-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
är alla nöjda med sina bee + ? har ni som är nöjda haft bee tidigare???
har haft en bee -08 och blev besviken på bee + har dock bara sett bilder och läst info om den men suffletens stl var något jga älskade med den gamkla modellen....
vad tycker ni som har en +? -
jag är jätte nöjd! Denna sittdel är ju mkt rymligare och sonen sitter riktigt bra i den. Ang suffletten så tycker jag att strlken är perfekt, går inte att ha så stor sufflett tycket jag när barnet blir lite äldre och denna skyddar ju så mkt som behövs när den är nedfälld! Gillar även att det höjbara handtaget på + har "spärrar" på de olika nivåerna så man kan aldrig gå runt med ett snett hantag, blir alltid rätt nivå på båda sidornaestrella81 skrev 2010-04-08 10:03:50 följande:är alla nöjda med sina bee + ? har ni som är nöjda haft bee tidigare???har haft en bee -08 och blev besviken på bee + har dock bara sett bilder och läst info om den men suffletens stl var något jga älskade med den gamkla modellen....vad tycker ni som har en +?
Sonen brukade vägra åka vagn tidigare, jag fick nästan tvinga honom men nu vill han sitta hela tiden haha... jag tror att den är mer bekväm just p.g.a storleken! O vi kommer ju kunna ha denna ett bra tag till, är jätte mkt utrymme kvar upptill!! -
Hej alla
Jag och min son ska åka utomlands om en månad. Han är då 8 månader. Här hemma rullas han runt i sin fina cameleon. Han har suttit i sittdelen sedan en månad.
Nu funderar jag på hur jag ska göra med vagn utomlands. Vi har bokat ett "babypaket" och i det ingår en paraplysulky men jag antar att det inte räcker. Vill ha sonen mot mig, fullt liggläge, parasoll osv. Men jag vill inte släpa dyrgripen han åker i nu utomlands.
Så då antar jag att jag måste köpa en bugaboo bee
Plånboken är inte så fet i dagsläget så det får räcka med en begagnad. Hur mycket är rimligt att betala för en begagnad i fint skick? Ska jag köpa en transportväska till eller är det onödigt? Har en transportväska till min cameleon men den kanske inte funkar till en bee?
Andra tips på sådant jag behöver köpa? Uv-skydd? Myggnät? Någon färg på sufletten som skyddar bättre mot solen eller blir mindre varm? -
Vi har haft med oss camen några ggr när vi rest, haft transportväskan och det har funkat kanon. Men nu har vi bara bee och den får följa med nästa gg i camens väska som jag har kvar. så vill du inte ta med camen så köp en bee och lägg den i cam väskan. Vi tröck ner blöjer och annat på vägen dit och smutstvätt hem så slapp vi få överviktEllisizza skrev 2010-04-09 09:44:19 följande:Hej alla Jag och min son ska åka utomlands om en månad. Han är då 8 månader. Här hemma rullas han runt i sin fina cameleon. Han har suttit i sittdelen sedan en månad.Nu funderar jag på hur jag ska göra med vagn utomlands. Vi har bokat ett "babypaket" och i det ingår en paraplysulky men jag antar att det inte räcker. Vill ha sonen mot mig, fullt liggläge, parasoll osv. Men jag vill inte släpa dyrgripen han åker i nu utomlands.Så då antar jag att jag måste köpa en bugaboo bee Plånboken är inte så fet i dagsläget så det får räcka med en begagnad. Hur mycket är rimligt att betala för en begagnad i fint skick? Ska jag köpa en transportväska till eller är det onödigt? Har en transportväska till min cameleon men den kanske inte funkar till en bee?Andra tips på sådant jag behöver köpa? Uv-skydd? Myggnät? Någon färg på sufletten som skyddar bättre mot solen eller blir mindre varm?
-
Jag är precis hemkommen från Babymääsan och jag har klämt på nya Bee'n. Såå fin
. Verkar så mycket smidigare.
-
Tullemi skrev 2010-04-09 14:08:16 följande:Jag är precis hemkommen från Babymääsan och jag har klämt på nya Bee'n. Såå fin . Verkar så mycket smidigare.
Jag älskar min!!
-
Jag hämtade min igår och den är så fiiiin!! Och smidig! Nu väntar jag bara på min iPhonehållare (
ja, jag är en nörd och jag kunde bara inte motstå den, ha ha. Fy så töntig jag kommer att se ut men det bjuder jag på *Mickan i Solsidan
*). -
Jag tycker det ser coolt ut! Klar man ska ha en Iphone hållare till sin vagn. Vem vill inte det lixom hehehehDenim skrev 2010-04-10 10:43:30 följande:Jag hämtade min igår och den är så fiiiin!! Och smidig! Nu väntar jag bara på min iPhonehållare ( ja, jag är en nörd och jag kunde bara inte motstå den, ha ha. Fy så töntig jag kommer att se ut men det bjuder jag på *Mickan i Solsidan *). -
Ja , jag gav det som argument till min man idag när vi var i telefonaffären, att jag liksom behöööver en iphone nu när buggan har fått hållare.Stargirl skrev 2010-04-10 11:22:03 följande:Jag tycker det ser coolt ut! Klar man ska ha en Iphone hållare till sin vagn. Vem vill inte det lixom heheheh
Och jag måste ju ha en sån bara. Liksom
Det argumentet höll inte tyckte han
-
WHAT!! Jag har iofs inte heller ngt Iphone men för att jag inte gillar touch screen telefoner....jag föredrar knappar.Kajsan skrev 2010-04-10 18:32:48 följande:Ja , jag gav det som argument till min man idag när vi var i telefonaffären, att jag liksom behöööver en iphone nu när buggan har fått hållare.Och jag måste ju ha en sån bara. Liksom Det argumentet höll inte tyckte han