-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Är det värt att köpa parasollet till sommaren eller är det överflödigt?
-
Inte alls överflödigt. Mycket användbart!Jenslund skrev 2010-04-22 16:32:26 följande:Är det värt att köpa parasollet till sommaren eller är det överflödigt? -
Vet nån här om gamla ståbrädan till bla cameleon passar på Bee Plus?
Mycket tacksam för svar så man kan beställa asap
-
Den äldre ståbrädan funkar tyvärr inte på bee+ utan endast på cameleon.Mstery skrev 2010-04-22 19:50:30 följande:Vet nån här om gamla ståbrädan till bla cameleon passar på Bee Plus?Mycket tacksam för svar så man kan beställa asap -
Tack för svaren! Är väldigt spänd inför hämtningen imorgon!Stargirl skrev 2010-04-22 19:07:35 följande:Inte alls överflödigt. Mycket användbart! -
thj
okej men den nya funkar?
-
Hej hopp!
Jag var sååå nära på att köpa Bee plus idag men fick fasen inte plats i bagaget..
sålde min gamla för drygt en månad sen och jag saknar den såå!
Jag klämde bara lite snabbt på den och dottern fick provsitta och den nya kändes bra MEN var den inte liiiite vinglig vid bakdäcken?! Tänkte eftersom den är bredare i fram nu..
Är ni nöjda ni som har den plussen? -
Den nya funkar toppenMstery skrev 2010-04-22 21:37:49 följande:thjokej men den nya funkar?
på både bee,bee+,cam,frog och gecko med.
-
en till fråga (haha) sry jag har inte hängt med i nyheterna sen barnen blev äldre. men funkar tiny toten till nya ståbrädan? eller har dom gjort så att det inte går med mening kanske?
-
Inte till den nya.....vad jag vet har det inte kommit en ny variant som funkar.Mstery skrev 2010-04-22 22:07:48 följande:en till fråga (haha) sry jag har inte hängt med i nyheterna sen barnen blev äldre. men funkar tiny toten till nya ståbrädan? eller har dom gjort så att det inte går med mening kanske?