Pregga skrev 2010-07-04 21:08:40 följande:
ja asså ngt hål såg jag ju inte men jag studerade ju inte jordgubben heller, hahaha tvättade av å tog bort kvisten typ...
som sagt har jag aldrig varit med om larver i jordgubbarna, bara hål från sugna fåglar ;) och min morfar hade jordgubbsland och vi brukade plocka där varje sommar under hela min uppväxt :D
knyzzel skrev 2010-07-04 21:24:55 följande:
Go`kväll. Allt väl? Har varit inne på IKea idag! WIIIIIII
Fick handlat allt utom bäddmdrass till Thyra, men "Lillebrors" säng e färdig nu å jag ska fota å lägga upp bild nu i kväll på den. Kommer strax tillbaka. Har en lite flicka här som e super trött.
Ses snart.
här är det bra, bara ont i ländryggen efter tvättandet i badkaret igår. ja vi har ingen tillgång till tvättmaskinerna eftersom den elake hyresvärden inte fixat än...
vad roligt att ha lillebrors säng färdig iallafall :)
jag fixade med vagnen idag, som kommer verka som sovplats den första månaden iallafall, och sorterade bebisens kläder (har inte tvättat allt ännu) och kollade babyskyddet (dvs läste bruksanvisningen så jag förstår mig på alla finesserna :P men det var ungefär likadant som dem andra vi haft)
fy vad förlossningen eller tiden därefter känns nära när man pysslar med "boandet".
MYYYYYYYYYYYYYYYSIGT :D