• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Jennass

HEJSAN!
    Jag undrar om det är någon som vet när "vingarna" gjordes om på bugaboo been?
    Köpte en begagnad på blocket för ett par dagar sen, den är köpt 26 februari 2008. Har den då de små eller stora "vingarna"?

Tacksam för svar! :)

• Stargirl
    Yohanna1985 skrev 2010-04-13 11:57:56 följande:
    HEJSAN!Jag undrar om det är någon som vet när "vingarna" gjordes om på bugaboo been?Köpte en begagnad på blocket för ett par dagar sen, den är köpt 26 februari 2008. Har den då de små eller stora "vingarna"?Tacksam för svar! :)
    Det finns ingen eakt tid. Vissa färger hade smala vingar under en längre tid och andra hade tjocka vingar tidigare. Det går alltså inte att veta
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • rosenkind

Hej på er! Jag har haft en frog till dottern men funderar på att köpa en bee plus nu. Nån son har den o tycker den är bra? Jag funderar lite på en Cam också...är lite rädd att hjulen ska vara opraktisk på Been...vad tycker ni?

** carpe diem **
  • Tullemi
    rosenkind skrev 2010-04-15 18:02:37 följande:
    Hej på er! Jag har haft en frog till dottern men funderar på att köpa en bee plus nu. Nån son har den o tycker den är bra? Jag funderar lite på en Cam också...är lite rädd att hjulen ska vara opraktisk på Been...vad tycker ni?
    Japp, väldigt opraktiska hjul om man vill köra på rotig skogsväg . Snö är inte heller nån hit, men för övrigt är den grejt . Kullersten går bort också förresten....och grov grusväg...
    Milea 080217 Lucas 100202
  • rosenkind

Jo, skogsväg är knappast nån hit Men det var främst om nån har erfarenhet av bee o frog som jag skulle vara intresserad av att höra jämförelser...Frogen är bra, men går ju heller inte på skogsvägar, grus, kullerstenar osv...

** carpe diem **
  • thj
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-15 20:45:42 följande:
    Slänger in frågan här också, vet ni om Iphonehållaren passar den "gamla" bee?
    Den passar pefekt
  • Stargirl
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-15 20:45:42 följande:
    Slänger in frågan här också, vet ni om Iphonehållaren passar den "gamla" bee?
    Javisst, det är samma handtag som på den nya...avis på er alla som har en Iphone och kan köpa denna coola grej
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Sofia8

Efter många om och men....blir det en NY bee för oss. Maken lovade att köpa en i dark khaki på vägen hem från jobbet idag med en babycocoon. Jag är så glad!! Ska ju sättas igång imorgon och det har varit en lång väntan på bebis, så behövde lite uppmuntran.

Vilgot 3/2-1007 - BF 1 april 2010
  • Kajsan
    Sofia8 skrev 2010-04-16 13:27:49 följande:
    Efter många om och men....blir det en NY bee för oss. Maken lovade att köpa en i dark khaki på vägen hem från jobbet idag med en babycocoon. Jag är så glad!! Ska ju sättas igång imorgon och det har varit en lång väntan på bebis, så behövde lite uppmuntran.
    Det kanske är den bästa uppmuntran man kan få inför en igångsättning Grattis!
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6