Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-09-06 19:57:27 följande:
    Gud vad jobbigt att behöva tvätta nu. Jag hade också behövt,men jag är så jäkla trött idag. Hade kunnat sova mig igenom hela dagen... Precis vad tror han? Aja han kan ju tro vad han vill nu...
    Malinski79 skrev 2010-09-06 17:56:55 följande:
    Ja du gumman!!!!!! Han är verkligen INTE som alla andra, det är allt jag har att säga Å så såklart en STOOOOOOR styrkekram till DIG å dina barn {#emotions_dlg.flower}Hjärta

TACK för svaret det är iaf "bara" förvärkar här..Det gick över när jag tog panodil, men som sagt jag är glad att det händer NÅT överhuvudtaget nu...Sen vet jag inte om det va en bit av slemproppen som gick idag oxå eller om det bara va "vanliga" flytningar....Men men det är väl bara hänga på vad som än händer

Perssonlund: Hur går det för dig idag då gumman???????
    Jodå det går. Så jäkla trött bara. Men ingen bebis på gång... Hur går det för dig?
    Här fortsätter förvärkarna (eller vad de är) tänkte jag ska fortsätta låta dem "hålla på" så ska jag ta panodil när jag går å lägger mig så man får sova lite iaf tycker iaf att de gör mer å mer ont när de kommer, så HOPPAS verkligen de gör NÅGON som helst nytta nu!
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79

Nu tror jag det kommer mer av slemproppen...Å "blodblandad" är den...Ska man ringa in då?

• Malinski79
    lillabambi skrev 2010-09-06 20:47:09 följande:
    beror på om du har mer känningar eller om du bara märker att "proppen" gått ?
    Jag har ringt in, eftersom jag har "värkar" oxå..De frågade om jag ville komma in men jag känner att jag ska avvakta till de är tätare..Har INGEN lust att åka fram å tillbaka flera ggr...
  • Malinski79
    lillabambi skrev 2010-09-06 21:18:28 följande:
    förstår de,... hur täta e dem?
    det är fortfarande 20 min mellan dem!!!
  • Malinski79
    Tack tjejen!!!!
    Regnbågslycka skrev 2010-09-06 22:01:44 följande:
    Hmm...syns inte mina inlägg? Förvånad
    Joo jag ser dem iaf
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-09-07 00:45:16 följande:
    Malinski gumman, nu hoppas jag innerligt att det tilltar å är på G för dig, nu väntar vi alla på din bebis :)
    PREEESSSAAAAA!!!!!

haha ,kramar
    Hahahaha..ja vad säger man, sitter fortfarande här å klockar värkar som bara kommer med 10min mellanrum Det blir mer å mer intensiva,men vad hjälper det...Har precis duschat i 30 min.....så ni hittar nog mig här imorrn oxå

Men jag är sååååå trött nu,har ju knappt sovit nåt sen 7 imorse..
  • Malinski79

Hej tjejer!!!!! Man blir alldeles rörd när man läser att ni verkligen bryr er å saknar en när man inte är här

HjärtaJag skrev här senast natten till i tisdags kl. 03 och kan meddela att kl. 06.44 kom vår efterlängtade å älskade lilla Moa till världen 3500g å 51 cm å alldeles perfekt Hjärta

Kan lova att det gick undan i svängarna, blev kallaad raketmamman av bm som va med...Vi kom in kl. 04.45 å sen fick jag ligga med ctg kurva i 1 tim å därefter konstaterade bm att jag va öppen 4 cm...DÅ va kl. 05.50 å kl. 06.20 är jag öppen 5 cm och 25 min senare är hon ute!!!!!! Så det gick undan på slutet kan kag säga Fick skrika till bm att NUUUU kommer hon, så hon hann precis fram å ta emot bebisen

Åhhhhhh ni kan inte ana vad jag håller alla mina tummar å tår nu att inte ni andra behöver gå längre med värkar å dyligt längre utan att ni får ut era bebisar!!!!!!!

• Malinski79
    Perssonlund skrev 2010-09-08 17:13:18 följande:
    GRATTIS!!! SKÅÅÅÅÅÅÅÅL Skål ! Härligt att det gick så snabbt om det inte var för snabbt vill säga. Jag sa ju att jag skulle vara med dig hela vägen Skrattande. Undra om det får lov att vara min tur nu? Flört. Hoppas att allt gick bra iallafall och att ni mår bra! {#emotions_dlg.flower}
    carohl skrev 2010-09-08 17:16:35 följande:
    Åhhhh vad glad jag blir för din skull! GRATTIS!!!! Jag blir alldeles tårögd! Det var verkligen din tur, vi har följts åt från början och det är ju så roligt att se bebisarna ploppa ut och ut hihi...
    GRATTIS i massor iaf! Och Malinski du skålar jämt för alla andra så SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SkålSkålSkål
    TUSEN tack tjejer!!!!!!!! Nu ska ni få en rejäl skåååål tillbaka Skål (denna gången i rosévin, för jag ammar inte)

Det gick kanske liiiite för fort, men det som va jobbigast va att värkarna kom såååå tätt på slutet bara..Annars så va det ingen fara att det gick fort..jag trodde jag skulle spricka massor när de gick så fort, men det gjorde jag inte! Så det va som en dröm!!!

Det är ett litet mysterium bara å det är att INGEN vet när mitt fostervatten gått Förvånad Jag frågade bm om det gick i samband med att hon kom, men näää så hon frågade mig om jag inte visste när de kunde gått..Så frågan är ju iaf om det VA det som läckte..Jag va ju till förlossningen på söndagkvällen för jag misstänkte att vatten sipprade,mende sa ju nej då!!! Men är ju iaf övertygad om att den undersökningen bm gjorde då va det som satt igång det hela trots att tappen fortfarande va bakåtlutad m.m. Så jag va väl "mogen" på nåt sätt ändå!
  • Malinski79

Tack än en gåg tjejer!!!!!!!

Perssonlund, oväntad och Nallepuhmamma....Nu håller jag såååååååå mina tummar för er att ni SNAAART ligger där å PREEEEEEEEEESSSSAR För jag tänker banne mig fortsätta skååååla här tills ALLA bebisar är ute

• Malinski79

Hej tjejer..

hur går det för er alla här inne?? Perssonlund har inte varit inne på någon dag nu va?? Eller har jag missat henne?? Skäms

Oväntad: Stackare bf+ 13 låter verkligen inte som någon höjdare Jag tyckte det räckte gott å väl med bf+ 6!! Men då håller jag alla tummar för dig för en igångsättning!!!!

Nallepuhmamma: Hur många dagar är du över nu???

Tycker det är på tiden att vi får skåååla in de sista 3 (?!) bebisarna NU, men det vill ju såklart ni oxå (mer än någon annan)

Ser att de flesta av er har jätte jobbigt med amning Jag kan berätta att jag efter MYCKET tankar hit å dit så tog jag beslutet att INTE amma denna gången p.g.a. mina JÄTTE problem förra gången...Jag är sååå tacksam för att jag tog det beslutet nu eftersom det kändes som jag inte kunde njuta alls de första 6 v med Ella..Så denna gång är det modersmjölksersättning som gäller för hela slanten, vilket va de enda rätta som kändes mest rätt för mig....

Men jag förstår verkligen att ni kämpar, men jag hade inte fixat att kämpa sååå en gång till.... HOPPAS ni alla får ordning på amningen å att det inte blir något allvarligt av det!!!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10