-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Tack för tips och bilder
Vi ska "bara" till Phuket i slutet av december och vara borta i ca 8 veckor.
-
Bohusbebis: titta in i denna tråd. Du har kanske nåt att tillföra
www.familjeliv.se/Forum-3-105/m51671239.html
-
8 veckor är inte "bara". Härligt!!!Tullemi skrev 2010-08-05 14:19:15 följande:Tack för tips och bilder
Vi ska "bara" till Phuket i slutet av december och vara borta i ca 8 veckor. -
Haha, jag menade "bara" Phuket - inte så spännandebohusbebis skrev 2010-08-05 14:20:29 följande:8 veckor är inte "bara". Härligt!!!
-
Clodyn ser bättre ut än solsufletten för 719 kr som jag har den är inte helt optimal och speciellt inte för det priset.bohusbebis skrev 2010-08-05 10:09:01 följande:Aussies Finest. Inte speciellt snyggt... Det blev det inte med Cloudyn heller, men dottern gillade att sitta där under. Hon gillar allt som blir som en koja... Bilder på Cloudyn och Bee-sol/myggnätet finns i mitt galleri. Kika gärna in. Måste bygga lite duplo nu så jag har inte möjlig att kopiera in fler... -
Men SKÖNT!!!! Ledigt, god mat, varmt!!! Vi var några dagar vid Kata, där var rätt avslappat och skönt. Drog sen vidare mot Phi-Phi och Koh Lanta som känns mer "Thailand". Dit kan man ju göra utflykt några dagar om man tröttnar på "bara" Phuket. Lanta är det många svenskar på... Köpte vår Bee med tanken på att ha den som resevagn när vi drar iväg, men jag tycker den är såå fin att jag inte vet om jag vågar ta med den. Vad fånig man är va... Dottern var inte helnöjd med Bee:n i början, så jag började till och med kika efter en nödlösning med paraplysulky för att den skulle vara lite mindre kanske, fast det går bort. De är för "rangliga". Nu älskar både dottern och jag Bee:n. Sonen med som surfar på ståbrädan bakom.Tullemi skrev 2010-08-05 14:24:29 följande:Haha, jag menade "bara" Phuket - inte så spännande
-
Vi har varit på PhiPhi men det var inte riktigt vår smak, lite för många backpackers och unga fulla
. Koh Lanta är jag inte sugen på alls. Antagligen för att alla svenskar åker dit. Vi fortsätter åka till Phuket tills barnen är lite äldre och sen kan man välja lite mer "exotiska" ställen
. Och nu har jag kidnappat tråden, sorry 
-
Nu har jag känt efter lite och det blir nog inte nån solsuflett. Den får vagnen att se ut som en rymdkapsel faktiskt så den går bort av det skälet, haha
Parasoll känns lite bökigt eftersom solens riktning och vår gångriktning hela tiden ändrar sig så man får väl hålla på att vrida å vända hela tiden, eller?
-
Hua, nu ska klädseln och sufletten på igen. Jag tog av allt för tvätt förut och vilket jobb att veta vad som ska vara var.....hjälp!
-
När jag var i Thailand i november hade vi vår Bee med. Hade vanlig suflett och kompletterade den med en solskyddsfilt från Aussies Finest.
Parasollet hade jag med men det blev nog aldrig använt.
Hade med Been nästan överallt, kuperad mark, stranden (fick ibland dra den bakom oss men det gick helt ok), shopping mm.