Pregga skrev 2010-06-22 19:24:50 följande:
Jo jag hade det på utsidan då just dessa buxor e lite låga i linningen så då skulle bältet komma emot hudem, hade vida mamma linne byxor på mig, å den där tygpåsen typ som man drar över magen e rätt så låg, slutar en bit under naveln så då måste jag ha det utanpå....just med dom..
elinnnnn skrev 2010-06-22 19:19:50 följande:
ja det är bra, tror jag hihi, förhoppningsvis hjälper det också :)
nädå gumman, motion är bara bra för dig och barnet :)
antingen är det fogar eller så sammandragningar som är helt normalt och tom bra att ha så långt gångna vi är nu. livmodern som tränar lite bara inför förlossningen :D
Ok, tack så mkt..hihi asså efter att jag fick mitt x så fick jag för mig denna gng att jag inte skulle röra mig så de första 3-4 månaderna tillbringade jag 80% av tiden i sängen, hihi tokigt jag vet men men.....jag tycker det hjälper å stötta upp bäckenet just när jag e ute å går så, nu har jag inte problem med fogarna, men har det i förebyggande syfte som idag när jag gick 3-4 timmar ute..då e det skönt. mina sd har ju inte gjort ont det minsta å det ska ju som sagt komma nu, å jag lyfte ju på röva för en gng skull, hahahaah
jaha okej :) jag har alltid underlinne på mig så jag kommer sätta det över linnet och sen vanlig tröja över det.
jag kan fullt förstå att du inte vågade röra på dig nu denna gången pga ditt missfall. helt förståeligt, jag hade nog gjort likadant. jag hade nog inte vågat göra något ifall om jag då hade fått ett missfall till hade jag ju anklagat mig själv. så det är nog en helt normal reaktion.
nä bältet ska ju användas i förebyggande syfte ;) jag har ont ibland. nu har jag vilat i 2 dagar, alltså inte gått nånting alls, bara typ från sängen till köket och till toaletten, och igår när jag vaknade hade jag inga alls känningar av fogarna :) men så åkte vi ut och käkade lunch och sen handlade vi lite på citygross och idag vaknade jag med värk i både fogar och knän :S
så jag ser verkligen framemot att bältet kommer och hoppas så att det kommer hjälpa mig iallafall med fogarna, knäna är lite svårare att "behandla" hehe