Vi fortsätter, Bf aug 10
sofie och laura skrev 2010-06-22 22:43:43 följande:
Pregga!Din söt nöt hahahahahahaha
Jag e trött men kan inte sova efter alla babyskrik från förlossningen hahahahha pirrar i magen med att veta att jag får möta mitt barn om 5 veckor på måndag =)
Som ni lla vet är detta 3e barnet men det spelar ingen roll för det är en ny individ ett nytt ansikte och inte minst ett syskon till mina barn.
Det kommer vara som sagt mycket jobb men det får vi väl betalt för i slutändan med KÄRLEK!!
Gud massor av bebi skrik idag det ekar ff i huvudet på mig =)
knyzzel skrev 2010-06-22 22:49:06 följande:
Åhhhh Vad mysigt... Blir ju ännu mer bebissugen nu ju.Måste bara berätta. Nu när dotter skulle nattas så satt vi å pratade lite om läkarbesöket i morron. Först så blev hon lite rädd å trodde att d va hon som skulle till läkaren, men när jag sa att d va mamma så blev hon tyst en stund. man såg att hon funderade. sen säger sockergrynet: Hämta lillebo, kanfe?!
Naw hon va så gullig å hade huvudet på sne å undrade verkligen om d var dax nu.
urgulligt!
PREGGA: skönt att dem ställer sig upp och ger dig sittplats och gratulationer när du går på stan hihihi. jag får massa blickar på mig , ibland leendes ibland sura :S känner mig illa till mods då jag tänker att dem ser sura ut för att dem kanske inte själv kan få barn :S hoppas att det INTE är så utan bara för att dem är sura människor hehe
Jag får väl berätta vad som hände mig på flyget från storbritannien och hit..
flygvärdinnan stannar framför mig och säger åt mig att ta av mitt bälte.
det gör jag men ser undrandes på henne.
då tar hon den lilla kudden man fått ifall man vill sova, och lägger den på min mage och sen tar hon bältet över kudden och klappar mig på axeln och säger: så , det är MYCKET skönare. och så ger hon mig ett sånt varmt leende och sen går hon vidare :)
jag blev så rörd, blir helt tårögd när jag tänker på vilken fin gest det var.

... hahahahaha