Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga skrev 2010-06-30 14:59:43 följande:
men för helvete elinnn, har du backat i tråden å sett??? eller har du helt tappat det genom att blanda dig i andras diskutioner.?! självklart så är tråden till för alla som ska ha bf i aug, har jag påstått ngt annat!!?? klart man e glad för vad man har men jag ställde en enkel fråga-hur ska det hjälpa nallepuhmamma när hon skriver å e ledsen över allt å behöver stöd?tror du hon behöver höra då hur alla andra e lyckliga över sin man eller ngn som peppar henne nu? Det säjer väl sig självt att man e glad för att man har det bra!!!!! SUCK.
Å jag tror inte att jag e ensam om att reagera på detta nu! även om det ofta e jag som öppnar min å säjer ngt om det.
från ditt eget inlägg: 9869
och som sagt så tog inte jag det som att dem diskuterade nallepuhmammans situation längre utan mer bara att dem konstaterade hur glada dem är över att ha sin man som en team medlem....
du behöver inte "skrika" och vara oartig.....
även om vi alla är gravida och vi alla har olika humör så bör vi alla bete oss respektfullt mot varandra, det är det minsta man kan begära, man kan inte skylla allt på graviditetshormoner. dessutom är detta ett forum och man kan ta ett par minuter till att lugna ner sig innan man skriver.