Inlägg från: Lysmasken |Visa alla inlägg
  • Lysmasken

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-04-15 23:53:45 följande:
    Starkt jobbat. Hade jag aldrig pallat! Skönt för dej att d gick så smidigt. Nä, d ska man inte... Alla är så olika både fysiskt å psykiskt... hallelulia, tack å lov för dHar gjort d flera gånger nu. Det ordet som man avslutar meningen med påbörjar jag en låt med. ex Det gör skit ont... "ont, d gör ont" (Lena PH)Tror att Junior blir musikalisk hahahaha
    Äh man fixar det. Visst det gör ont som fan men som sagt man glömmer det nästan med en gång när man har fått bebisen på bröstet.

Var öppen 6 cm första gången å fick lustgas med en gång. Blev lätt full av den så maken fick sköta den.

Andra gången var jag öppen 5 cm när jag kom in vid 21.03 men tog inte lustgas förrän 22,25 å hade den tills vattnet gick kl 23,03

Denna gång var jag mkt mer medvetande, å piggare än första gången.
  • Lysmasken
    den kära leken skrev 2010-04-16 09:32:14 följande:
    Hur mycket mailar och ringer de sen då? Är det grymt jobbigt eller?
    Har för mig att dom ringde inte alls. Goboken vet jag att dom brukar ringa å erbjuda ett paket.
  • Lysmasken
    den kära leken skrev 2010-04-16 10:30:58 följande:
    Vad är goboken?
    Goboken är ett företag som skickar lite böcker samt någon leksak som är ålders baserat. Ligger på runt 150-250 kr/mån å man kan avbeställa om man inte vill ha varje månad

Deras adress www.goboken.se
  • Lysmasken
    den kära leken skrev 2010-04-16 10:42:55 följande:
    Men kommer det om man beställer gratispaketet. Jag vill inte ha nån gobok. Tror jag skippar gratispaket. Inget är gratis.
    Nej du får inget paket av dom.

Ska hämta en sådan box idag kanske så kanske jag kan fota å lägga upp om min dator inte är helt koko.
  • Lysmasken

Nu såg jag det själv. Tack för hjälpen

Nä om man skulle gå ner i källaren å sätta igång tvättmaskinen, äta lite middag, åka in till stan & handla samt fixa en gratisbox...

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • Lysmasken

Här i Halmstad så får man inte babybag. Fick det -05 men någonstans mellan 05-08 så slutade dom med det.

Tänk på att när ni hämtar ut babybox.se så se till att ni har printat ut pappret. Innan så behövde man inte det utan man kunde fylla i pappret hos butiken, men nu måste man ha med det.

Synd för jag åkte dit igår å skulle hämta ut boxen men hade inte fyllt i det på nätet, så ingen box med mig hem.

• Lysmasken

carohl: Japp tråkigt. Får hämta ut den på måndag ist.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10