Vi fortsätter, Bf aug 10
kram
sweetlilly: underbart ju att ha ett sånt bra värde helt utan extra tillskott :) mitt järnvärde är lågt generellt och är beordrad av min doktor att ta järntillskott varje dag även när jag inte är gravid, min mamma har det likadant. dessutom är jag inte glad för kött och äter inte det alls ofta, minns ej när jag åt kött sist det är nog för minst ett halvår sen. jag äter bara fisk och kyckling och ja köttfärs men det är ju mest järn antar jag i en stor stek eller nåt hehehe
lillabambi: åh vad det växer :) Söt mage:)
Pregga: ja precis den innehåller massa bra saker för bebis , antikroppar osv... pannkakor mmmm vad gott :)
åh nu har jag äntligen bestämt mig.
Jag ska göra ett könsultraljud på Emmakliniken i Malmö.
Ja, jag har redan gjort ett för 3-4 veckor sen då sa hon att det var till 99% säkerhet en flicka.
Men ja, jag vill göra ett här i Sverige, tror att jag kan lita på det mer.
Jag är så rädd för att köpa flickigare kläder och att det sen kommer ut en pojke.
------------------------------------------------------------------------------------------
Jag vill också tillägga:
Spelar ingen roll om det är en pojke eller flicka, jag vill bara inte lägga pengar på kläder och andra saker som sen inte kan användas. För nej jag kan inte tänka mig att klä mig son i tunika och tights....