-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Lite nyfiken... Jag köpte en Bee till min son när han var drygt 1 månad, funkade jättefint med en åkpåse från Teutonia.
Sen har vagnen stått hela vintern pga snön (jag kör UJ i vanliga fall) och nu när jag satte sonen 10 månader i vagnen så får han nästan inte plats!
Okej, jag har en något *harkel* bred bebis hehe, han är 75, 5 cm och väger 12,1 kg, men ändå...
Är den nya Bee+ bredare i sitsen?
Min 4 1/2-åring provade Been i morse och förutom att hon slog i huvudet i sufletten så satt hon väldigt bra. Fast hon är en spinkis och väger bara drygt 13 kg.
Fortsätter växa lillebror i samma takt måste jag sälja buggan :(
Hur sitter era bebisar? Gillar ju att ha sonen vänd mot mig, men ska jag ha skötväska på (skiphop) är den i vägen för hans fötter/ben. -
Nummer 4: Skrota skötväskan. Jag har aldrig fattat vitsen med att en väska måååste hänga på vagnen. En väska av valfri modell kan ju ligga i varukorgen, med det viktigaste i.
Shoppingen får säkert plats också
.
Din son kanske inte kan gå nu? Han kommer nog tunna ut sig när han börjar traska runt. Det gjorde min lilla tjock-fia iaf
. Men då vägrade hon iofs att sitta i vagnen, det var ju roligare att gå.....hm.
-
Jag tror ditt barn är bara väldigt bred....bebisar är ju sådär kompakta och breda. De tunnar till sig snart och börjar växa på ben och armar....Nummer 4 skrev 2010-04-21 13:36:43 följande:Lite nyfiken... Jag köpte en Bee till min son när han var drygt 1 månad, funkade jättefint med en åkpåse från Teutonia.Sen har vagnen stått hela vintern pga snön (jag kör UJ i vanliga fall) och nu när jag satte sonen 10 månader i vagnen så får han nästan inte plats!Okej, jag har en något *harkel* bred bebis hehe, han är 75, 5 cm och väger 12,1 kg, men ändå... Är den nya Bee+ bredare i sitsen?Min 4 1/2-åring provade Been i morse och förutom att hon slog i huvudet i sufletten så satt hon väldigt bra. Fast hon är en spinkis och väger bara drygt 13 kg.Fortsätter växa lillebror i samma takt måste jag sälja buggan :(Hur sitter era bebisar? Gillar ju att ha sonen vänd mot mig, men ska jag ha skötväska på (skiphop) är den i vägen för hans fötter/ben.

Dotter 2,5 år i sin GAMLA BEE.... -
Stargirl: hur lång är din dotter på bilden?
-
Kan hon vara runt 86-90 cm?Tullemi skrev 2010-04-21 19:47:26 följande:Stargirl: hur lång är din dotter på bilden? -
Har beställt en Bee + som ligger o väntar på Posten nu
Ska hämta imorgon!
Men visst passar Bugaboos mugghållare till nya Bee? -
Hm, så där ser det verkligen inte ut när Milea sitter i vagnen. Huvudet sticker upp tokmycket så hon måste ha väldans lång överkropp eller nåt.Stargirl skrev 2010-04-22 08:12:40 följande:Kan hon vara runt 86-90 cm? -
Javisst! Passar perfekt.Jenslund skrev 2010-04-22 16:05:28 följande:Har beställt en Bee + som ligger o väntar på Posten nu Ska hämta imorgon!Men visst passar Bugaboos mugghållare till nya Bee? -
Ja visst kan det skilja en hel del. Nu är dottern säkert runt 96 cm lr nåt. Hon får fortfarande plats i sin gamla Bee utan problem så länge hon inte har en hög mössa. Men med nya Bee har hon ju en massa plats till övers.Tullemi skrev 2010-04-22 16:10:25 följande:Hm, så där ser det verkligen inte ut när Milea sitter i vagnen. Huvudet sticker upp tokmycket så hon måste ha väldans lång överkropp eller nåt. -
I vårt fall gör det inte så himla mycket att hon inte får plats eftersom hon inte vill åka vagn. Men OM vi måste ha henne i vagn nån gång så blir det ju till att ta fram Chicco Liteway eller (gud förbjude) den hemska Brio Race......Stargirl skrev 2010-04-22 16:15:13 följande:Ja visst kan det skilja en hel del. Nu är dottern säkert runt 96 cm lr nåt. Hon får fortfarande plats i sin gamla Bee utan problem så länge hon inte har en hög mössa. Men med nya Bee har hon ju en massa plats till övers.