Vi fortsätter, Bf aug 10
Min dotter kom ju 8 dagar tidigt så jag räknar med att min son åxå gör det, brukar visst vara så att dom som går över gör det jämt å tvärtom..har jag hört. får la se, jag gissar på att min kommer iallafall den 12te även om jag e beräknad till den 18de. min syster säjer den 22dra, haha så vi har slagit vad om 50 kr :)
Jo tiden har rusat iväg, trots att det vissa dagar känns såå långsamt....på ett sätt så älskar jag ju att vara gravid, men på ett annat så längtar jag tills han e här nu å all oro kan släppa...
men jag gick över 10 dagar med min första, 1 dag med min andra och 3 med min tredje.
fast sen ska det visst skilja sig beroende på barnets pappa. det är ju olika gener och sånt, så jag är ju lite orolig över hur det kommer bli denna gången för precis som dig så har denna graviditeten varit helt annorlunda jämfört med dem andra 3.
ang undertemp så märkte dem det direkt vid förlossningen, dem tog tempen helt enkelt.
sen har mina barn lätt blivit kalla om händer och fötter(och näsor haha) även inomhus, så det har fått vara full mundering på dem. jag är också frusen, likadant min mamma och hennes mamma var också det så jag vet inte om det är nåt genetiskt?
fast min systerson är inte det, han vart tvungen att sova naken när han var bebis för annars blev han för varm. fast det kanske berodde på att han vägde 1.5 kg mer än mina barn när han föddes? fett fungerar ju som isolering ;)
Underbart ska det bli!! weeeehooooo