer att få gå dit Skrikandes Även om MYCKET hinner hända på dessa dagar (hoppas jag)

• Malinski79
    carohl skrev 2010-09-05 16:06:06 följande:
    Hoppas du får snart gumman!
    Tack!!!!!! {#emotions_dlg.flower}
    carohl skrev 2010-09-05 16:07:37 följande:
    Det blev mycket klaga där ser jag. Jag älskar att amma min flicka men jag skulle vilja att hon blev mätt längre så att jag fick mera bara...
    Ja bara för att de äter mycket är det ju inte säkert att man faktiskt har tillräckligt tjock mjölk Obestämd Det är ju sååå svårt att veta...Lycka till!!!!!
  • Malinski79
    LillSkruttet skrev 2010-09-05 16:22:18 följande:
    Japp, Leonard kom på BF+8.

Leo 2 dagar:
    Leo 2 dagar
    Ja jag måste säga det här oxå....Han är sååå otroligt söt!!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Malinski79

Sitter här bf+5 idag å va in till förlossningen för kontroll för vi misstänkte ev att jag läckte fostervatten + jag tyckte jag känt bebisen mindre...

men det va inte fostervatten å bebisen mådde bra iaf Men så skulle hon känna efter om tappen va mogen för att isf göra en hinnsvepning men ICKE...Omogen fortfarande *SUCK* men det kan gå fort sa hon, så hon sa till sambon att nu skulle det färdknäppas!!!!!! Hahaha, han vill verkligen inte det..Men jag ska ge honom en order ikväll ändå Men har iaf suttit här med en molande mage så man kan ju hoppas att det går åt RÄTT håll

Nu ska jag backa i tråden å se va ni skrivit för spännande

• Malinski79
    Nallepuhmamma skrev 2010-09-06 07:38:37 följande:
    Åhh ser att det iaf blivit en påg här inne till Grattis.

Har alla fött sina småttingar nu då???

Ja rättaresagt ALLA utom JAG!!!

BF imorgon Tisdag och ALLA  känningar är som bortblåsta. Finns INGET som tyder påa tt det skall sätta fart nu

Istället för att räkna NER dagarna till BF så får jag nog börja ställa mig in på att  räkna UPP dagar istället
    hihihi..som sagt, jag är OXÅ kvar,.... å det känns som det är en BRA bit kvar tills de kommer någon bebis Ska till bm på onsdag å då skulle jag få en läkartid för hur man ev går till väga om den rackarn inte vill komma... Det känns ju redan som jag gått över 15 dagar eftersom man tyvärr "räknade" lite med att få ungefär samma tid som jag fick ella å det va ju 10 dagar INNAN bf å här sitter man bf+ 5 nu...*SUCK*
  • Malinski79

Tro det eller ej men har faktiskt börjat klocka mina "molningar" det är inga riktiga värkar men det är obehagligt å de kommer med ca 15 min mellanrum..Inget jag behöver andas mig igenom men jag kan inte heller röra mig när jag har "obehaget"...Wiiihoooo, detta är ju det FÖRSTA jag känner

Å eftersom jag aldrig haft en förvärk så va vet jag, detta kanske är det?!?!?! Obestämd Jag är iaf glad att man känner NÅT

Men igår när de gjorde undersökningen så sa hon ju att tappen fortfarande är bakåtlutad så har inga större förväntningar av detta..Men tappen kanske blivit "retad" lite ändå av att hon ändå va där inne å rörde runt o tryckte på magen rätt ordentligt????

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-09-06 17:05:29 följande:
    japp jag vet!
    LillSkruttet skrev 2010-09-06 13:06:28 följande:
    Pregga: Ja, vad säger man?? Han är sanslös, det är inte tu tal om saken. Skönt i alla fall att du fått prata med BVC-sköterskan och fått reda ut det som hände där.
    ja han e en aningen störd aså. jo jag har pratat med henne å lite annat folk idag så nu e bollen i rullning ;)Sötnöt, jo det e gött! shit va trött jag e nu aså så ska man tvätta kl 19.00-22.00 suck...har sprungit en massa ärenden idag med...vill bara sova en stund men nu e det dags att laga mat. Jo nu har han gjort sitt definitivt å jag har folk bakom mig. Självklart så kostar det att ha barn va trodde puckot?!
    Ja du gumman!!!!!! Han är verkligen INTE som alla andra, det är allt jag har att säga Å så såklart en STOOOOOOR styrkekram till DIG å dina barn {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Nallepuhmamma skrev 2010-09-06 13:47:23 följande:
    Vad spännande. men för att tappen är omogen ena stunden innebär inte att det behöver dröja innan det startar Det KAN gå fort. Hoppas på riktiga värkar för dig.
    TACK för svaret det är iaf "bara" förvärkar här..Det gick över när jag tog panodil, men som sagt jag är glad att det händer NÅT överhuvudtaget nu...Sen vet jag inte om det va en bit av slemproppen som gick idag oxå eller om det bara va "vanliga" flytningar....Men men det är väl bara hänga på vad som än händer

Perssonlund: Hur går det för dig idag då gumman???????
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-09-06 18:20:55 följande:
    Tack för allt stöd gumman, du e ljuvlig Hjärta{#emotions_dlg.flower}  Hoppas dina värkar tar fart snart för nu väntar vi alla på din lille bebis ju :)
    Nu kanske jag kommer bli bannad ett par dagar....kunde inte hålla mig å kallade en riktig subba för bitterfitta.
    men hon e nog en av de mest otrevliga jag sett här inne på Fl aså.
    Hon tycker att kvinnor som blir misshandlade e idioter, vill man amma så e man egoist emot pappan osv. kunde inte hålla mig nu. sicken subba!!!
    Åhhhh jisses...Såna människor det finns Förvånad

Kram tillbaka så ses vi väl om nån dag då
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10