Vi fortsätter, Bf aug 10
för er som är nyfikna på SF kurva eller vill skriva ut och själv pricka i för att se hur ni ligger finns det här:
http://www.niomanader.se/content.asp?ID=45
för er som är nyfikna på SF kurva eller vill skriva ut och själv pricka i för att se hur ni ligger finns det här:
http://www.niomanader.se/content.asp?ID=45
knyzzel: herregud har du bara 14 dagar kvar?!?!?!
hur känns det nu'rå?
iiiiiiiih vad spännande =)
jo men gör det om dom ändå skickat iväg det på odling, jag ska ju få ab på förlossningen innan prinsen kikar ut så det inte går över på han.
jo jag hoppas mitt går över vad det gäller händerna men det e ju inte såå illa, utan värker å domnar lite ibland..
men när dom domnar så e det inte hela tiden men en stund, däremot så värker å svullnar dom emellanåt så jag inte kan knyta handen..men jag har ju haft en fantastisk graviditet så jag klagar inte..
godmorgon alla!
Knyzzel: packa väskan... ja men det ska du väl hinna med det med :D som sagt 13 dagar kvar nu väl? hehe
och eftersom dem bokar snitt rättså tidigare än BF så är ju risken att föda tidigare rätt så liten, så jag tror inte du behöver oroa dig för det. annars är det ju bara till att packa väskan, tar ju inte så lång tid :D
men gud vad spännande. jag hade också velat ha ett exakt datum bestämt... men men jag får väl vänta tills bebisen själv bestämmer sig för att den vill ut, precis som många andra ;)
klart alla är nog mest intresserade av sina egna knyten hade ju varit konstigt om det varit på ett annat sätt ;)
det kommer säkert bli som så att alla vill berätta ditten och datten om sina egna bebisar här i tråden men ingen kommer att läsa det :P nä inte så hemskt kanske, men det kommer nog bli mycket om sitt egna. vilket är rättså naturligt :D
----------------------------------------------------------------------------------
inatt har jag sovit jättedåligt, antagligen lite för gårdagens händelser, tiden inne på förlossningen satte ju igång rättså mycket i huvet om man säger så ;)
sen har jag haft ont i knäna, ryggen och vadkramp... suck
men idag ska vi stanna hemma så jag hoppas på att få sova en timme eller två efter lunch :D