Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-30 14:59:43 följande:
    men för helvete elinnn, har du backat i tråden å sett??? eller har du helt tappat det genom att blanda dig i andras diskutioner.?! självklart så är tråden till för alla som ska ha bf i aug, har jag påstått ngt annat!!?? klart man e glad för vad man har men jag ställde en enkel fråga-hur ska det hjälpa nallepuhmamma när hon skriver å e ledsen över allt å behöver stöd?
    tror du hon behöver höra då hur alla andra e lyckliga över sin man eller ngn som peppar henne nu? Det säjer väl sig självt att man e glad för att man har det bra!!!!! SUCK.
    jag anser inta att jag blandar in mig i andras diskussioner eftersom du nämnde det som att alla reagerade på samma sätt som dig fast du är den enda som väljer att kommentera det och eftersom jag inte håller med om det kände jag mig manad till att kommentera... :
    Å jag tror inte att jag e ensam om att reagera på detta nu! även om det ofta e jag som öppnar min å säjer ngt om det.
    från ditt eget inlägg: 9869

och som sagt så tog inte jag det som att dem diskuterade nallepuhmammans situation längre utan mer bara att dem konstaterade hur glada dem är över att ha sin man som en team medlem....
    du behöver inte "skrika" och vara oartig.....

även om vi alla är gravida och vi alla har olika humör så bör vi alla bete oss respektfullt mot varandra, det är det minsta man kan begära, man kan inte skylla allt på graviditetshormoner. dessutom är detta ett forum och man kan ta ett par minuter till att lugna ner sig innan man skriver.
    BF 100809
  • elinnnnn

DEN KÄRA LEKEN: trevligt att se att du är tillbaks och STORT GRATTIS till ditt ultraljuds resultat. Äntligen :D
    kramis

BF 100809
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-06-30 15:15:07 följande:
    Då jag sitter på Fb med flera här inneifrån så vet jag att många delar min åsikt!
    det är möjligt, men jag gjorde det inte och därför skrev jag.
    BF 100809
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-06-30 15:18:58 följande:
    Elinnn jag sa INTE att alla höll med mig, men en del! Skit samma, jag har annat att göra nu!
    okej fine, men varför anser du att jag inte får skriva vad jag tycker om det hela då?
    varför inte ta diskussioner som bara inkluderar ett par personer genom inboxarna istället isåfall?
    varför skriva i våran tråd öppet för oss alla att läsa men sen inte acceptera att någon annan kommenterar....
    BF 100809
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-06-30 15:26:32 följande:
    Innan jag loggar ut så vill jag vara tydlig med en sak-

Denna tråden är givetvis för alla som har bf i aug, vare sig man e ensam eller inte i det. Allas åsikter ska ju självklart få komma till tals, men då får man ta att ngn argumneterar emot, det gäller även mig!!
    jag kräver inte att ngn ska tycka som mig,eller vara som mig-hade för övrigt varit skittrist.
     Jag skyller inte ifrån mitt sätt att vara på gravidhomoner (även om dom nu påverkar) utan jag e som jag e,antingen tycker man om mig eller så skyr man mig som pesten, svårare än så e det inte, å jag har inte behovet av att alla här inne ska gilla mig.
    Vi är alla olika, sen e jag medveten om att jag kan låta hm, värre,mer elak än jag menar.
    det kan även gälla sms,mail osv då det bara är ord på en skärm-ingen hör ju mitt tonläge osv.
    Å det har blivit missuppfattat även i min vardag då jag ringt kanske till en pers å förklarat att det var inte så jag menade, det låter mer hårt (bitchigt) med bara ord på ett ex sms.

