• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Nummer 4

Lite nyfiken... Jag köpte en Bee till min son när han var drygt 1 månad, funkade jättefint med en åkpåse från Teutonia.
    Sen har vagnen stått hela vintern pga snön (jag kör UJ i vanliga fall) och nu när jag satte sonen 10 månader i vagnen så får han nästan inte plats!
    Okej, jag har en något *harkel* bred bebis hehe, han är 75, 5 cm och väger 12,1 kg, men ändå...
    Är den nya Bee+ bredare i sitsen?
    Min 4 1/2-åring provade Been i morse och förutom att hon slog i huvudet i sufletten så satt hon väldigt bra. Fast hon är en spinkis och väger bara drygt 13 kg.
    Fortsätter växa lillebror i samma takt måste jag sälja buggan :(

Hur sitter era bebisar? Gillar ju att ha sonen vänd mot mig, men ska jag ha skötväska på (skiphop) är den i vägen för hans fötter/ben.

• Tullemi

Nummer 4: Skrota skötväskan. Jag har aldrig fattat vitsen med att en väska måååste hänga på vagnen. En väska av valfri modell kan ju ligga i varukorgen, med det viktigaste i. Shoppingen får säkert plats också .

Din son kanske inte kan gå nu? Han kommer nog tunna ut sig när han börjar traska runt. Det gjorde min lilla tjock-fia iaf . Men då vägrade hon iofs att sitta i vagnen, det var ju roligare att gå.....hm.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Stargirl
    Nummer 4 skrev 2010-04-21 13:36:43 följande:
    Lite nyfiken... Jag köpte en Bee till min son när han var drygt 1 månad, funkade jättefint med en åkpåse från Teutonia.Sen har vagnen stått hela vintern pga snön (jag kör UJ i vanliga fall) och nu när jag satte sonen 10 månader i vagnen så får han nästan inte plats!Okej, jag har en något *harkel* bred bebis hehe, han är 75, 5 cm och väger 12,1 kg, men ändå... Är den nya Bee+ bredare i sitsen?Min 4 1/2-åring provade Been i morse och förutom att hon slog i huvudet i sufletten så satt hon väldigt bra. Fast hon är en spinkis och väger bara drygt 13 kg.Fortsätter växa lillebror i samma takt måste jag sälja buggan :(Hur sitter era bebisar? Gillar ju att ha sonen vänd mot mig, men ska jag ha skötväska på (skiphop) är den i vägen för hans fötter/ben.
    Jag tror ditt barn är bara väldigt bred....bebisar är ju sådär kompakta och breda. De tunnar till sig snart och börjar växa på ben och armar....

Dotter 2,5 år i sin GAMLA BEE....
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2010-04-21 19:47:26 följande:
    Stargirl: hur lång är din dotter på bilden?
    Kan hon vara runt 86-90 cm?
  • Jenslund

Har beställt en Bee + som ligger o väntar på Posten nu Ska hämta imorgon!
    Men visst passar Bugaboos mugghållare till nya Bee?

• Tullemi
    Stargirl skrev 2010-04-22 08:12:40 följande:
    Kan hon vara runt 86-90 cm?
    Hm, så där ser det verkligen inte ut när Milea sitter i vagnen. Huvudet sticker upp tokmycket så hon måste ha väldans lång överkropp eller nåt.
  • Stargirl
    Jenslund skrev 2010-04-22 16:05:28 följande:
    Har beställt en Bee + som ligger o väntar på Posten nu Ska hämta imorgon!Men visst passar Bugaboos mugghållare till nya Bee?
    Javisst! Passar perfekt.
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2010-04-22 16:10:25 följande:
    Hm, så där ser det verkligen inte ut när Milea sitter i vagnen. Huvudet sticker upp tokmycket så hon måste ha väldans lång överkropp eller nåt.
    Ja visst kan det skilja en hel del. Nu är dottern säkert runt 96 cm lr nåt. Hon får fortfarande plats i sin gamla Bee utan problem så länge hon inte har en hög mössa. Men med nya Bee har hon ju en massa plats till övers.
  • Tullemi
    Stargirl skrev 2010-04-22 16:15:13 följande:
    Ja visst kan det skilja en hel del. Nu är dottern säkert runt 96 cm lr nåt. Hon får fortfarande plats i sin gamla Bee utan problem så länge hon inte har en hög mössa. Men med nya Bee har hon ju en massa plats till övers.
    I vårt fall gör det inte så himla mycket att hon inte får plats eftersom hon inte vill åka vagn. Men OM vi måste ha henne i vagn nån gång så blir det ju till att ta fram Chicco Liteway eller (gud förbjude) den hemska Brio Race......
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6