• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • summertime123
    Jenslund skrev 2010-04-24 09:15:53 följande:
    Hmmm, ok. Är det de vita sakerna på baksidan av ryggstödet du menar med "vita pluppar"? Om det är dem du menar, hur går man tillväga för att få loss dem, jag har inte lyckats... Jag är helt lost känner jag
    det är de två nedersta vita plupparna du ska peta bort/dra utåt så de blir lösa så du kan pilla in dem i hålet och trä in sittdynan
  • Jenslund
    summertime123 skrev 2010-04-24 09:48:35 följande:
    det är de två nedersta vita plupparna du ska peta bort/dra utåt så de blir lösa så du kan pilla in dem i hålet och trä in sittdynan
    Tusen tack! Nu förstår jag precis och det var ju mycket enklare än vad jag trodde!
  • Ell

Hej! Vågar man köpa en Bee + utan att provköra den först? Jag har en Gecko nu till vår 1 åring men jag vill ha en mindre vagn som ändå är skön att sova i, hur är Bee + för vila? Skulle ni rekommendera den som enda vagn för en 1 åring? Vi har iofs en gammal stadig emmaljunga edge duo till vintern så det blir i så fall under vår/sommar/höst.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilmer & Junie ♥¸.?°´¯) ♥
  • mine3

Har en fråga till er experter; Vill gärna ha en Bee+, men gillar suffletten på den gamla bättre. Tror ni att det går att använda den gamla suffletten till den nya Bee+? Även om den inte passar perfekt kanske det går att "trixa" dit den på ngt sätt.

Finns den ngn som har båda och kan kolla?
  • Lo Ammi

Jag kikar in här då vi är sugna på en bee till vårt förhoppningsvis framtida barn!

Då jag aldrig tittat på vagnar förut så fattar jag inte allt. Är bee en sulky eller en vanlig vagn? När jag kollar på sidor på nätet så ingår det inte liggdel, är det bara en sittvagn? Hur bra är det babyskydd som finns till, är det godkänt i Sverige? Jag har hört att den ska vara dåligt fjädrad och därför skumpig, stämmer det? Kan ni tipsa om en bra sida som man kan beställa den ifrån till ett bra pris?

Har ni tips på någon bra hemsida där man kan se bilder och läsa om de olika delarna till bee?

Tack på förhand!

• Lo Ammi

P.S. Går det att ha barnet vänt mot sig med bee?

• Tullemi

Man kan ha barnet vänt mot sig i Bee'n.

Vi åker aldrig rulltrappa med någon vagn, det finns ju oftast en hiss som man kan åka istället. Tycker det verkar jätteläskigt att ta med vilken vagn som helst i rulltrappa....hua. Men ja, man ska undvika rulltrappan med Bee. Något med att hjulen kan nypas fast...

Vagnen är lite skumpig men vår lilla Lucas (12 veckor) verkar inte ha något emot det . Han ligger i en mjuklift (ej Bee's egna) som ligger i sittdelen med ryggstödet i liggläge. Finns ingen liggdel (typ hårdlift) till Bee'n. Jag tycker egentligen att det är en sittvagn/sulky, men det går bra att ha den som liggvagn till spädis också. Många vill inte ha den som enda-vagn, men för oss funkar det bra.

Kolla in denna sida tex: kidzshop.se

Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6