Vi fortsätter, Bf aug 10
vart på dass 3 gng så jag antar att jag äter på rätt bra, hahaha
3 ggr? hahaha ja eller så har du en rejält bra magsmältning och tarmfunktion :P ;)
puchelina: grattis till v.33!
carohl: stort grattis till både dig och din fästman, mest till din fästman eftersom du sa ja :D
jag "känner" ju dig mer än honom ;) hehe
Pregga: kul att det gick bra på BM besök :D jo det vart ju så jag läste ang hicka och ryggrad, fast då betyder det ju att min lilla ligger och snurrar rundor haha, idag kände jag hickan på höger sida (förra gången på vänster) eller så är det annat jag känner än hicka. kan bebisar hålla på att hicka i mer än en halvtimme?
tjejer, idag går jag in i v.34! det är inte klokt vad veckorna går :D
vi var och handlade mat förut på citygross och jag hittade jättebilliga bodysar. 15 kronor styck, ja jo jag köpte 12 stycken hahaha, man kan ju inte ha för mycket kläder, eller kan man det? ;P Billigt var det iallafall tror inte jag behöver köpa fler bodysar nu. hade ju några sen innan också.
vägde mig imorse, som jag gör varje ny vecka och jag väger nu 77kg!!
Jag har ju inte vägt mig på samma våg hela tiden så det kan ju kanske skilja sig ett kilo eller två men annars har jag gått upp 18kg!!!
Så idag inför jag fredag/lördags godis istället för "ät så mycket du orkar tills du storknar" varje dag.
bara jag som är inne nu såhär på kvällskvisten? haha hoppas ni är ute och njuter av det fina vädret :D
ja jo, fast det var 14 bodysar faktiskt, skrev fel hehehe
18kg, ja jo men jag hade inte önskat gå upp så mycket.. 1 kg/vecka nu i 6 veckor bara :S
får hoppas på att jag bara går upp ett halvt kilo eller så i veckan from nu. vill INTE gå över 80strecket, det skulle betyda att jag gått upp mer än 20 kg. Jag har extremt svårt att gå ner i vikt, så därför jag inte vill gå upp så mycket. och det har inte funkat på mig att amma bort övervikt ;)
ojdå, det har jag också missat ju. jag hade förvärkar och smärta igår men det har gått över.
hoppas att bebben väntar lite till därinne i din mage, ett par veckor till kan den gott vänta va?
hoppas du mår bra för övrigt.
kram
tetta: grattis till sjukskrivningen (låter sjukt egentligen att gratta för en sån sak haha, men iallafall. skönt att fk fattat ett bra beslut för en gångs skull :D
pregga: grattis på din dag! hurra hurra hurra!
och ja men då hoppas jag att du hinner gå upp lite till eller att inte alla kilona försvinner sen när dominic är född :)
och förresten vad är det för bälte du har? jag blev rekommenderat detta (se länk nedan) av min barnmorska, men hur vet man egentligen att det är just sånt man ska ha om man inte ens träffat en sjukgymnast än?
http://www.gulare.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=83&products_id=434&zenid=623390daab0d5722ffb0acbcb5365400