Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-07-10 21:19:23 följande:
    Tjejer!
    Jag har inte läst bakåt, kom hem för en liten stund sen. Jag har varit på stranden hela dagen och skönt har det varit...

Elinnnn: Vad säger du? Spelar mannens gener in en roll när bebisen kommer? Haha därför kanske hon vill komma ut tidigare? Jag hoppas att jag får som sagt ha henne inne några veckor till..

Pregga: Jag har ju som jag berättat tidigare överböjliga leder, vet ej om det är därför men jag kan raka mig. Jag ser ju självklart inte vad jag gör men jag renrakar mig varann dag. Jag lägger upp benet på badkarskanten och sen är det bara att köra Skrattande
    nej nej jag säger INTE att det är så, det var ju mer utav en fråga om det är gener som bestämmer när bebisen kommer och isåfall vems gener, mammans eller barnets`? är det barnets så innebär ju det att pappans gener också spelar in. men som sagt var det inget påstående bara en frågan :D

åh det låter härligt att ha spenderat hela dagen på stranden, badade du? använde du nu bikini eller hur gjorde du ;)

imorgon ska vi åka ut en runda och köpa mat på vägen sen köra vidare och sätta oss nånstans och äta. det är så himlans varmt hemma.
    Vår dotter är beräknad att födas i augusti 2010
  • elinnnnn

åh ja piggelin... det ska jag nog köpa mig en imorrn!
    fast vi har glass i frysen, lakritspuck, men jag är inte sugen på såna. visst jag gillar dem men jag älskar inte dem.
    jag älskar piggelin och såna glasspinnar, päron med mörk choklad överdrag. :D

• elinnnnn
    Pregga skrev 2010-07-10 21:27:09 följande:
    Det lät riktigt mys ju....hm...hihi
    ja det lär det bli :) hoppas bara det är fint väder imorrn också =)
    längtar dock tills maken kommer så vi kan ha lite mys vi också. grilla massa och bada och sånt myspys =)
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-07-10 21:29:39 följande:
    Haha jo det ser skitfånigt ut, Michelle och min sambo ville veta för ett tag sen om jag fortfarande kan gå ner i spagat. Jag provade efter mycket tjat och ja jag kan gå ner. Men som sagt det är mina leder som är som de är...
    elinnnnn skrev 2010-07-10 21:25:08 följande:
    nej nej jag säger INTE att det är så, det var ju mer utav en fråga om det är gener som bestämmer när bebisen kommer och isåfall vems gener, mammans eller barnets`? är det barnets så innebär ju det att pappans gener också spelar in. men som sagt var det inget påstående bara en frågan :D

åh det låter härligt att ha spenderat hela dagen på stranden, badade du? använde du nu bikini eller hur gjorde du ;)

imorgon ska vi åka ut en runda och köpa mat på vägen sen köra vidare och sätta oss nånstans och äta. det är så himlans varmt hemma.
    Ja du vet väl mitt dilemma jag haft om stranden och att ta av mig, men det var knappt nå folk där vi låg så jag hade på mig bikini. Det fungerade bra. Jag doppade mig till låren, vattnet var iskallt! Haha men det var skönt...
    jag och min syster har också överrörlighet, dock min syster mer än mig. tänk på att inte tänja ut till mig, då det kan ge dig problem såsom smärta osv...

ja men bikini funkar ju såklart, beror ju på en själv hur man känner sig osv.,, jasså det var iskallt? det låter ändå härligt då jag typ ångats bort idag i dessa 30 graderna hahahaha usch ja
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-07-10 21:33:24 följande:
    Förstår att du längtar efter din make... Hoppas tiden går snabbt!
    ja bara drygt 2 veckor kvar =) tack, ja hoppas dem rusar förbi hihi
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-07-10 21:35:54 följande:
    ja den e supergod, å den får fart på lillman varje gng, även om det bara e en knuff eller 2 så..haha sista utvägen typ...åh, jag älskar lakritspuck ju:) mums....
    carohl skrev 2010-07-10 21:29:39 följande:
    Haha jo det ser skitfånigt ut, Michelle och min sambo ville veta för ett tag sen om jag fortfarande kan gå ner i spagat. Jag provade efter mycket tjat och ja jag kan gå ner. Men som sagt det är mina leder som är som de är...