Jag tycker mkt om er tjejer här inne, ibland tycker vi lika ibland inte, ibland gnabbas det ibland e det bara kärlek, men det e väl så hela livet ser ut?!
    Som sagt, jag begär inte att ngn ska tycka som mig, å självklart så får man tycka annorlunda å argumentera för det, sen kan man ju se att vissa håller varandra bakom ryggen å kommenterar ett inlägg som e riktat till ngn annan pha just vänskapen till den andre, vilket e helt ok..detta e ju ett forum men då får man ju ta att det blir irritation åxå.
    det är väl klart. men jag tycker att du själv har lite problem med att hantera det där, att inte alla tycker som du.
    jag tycker också om många av tjejerna härinne, och det du skrev tyckte jag var orättvist och därför kände jag mig manad till att svara tillbaks. det beror inte så mycket på att det var just den kära leken och sweet lilly du skrev till, även om det är ofta du hamnar i luven med dem, hade du skrivit likadant till carohl eller sophie och laura hade jag också kommenterat.
    du får ju likadant som vi "ta att någon argumenterar tillbaks".

Jag gillar dig Pregga men ibland så är du för "Högljudd" och rent utav oartig(som ditt inlägg riktat till mig för en stund sen.

Och nä allas liv består inte av gnabb ibland och ibland kärlek.....
    I min närhet diskuterar vi sansat om vi är oense eftersom vi alltid har kärlek i hjärtat till varandra.
    BF 100809
  • elinnnnn
    den kära leken skrev 2010-06-30 15:23:04 följande:
    Angående diskussionen så tänker jag svara senare. Nu ska jag åka hem från jobbet för nu har jag SEMESTER! Jippie! Så jäkla glad över det :)
    Vad skönt med semester, såklart du är glad :) Jag är glad för din skull, njuuuuuuuuuuuuut nu bara och ta det lugnt :D
    BF 100809
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-06-30 15:41:32 följande:
    Asså elinnnn jag känner carohl å sofie&laura så jag vet vad dom tycker å känner, vi tycker åxå olika ibland, men vi attackerar inte varandra utan har en ömsesidig respekt. Jag får be om ursäckt för mitt utfall emot dig tidigare, såklart så har du rätt i att svara. Vad jag menar med gnabb är att även om man älskar varandra mkt så gnabbas man ibland å då menar jag inte bråka, utan gnabb. jag gillar dig med elinnn å jag ber om ursäckt för att jag blev otrevlig emot dig, det var inte min avsikt. ja självklart så får jag ta att ngn argumenterar tillbax, även om det inte alltid e kul, men jag tar ju det ändå. hur kul hade det vart om alla tyckte som mig-SKITTRIST! jaja nu ska jag iväg....
    ja men vad bra att ni inte attackerar varandra. för det var vad du gjorde mot mig bara för att jag skrev att jag inte höll med dig i ditt inlägg. men det är ju uppenbart att du ser det nu eftersom du ber om ursäkt. ursäkten tar jag emot, jag står dock för vad jag skrivit och tycker fortfarande precis likadant och anser att jag hade rätt i att kommentera.
    BF 100809
  • elinnnnn
    sofie och laura skrev 2010-06-30 15:39:08 följande:
    Hur går ett tul till?
    Får man bilder är det 3d ?
    jag har faktiskt ingen aning om hur ett TUL går till om det är någon skillnad på ett vanligt ultraljud.
    det är väl mest att man jämför enligt kurvor och tidigare ultraljud för att se om dem växer som dem ska? jag har inte gjort något som kallats för just tillväxt ultraljud så jag ska inte skriva nån lång kommentar om det ;) hoppas nån som gjort TUL kan svara.
    BF 100809
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-06-30 15:49:31 följande:
    jag inboxar dig ist så ska jag förklara....klart att du å alla andra har rätt att argumentera å stå för din åsikt, men ni har inte hela sanningen så jag inboxar dig.
    okej det ska bli intressant.
    men då får ni ju skylla er själva lite grann isåfall om ni diskuterar hälften av sakerna öppet i tråden och resten "privat".  vilka jag menar med "ni" vet jag inte eftersom jag inte har någon aning om vilka som är inblandade i det hela förutom det som skrivits öppet på tråden :S
    BF 100809
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-06-30 16:00:47 följande:
    Jo helt klart, så kan det ju bli. nu har jag inboxat dig, ciao sålänge...nu väntas en kall duch, haha
    japps har läst och svarat. dock känner jag att det inte var det diskussionen handlade om, men strunt samma.
    hoppas kall duschen hjälper

nu ska jag lägga mig en stund och kolla på tv
    BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10