-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Har satt in lite bilder nu i mitt galleri! Vet inte hur man sätter in bilder här:)
-

Jag är helt kär, önskar att min son vill åka vagn så länge han får plats i denna haha ser fram emot att ta mig till dagis imorgon
-
Vad fin den var i blått.Valde mellan svart och blå:)
-
Tulle17 bilder

-
Tack för hjälpen:)
-
Var på premiär tur med vår Bee plus igår. Både jag o sonen gillar den skarpt. Blev en Kaki.
-
Bilder!?BabyD skrev 2010-04-07 10:02:31 följande:Var på premiär tur med vår Bee plus igår. Både jag o sonen gillar den skarpt. Blev en Kaki. -
tack, älskar den blåa färgen! Din svarta är oxå superfintulle17 skrev 2010-04-06 21:43:52 följande:Vad fin den var i blått.Valde mellan svart och blå:)
Vill oxå se bild på khaki!! funderar på att köpa en extra sufflett i den färgen...BabyD skrev 2010-04-07 10:02:31 följande:Var på premiär tur med vår Bee plus igår. Både jag o sonen gillar den skarpt. Blev en Kaki. -
va fina alla bee+ är ,
idag fick vi hem våra nya rosa suflett till våran bee och gud så snygg den blev en riktig kontrast till khaki färgen innan. -
Ajajaj, får ett sting i avundsjuka nerven varjegång jag går in här å kikar

Vi ska inte köpa våran försen i maj har vi kommit fram till, då hinner sonen bli 6 mån.
Får väl trösta mig med att jag hinner köra den i många år framåt...