Pregga skrev 2010-07-01 13:41:49 följande:
tjejer
kan ni tänka er, för en tid sen så pratade vi om att bara man kom över v 12 så var man trygg...å några föll bort fr tråden tyvärr...men nu sitter vi här lyckliga å pratar om förlossning, helt fantastiskt ju...
hihi vi ska ha våra små snart :)
jaaa helt underbart!!!!!!!!!!
Nallepuhmamma skrev 2010-07-01 13:41:49 följande:
Japp jag ska be om hinnsvepning och gör dom ej det ska jag be min man göra det o gör inte han det så får farbror dildo göra en
Att gå över tiden igen så länge är fasen skitjobbigt och tar knäcken på mig totalt.
Pregga skrev 2010-07-01 13:36:34 följande:
Näe det förstår jag....asså jag börjar känna mig som en fisk på torra land, får ju för sjutton ingen luft knappt...trycker över hela bröstkorgen å jag har inte ångest...
haha du får la försöka muta lillan, haha å du lycka till :)
men jag e ganska så säker på att min kommer tidigare,min dotter kom 8 dagar innan beräknat Bf, å mitt x föddes 2 veckor tidigt med...så jag räknar med det. Bara det inte blir föör tidigt, men en v eller 2 gör inget.
Då har du förutsättningarna på din sida
med nr 1 gick jag över 11 dagar har jag för mmig och med 2:an 8 dagar...
Så allt pekar på extra tid här med *suck*...
Jag får la sticka in huvudet till henne och visa att haloj här e din morsa kan du komma ut nu?
Eller nej fasen stackarn får säkert värsta skräckupplevelsen då av att se morsan och lä'r ju sy fast sig där inne för o slippa komma ut till den där galna desperata morsan där ute som dessutom lyckas klämma in sitt stora fula tryne där nere...
åh hinnsvepning hemma hade jag inte vågat mig på haha.
hoppas verkligen du slipper gå över denna gången... fast det var ju mindre den andra gången jämfört med din första så tredje gången gillt kanske? iallafall till att föda precis på BF ;)
Pregga skrev 2010-07-01 13:43:43 följande:
Hihi tack så mkt elinnnn :)
jo asså detta e jag ju inte van vid, vette tusan om han spjärnar med fötterna eller pressar upp ryggen nu emot lungorna, brukar inte ha det såhär...å min mage e rakt frampå nu, haha syns inget bakifrån ens...haha
hehe nej på mig syns det ju bakifrån... alltså därbak på ryggen vid höfterna typ har jag fått tillbaks extra fettet som jag kämpat i flera år med att bli av med... suck... fast det sägs ju att det syns bakifrån om man väntar en tjej och att det inte syns om man väntar en pojke. och på dig och mig så stämmer ju den skrönan ;)