• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • LillaMiss Piggy

Mileas mamma, Har du bild på lillen i vagnen?

• Tullemi
    LillaMiss Piggy skrev 2010-04-24 23:06:22 följande:
    Mileas mamma, Har du bild på lillen i vagnen?
    No, har bara en bild med mjukliften i vagnen. Kolla i mitt galleri.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Stargirl
    Blomma80 skrev 2010-04-24 21:26:02 följande:
    Ni som har bee, åker ni rulltrappa lr inte?? Läste att man tydligen inte får göra det med dessa vagnar lr ja inga alls ,verkar ju jätteknepigt...
    Jag åker i rulltrappa.....hatar hissar. Men är extra försiktig när man går på och av. Vet att det hände med den gamla Bee att hjulet kunde nypa fast i rulltrappans "spår"
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Lo Ammi

Tack för svar!

Vi brukar promenera en mil ett par ggr per vecka i ett motionsspår med packat grus som underlag, skulle det funka att ha bee'n med på en sån, rask promenad eller blir den för obekväm att köra/åka?

Ni som har en kompletterande vagn, vad har ni för något?

• Stargirl
    Lo Ammi skrev 2010-04-25 19:32:26 följande:
    Tack för svar!Vi brukar promenera en mil ett par ggr per vecka i ett motionsspår med packat grus som underlag, skulle det funka att ha bee'n med på en sån, rask promenad eller blir den för obekväm att köra/åka?Ni som har en kompletterande vagn, vad har ni för något?
    Packat grus/bark är inga problem. Det tror jag Bee ska klara utmärkt.
    Men även en kompis har en Bee till vardags och sen har hon fått ärva en gammal Brio som hon har när det är rikitgt skitit ute (när det var sådan snöslask) och när det är för mycket snö. 95 av 100 dagar kör hon Bee men resten av dagarna tar hon fram arvegodset. En dag gick vi en promenad och hon hade Brion. Det regnade inte men hon hade regnskyddet på iaf. Varför undrade jag.....jo för att hon skämdes för vagnen heheheh (det är en helröd Brio Happy dvs ingen extremt ful vagn)
  • Lo Ammi
    Stargirl skrev 2010-04-25 19:42:05 följande:
    Packat grus/bark är inga problem. Det tror jag Bee ska klara utmärkt.Men även en kompis har en Bee till vardags och sen har hon fått ärva en gammal Brio som hon har när det är rikitgt skitit ute (när det var sådan snöslask) och när det är för mycket snö. 95 av 100 dagar kör hon Bee men resten av dagarna tar hon fram arvegodset. En dag gick vi en promenad och hon hade Brion. Det regnade inte men hon hade regnskyddet på iaf. Varför undrade jag.....jo för att hon skämdes för vagnen heheheh (det är en helröd Brio Happy dvs ingen extremt ful vagn)
    Tack för svar!

Vi vill helst slippa köpa mer än en vagn och vi vill att den ska vara smidig, snygg och dessutom praktisk. Inga låga krav! Vi kommer nog använda bärsjal och bärsele en del och det är därför jag tänker att bee'n kan vara bra just för att den är så nätt. Ska bara övertala maken, han tycker att den är för ful. Tur att jag inte är gravid än haha!
  • Stargirl
    Lo Ammi skrev 2010-04-25 19:47:43 följande:
    Tack för svar!Vi vill helst slippa köpa mer än en vagn och vi vill att den ska vara smidig, snygg och dessutom praktisk. Inga låga krav! Vi kommer nog använda bärsjal och bärsele en del och det är därför jag tänker att bee'n kan vara bra just för att den är så nätt. Ska bara övertala maken, han tycker att den är för ful. Tur att jag inte är gravid än haha!
    Ja bärsjal/sele är ju ett utmärkt alternativ. För det kommer att komma vissa dagar som Bee är hopplös....en tidig morgon på vintern som det ej är plogat. Men bara man har en lösning på det hela! I asien där man för övrigt bär sina barn överallt så anses Bee ha så mycket funktioner och en perfekt ombonad vagn för den nyfödda. De jämför ju med Graco lr liknande.
  • Lobro

Snälla hjälp mig nu och övertala mig att köpa Bee plus!

Sålde min gamla bee för att köpa den nya men nu är jag så osäker.. när jag provkörde i affären kändes den både bättre och sämre än gamla.. nån som haft både gamla och nya och vad tyckte ni?

Sambon är motarbetande såklart eftersom jag är vagnoman men jag har ändå sista ordet!

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6