Ja du vet väl mitt dilemma jag haft om stranden och att ta av mig, men det var knappt nå folk där vi låg så jag hade på mig bikini. Det fungerade bra. Jag doppade mig till låren, vattnet var iskallt! Haha men det var skönt...
    hahahaha vilken syn det måste ha vart asså...;)Förstår att du saknar han nu..så kände jag i början med mitt x med..trodde jag skulle brista i bitar...nu e det ju skillnad på situation såklart men känslor e ju d-samma...men nu har jag vant mig,men man e ju så inställd på att bli ensam med . skillnad e ju att vänta på ngn som man vet kommer, hihi va härligt med grill å bad osv..
    Får jag fråga-är din man muslim? jag sitter i en tråd om en svensk tjej som har blivit friad till av en muslim, å man hör en hel del å undrar vad som e sant egenteligen...
    ja det är svårt när man bor ihop med någon, eller brukar träffa någon dagligen och sen helt plötsligt ändras allting... men ja som sagt inte så lång tid kvar nu :D
    jo han är muslim. det är så mycket som snackas om muslimer men man får inte glömma att varje muslim är en individ och är alltså inte likadan som en annan
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-07-10 21:40:48 följande:
    Nä jag vet jag har varit dansare i hela mitt liv men visst jag har haft ont i mina leder sen jag var 13 år. Fast de frågade mig då jag alltid sagt jag kommer säkert att gå ner i spagat när jag fortfarande är 90 år Skrattande
    elinnnnn skrev 2010-07-10 21:36:32 följande:
    ja bara drygt 2 veckor kvar =) tack, ja hoppas dem rusar förbi hihi
    2 Veckor går snabbt! Vi underhåller dig fram tills dess Skrattande
    jasså du har varit dansare :) vad spännande. jag älskar att titta på dans och önskar att jag kunde men nä, stel som en pinne är jag och ändå alldeles för blyg för att dansa offentligt... fast dansa hemma framför spegeln har jag gjort mycket hahaha men sjunga är mer min grej. dock inte offentligt haha, alldeles för blyg som sagt, och sen sjunger jag mer för att jag gillar att sjunga, inte just för att jag har en fin sångröst ;)

ja jag hoppas dem går snabbt, jo jag litar på att ni underhåller mig tills dess precis som vi underhåller varandra tills bebisarna är ute =)
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-07-10 21:47:06 följande:

Herregud! Elinnnn, Pregga! Vi är snart i mål! Vi har snart våra bebisar här, otroligt!

Vet ni att när jag var på förlossningen så såg jag en nyförlöst flicka, hon var så fin och såg så fridfull... Underbart, nu längtar man ännu mera!

hahaha, ja HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD =) vad härligt :D

men awww vad sött :D när jag var på ultraljud för ett par veckor sen (samma avdelning som förlossningen) så såg jag en nyförlöst mamma i rullstol med sin lilla bebis, och hon strålade av lycka!
    så härligt. jag längtar
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-07-10 21:51:44 följande:
    Mkt bra svarat, det ska jag bära med mig :)
    det hoppas jag :) det glädjer mig. det är viktigt att komma ihåg det att alla är vi individer oavsett vart vi kommer ifrån och vad vi tror på. ingen av oss är den andre lik.
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-07-10 21:58:27 följande:
    Nu ni tjejer ska jag logga ut... Vi har besök och som ni märker har jag inte varit så social, haha. Jag har suttit här med er hela tiden, det har faktiskt varit roligare. Min sambo och hans vän kollar på fotboll.

Kramen så länge!
    haha häftigt ;)
    kramar tillbaks och godnatt sov sött.
    ska också snart logga ut, börjar ju bli lite för många gäspningar per minut nu ;)
    Pregga skrev 2010-07-10 21:57:31 följande:
    Skulle nästan skickat in den meningen i den tråden, haha asså jag har ju levt med en muslim själv,men det var sååå längesen. å alla e  som du säjer, olika individer oavsett tro,kultur osv. Aså hennes kille hade friat å hon undrade om det fanns några regler hon skulle känna till..typ..

NU känner jag lilleman :)
    jo det kan du ju göra ;)
    men viktigast för henne är att veta hur hennes ev blivande man är. prata igenom allt innan hon bestämmer sig för vad hon ska svara.
    särskilt ang barnuppfostran om dem planerar att skaffa barn.. fast egentligen är det likadant för alla tycker jag, alla par alltså. man bör veta vart man har varann INNAN man förlovar sig osv eller framför allt skaffar barn
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10