• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tullemi
    röd chili skrev 2010-11-12 12:54:06 följande:
    Tack för alla bra svar! Nu har jag lite att fundera på.

Tror att jag måste försöka uppsöka någon affär som säljer den innan jag bestämmer mig.

(Lite tråkig relation med babyaffären som är på orten.(babyproffsen som inte är proffsen!) Köper hellre på Babytrader som är ett helshysst företag)

Men på er låter det som de är bäst att investera i den gamla modellen.
    Jag kan inte tro att så många i tråden tycker den gamla är bättre. Än så länge är det väl bara 1 (?) som föreslår den? Men kolla runt lite själv, det är säkert en stor prisskillnad och det kanske avgör lite.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Miss Lau

Vi har gamla Bee och är nöjda. Har visserligen aldrig haft den nya men jämförde givetvis innan vi köpte vår begagnad. Jag gillar verkligen sufletten på den gamla och det tillsammans med att det blev mycket billigare gjorde att vi valde den istället för en ny (när vi köpte fanns knappt några Bee+ att få tag på beg. det har kanske ändrats). 

• Noiis

Jag tycker helt klart att bee plus är hästlängder bättre! Höja ryggen är guld så man kan ha dom länge bättre höjning i handtaget, och sittsen är bättre för barnen sitter bättre. Jag skulle aldrig gå tillbaka till den gamla varianten!

• bohusbebis

Åsså tycker jag att Bee+:en är MYCKET SNYGGARE!!!!!! Skulle aldrig köpt den gamla bee som jag tycker ser helt opropertionerlig ut med sin överdoserade sufflett (må vara bra, men snygg e den inte). Att nya Bee+ är höj-sänkbar i ryggen och sittdelen är klockrent tycker jag.

• BeautifulFlower

var ute och provkörde min nya bee+ idag och jag älskar den.. gick ju lättare fram än Cameleon. Nu vill jag bara ha en snyggare åkpåse än bugaboos egna..finns det någon som sitter snyggt i vagnen?
    Har ögonen på en Elodie eller Buppa

• Noiis
    BeautifulFlower skrev 2010-11-12 21:39:52 följande:
    var ute och provkörde min nya bee+ idag och jag älskar den.. gick ju lättare fram än Cameleon. Nu vill jag bara ha en snyggare åkpåse än bugaboos egna..finns det någon som sitter snyggt i vagnen?
    Har ögonen på en Elodie eller Buppa
    paul frank åkpåsarna från bugaboo är så snygga i bee plus
    annars rekomenderar jag lodger. jag skulle inte välja en åkpåse i glansigt tyg som buppa och elodie har. dom glider ner som fasen!
  • BeautifulFlower

tror jag läste här att någon var på jakt efter den gamla bee´n.. dom har utförsäljning hos http://www.kidstore.se/sv/ där dom säljer ut dom för 4500..kanske något att titta på

• Tullemi
    BeautifulFlower skrev 2010-11-13 07:05:55 följande:
    tror jag läste här att någon var på jakt efter den gamla bee´n.. dom har utförsäljning hos www.kidstore.se/sv/ där dom säljer ut dom för 4500..kanske något att titta på
    Visserligen är vagnnen butiksny, men det var inte speciellt billlig ändå (tycker jag). Såg den nya Bee+ special edition till samma pris (skyltex) här i GBG.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tant Pruselius

Jag har ju älskat min gamla bee men ofärgat den "tvungen" att flytta då T växt ur den på längden, skit trist för jag tycket att den äldre är mkt snyggare och mer ombonad... Men ska testa en plusare och återkommer med mitt slutgiltiga... Så ser ni en bee plus till bra pris, hojta till! gärna m röd suffla!

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6