-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Men man kan väl inte gå runt med "mobilen" hängandes i vagnen??? Eller har jag missat hur denna hållare funkar?
Vet nån om det finns billiga(re) suffletter nånstans, till gamla Bee då
.
-
Den hänger inte utan sitter i en hållare. Då kan du lätt lyssna på musik, navigera eller bara prata i en handsfree....sen kan man ta loss den och den blir som ett fodral för att skydda din telefon.Tullemi skrev 2010-04-11 09:58:37 följande:Men man kan väl inte gå runt med "mobilen" hängandes i vagnen??? Eller har jag missat hur denna hållare funkar?Vet nån om det finns billiga(re) suffletter nånstans, till gamla Bee då . -
Jag är värdelös på att höra när min mobil ringer när jag har den i väskan men när den sitter på en hållare mitt framför näsan lär jag inte missa några samtal lägre, bara det är ju ett argument för att skaffa den
.
Mileas mamma: www.toddler.se/sv/article/3944/iphone_hallare -
Tack, kul att se hållarenDenim skrev 2010-04-11 12:04:53 följande:Jag är värdelös på att höra när min mobil ringer när jag har den i väskan men när den sitter på en hållare mitt framför näsan lär jag inte missa några samtal lägre, bara det är ju ett argument för att skaffa den . Mileas mamma: www.toddler.se/sv/article/3944/iphone_hallare
. Jag skulle glömma min mobil i hållaren, jag är alldeles för vimsig för att äga nåt sådant
. Kan ju inte ens få med mig nycklarna från Ica-vagnen när jag handlat klart (har en fuskpeng på knippan)
.
Inga billiga suffletter då??? Nånstans.....vill ha en blå nu. -
Kolla kidzshop.se annars har jag ingen aning. Jag tror inte ngn rear dem, eller har ngn gjort det? Det finns ju mängder med Bee ägare där ute som vill pimpa upp sin gamla bee till sommaren.Tullemi skrev 2010-04-11 13:25:03 följande:Tack, kul att se hållaren . Jag skulle glömma min mobil i hållaren, jag är alldeles för vimsig för att äga nåt sådant . Kan ju inte ens få med mig nycklarna från Ica-vagnen när jag handlat klart (har en fuskpeng på knippan) .Inga billiga suffletter då??? Nånstans.....vill ha en blå nu. -
Någon som kan tipsa om en snygg sittdyna som passar till bee plus?
-
Om en månad kommer Bugaboos egna sittdynaEllisizza skrev 2010-04-11 19:58:45 följande:Någon som kan tipsa om en snygg sittdyna som passar till bee plus?
-
Men attans då. Kidzshop har inga gamla Bee-sufletter allsStargirl skrev 2010-04-11 15:59:35 följande:Kolla kidzshop.se annars har jag ingen aning. Jag tror inte ngn rear dem, eller har ngn gjort det? Det finns ju mängder med Bee ägare där ute som vill pimpa upp sin gamla bee till sommaren.
. Jag får snoka vidare. Ingen som vill ha en röd mot en blå?
-
Då kanske man ska vänta på denStargirl skrev 2010-04-11 20:38:50 följande:Om en månad kommer Bugaboos egna sittdyna
Fast jag hade velat ha en med nått fint mönster. De är väl bara enfärgade?
-
Ja enfärgade...men jättefina.Ellisizza skrev 2010-04-11 22:58:03 följande:Då kanske man ska vänta på den Fast jag hade velat ha en med nått fint mönster. De är väl bara enfärgade?