Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga: Jag har redan sagt va jag tycker om ditt X redan å jag står för det...Jag förstår verkligen att du vill försöka ge Dominic en fadersgestalt men det vettetusan om det verkligen är det rätta i detta läget?!?!?!!? Jag tycker du skulle uteslutit honom för LÄÄÄÄÄÄNGESEN men det vet du ju redan
Du tror du ger honom lillfingret man tar ju å "äter upp hela din jäkla arm".... Tror verkligen du måste ta tag i detta ORDENTLIGT (om du förstår va jag menar?!?) Verkar inte som om någon av er mår så bra av detta....
Vill u bara DITT å Dominics bästa å det hoppas jag du förstår 
Fyyyy, jag blir bara mer o mer osäker på OM jag ens ska försöka amma denna gången efter att jag läst om att de flesta av er har jätte jobbigt fortfarande med det
Uschhhh, jag har mina minnen som genast dyker upp om hur det va sist
Men men det återstår att se!!!
Perssonlund å nallepuhmamma: Jag liiiider så med er att ni fortfarande sitter här med massa känningar heeeeela tiden å att det inte blir mer på allvar än, då fortsätter jag nästan hellre såhär utan minsta känning å hoppas att det bara *pangar* till å sätter fart!!!!! Kraaaaaamar till er tjejer, men vi får tänka att vi ALDRIG varit närmare bebis än såhär iaf 
Hoppas jag inte missat någons inlägg nu ![]()
, det verkar som att det lättar lite iallafall.
och jag vill ju HELST inte att de ska få samma födelsedag..Hahaha vad är oddsen på det?? föda två barn på SAMMA jäkla datum?!? Då kanske man ska köpa sig en trisslott oxå isf
Även om MYCKET hinner hända på dessa dagar (hoppas jag)