Vi fortsätter, Bf aug 10

TACK för svaret
Perssonlund: Hur går det för dig idag då gumman???????

Nu tror jag det kommer mer av slemproppen...Å "blodblandad" är den...Ska man ringa in då?

Hej tjejer!!!!! Man blir alldeles rörd när man läser att ni verkligen bryr er å saknar en när man inte är här
Jag skrev här senast natten till i tisdags kl. 03 och kan meddela att kl. 06.44 kom vår efterlängtade å älskade lilla Moa till världen
3500g å 51 cm å alldeles perfekt

Kan lova att det gick undan i svängarna, blev kallaad raketmamman av bm som va med...Vi kom in kl. 04.45 å sen fick jag ligga med ctg kurva i 1 tim å därefter konstaterade bm att jag va öppen 4 cm...DÅ va kl. 05.50 å kl. 06.20 är jag öppen 5 cm och 25 min senare är hon ute!!!!!! Så det gick undan på slutet kan kag säga
Fick skrika till bm att NUUUU kommer hon, så hon hann precis fram å ta emot bebisen
Åhhhhhh ni kan inte ana vad jag håller alla mina tummar å tår nu att inte ni andra behöver gå längre med värkar å dyligt längre utan att ni får ut era bebisar!!!!!!!
! Härligt att det gick så snabbt om det inte var för snabbt vill säga. Jag sa ju att jag skulle vara med dig hela vägen
. Undra om det får lov att vara min tur nu?
. Hoppas att allt gick bra iallafall och att ni mår bra! 

(denna gången i rosévin, för jag ammar inte)
Jag frågade bm om det gick i samband med att hon kom, men näää så hon frågade mig om jag inte visste när de kunde gått..Så frågan är ju iaf om det VA det som läckte..Jag va ju till förlossningen på söndagkvällen för jag misstänkte att vatten sipprade,mende sa ju nej då!!! Men är ju iaf övertygad om att den undersökningen bm gjorde då va det som satt igång det hela trots att tappen fortfarande va bakåtlutad m.m. Så jag va väl "mogen" på nåt sätt ändå!
Tack än en gåg tjejer!!!!!!!
Perssonlund, oväntad och Nallepuhmamma....Nu håller jag såååååååå mina tummar för er att ni SNAAART ligger där å PREEEEEEEEEESSSSAR
För jag tänker banne mig fortsätta skååååla här tills ALLA bebisar är ute ![]()
Hej tjejer..
hur går det för er alla här inne?? Perssonlund har inte varit inne på någon dag nu va?? Eller har jag missat henne?? 
Oväntad: Stackare bf+ 13 låter verkligen inte som någon höjdare
Jag tyckte det räckte gott å väl med bf+ 6!! Men då håller jag alla tummar för dig för en igångsättning!!!!
Nallepuhmamma: Hur många dagar är du över nu???
Tycker det är på tiden att vi får skåååla in de sista 3 (?!) bebisarna NU, men det vill ju såklart ni oxå (mer än någon annan)
Ser att de flesta av er har jätte jobbigt med amning
Jag kan berätta att jag efter MYCKET tankar hit å dit så tog jag beslutet att INTE amma denna gången p.g.a. mina JÄTTE problem förra gången...Jag är sååå tacksam för att jag tog det beslutet nu eftersom det kändes som jag inte kunde njuta alls de första 6 v med Ella..Så denna gång är det modersmjölksersättning som gäller för hela slanten, vilket va de enda rätta som kändes mest rätt för mig....
Men jag förstår verkligen att ni kämpar, men jag hade inte fixat att kämpa sååå en gång till.... HOPPAS ni alla får ordning på amningen å att det inte blir något allvarligt av det!!!