-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Bugaboo är ju så fantastiskt. Jag rengjorde våran Cameleon häromdagen och blev lite överraskad över hur genomtänkta alla detaljerna är.Kajsan skrev 2010-04-16 13:29:14 följande:Det kanske är den bästa uppmuntran man kan få inför en igångsättning Grattis!
Inte en grej som inte har en genomtänkt form. Jag älskar verkligen sådana produkter...sen att Bugaboo är snygga och funktionella är ju oxå bra.
-
Sofia8 skrev 2010-04-16 13:33:12 följande:Bugaboo är ju så fantastiskt. Jag rengjorde våran Cameleon häromdagen och blev lite överraskad över hur genomtänkta alla detaljerna är. Inte en grej som inte har en genomtänkt form. Jag älskar verkligen sådana produkter...sen att Bugaboo är snygga och funktionella är ju oxå bra.
huvudet på spiken!
-
thj skrToppen!Den är till sambon som har en Iphone. Nu kanske han äntligen vill ta lite promenaderStargirl skrev 2010-04-16 13:24:50 följande:Javisst, det är samma handtag som på den nya...avis på er alla som har en Iphone och kan köpa denna coola grej
ev 2010-04-15 21:19:38 följande:Den passar pefekt -
Kan man beställa been nånstans på nätet? Tidigare var det ju dom som beställde på ping-pong (om jag minns rätt) men de tycks inte sälja bugaboo längre?
Sedan en fråga till, ni som har större barn, funkar det bra att de sover i been? Jag tänkte eftersom det inte finns nåt fotstöd? Min dotter är 2 år o 87 cm lång, men nog funkar väl been bra till henne hoppas jag? Den är ju så snygg...måste ha
-
Kolla in www.edenvi.com där hittar du många roliga/fina dynor till vagnen

-
Min son somnade i sin igår och eftersom själva vagnen är helt rak vid fullt liggläge böjde jag bara in benen på honom lite så fötterna inte hängde utanför, + är så rymlig så gick det bra och han låg och sov lite för längerosenkind skrev 2010-04-17 07:41:38 följande:Kan man beställa been nånstans på nätet? Tidigare var det ju dom som beställde på ping-pong (om jag minns rätt) men de tycks inte sälja bugaboo längre?Sedan en fråga till, ni som har större barn, funkar det bra att de sover i been? Jag tänkte eftersom det inte finns nåt fotstöd? Min dotter är 2 år o 87 cm lång, men nog funkar väl been bra till henne hoppas jag? Den är ju så snygg...måste ha
Han e snart 3, ca 93 cm lång
kidzshop.se har väl vagnen på lager har jag för mig? De brukar va snabba på att leverera oxå
-
Kidzshop.se brukar ha på lager med snabba lev.rosenkind skrev 2010-04-17 07:41:38 följande:Kan man beställa been nånstans på nätet? Tidigare var det ju dom som beställde på ping-pong (om jag minns rätt) men de tycks inte sälja bugaboo längre?Sedan en fråga till, ni som har större barn, funkar det bra att de sover i been? Jag tänkte eftersom det inte finns nåt fotstöd? Min dotter är 2 år o 87 cm lång, men nog funkar väl been bra till henne hoppas jag? Den är ju så snygg...måste ha
Min dotter har ännu inte somnat i sin Bee men det är ju precis som att sova i en UJ eller liknande där benen hänger ner. -
Tack för ere synpunkter!summertime123 skrev 2010-04-17 09:34:42 följande:Min son somnade i sin igår och eftersom själva vagnen är helt rak vid fullt liggläge böjde jag bara in benen på honom lite så fötterna inte hängde utanför, + är så rymlig så gick det bra och han låg och sov lite för länge Han e snart 3, ca 93 cm långkidzshop.se har väl vagnen på lager har jag för mig? De brukar va snabba på att leverera oxå
nu är jag helt övertygad! Ska beställa idag...tror det blir röd sufflett. Jag bor i Finland så jag beställer härifrån då om det inte finns nån superaffär inom EU
Ska bli så spännande att få hem den. Tyvärr finns det ingen affär här i vasa som säljer dem så jag kan inte testa...men jag har bara varit nöjd med Frogen så kan inte tänka mig att jag blir annat än nöjd med Been heller!
-
Beställ i Finland, det blir nog smidigast. Kidzshop skickar säkert till Finland om du vill....Men pga askan så gör du nog smartast i att beställa i Finland så varorna slipper flygas....då det inte går just nu.rosenkind skrev 2010-04-17 11:42:31 följande:Tack för ere synpunkter! nu är jag helt övertygad! Ska beställa idag...tror det blir röd sufflett. Jag bor i Finland så jag beställer härifrån då om det inte finns nån superaffär inom EU Ska bli så spännande att få hem den. Tyvärr finns det ingen affär här i vasa som säljer dem så jag kan inte testa...men jag har bara varit nöjd med Frogen så kan inte tänka mig att jag blir annat än nöjd med Been heller! -
Idag så provsatt vår 26-månaders dotter Bee'n. Hon är vagnvägrare sen 1 år och lillebror har tagit över Bee'n. Men nu till saken: hon får inte plats i den :-O. Hon är ju bara nyss fyllda 2 år. Jag har för mig att jag sett bilder på betydligt äldre barn sitta i sina Bee-vagnar.
Hon är 93 cm lång.