-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Detta är helt klart den bästa vagnen även för den med nyfödd och kan man ha tills barnet blir 2,5- 3 år. De har gjort ett babynest dvs en insats, du kan fästa bilstolen på den, hjulen är förbättrade, fästbanden är längre sits och ryggen kan förlängas. smidigare än alla andra vagnar, dessutom kan du ha åkbräda och vända barnet
framåt eller till dig. Ett bra pris är det med. Stor skillnad från gamla bee den kommer
inte vara värd speciellt mycket snart. Jag skulle inte köpa den gamla. Denna kommer'troligtvis bli populärare än Cameleon som nu känns stor och klumpig, passar i en liten hiss med. Vi ska ha den till vårt nästa barn.
http://theperfectwife.blogg.se
-
Undrar om det är någon mer än jag som har problem med bromsarna?
Ibland funkar de och ibland inte, lite 50/50.
Och en till fråga.. Någon som har mailadress till Bugaboo´s säljare i Sverige. Butiken som jag köpte vagnen i har nämligen gått i kk.
Tack på förhand!! -
Har du gamla bee? Och isf har du ossarna vid bakhjulen? Jag fick beställa dom till min bee eftersom jag köpte den tidigt!Cococo skrev 2010-04-23 19:35:58 följande:Undrar om det är någon mer än jag som har problem med bromsarna?Ibland funkar de och ibland inte, lite 50/50. Och en till fråga.. Någon som har mailadress till Bugaboo´s säljare i Sverige. Butiken som jag köpte vagnen i har nämligen gått i kk.Tack på förhand!! -
klossarna mena jag!
-
maila till [email protected] de kan hjälpa dig med att beställa "klossarna"Cococo skrev 2010-04-23 19:35:58 följande:Undrar om det är någon mer än jag som har problem med bromsarna?Ibland funkar de och ibland inte, lite 50/50. Och en till fråga.. Någon som har mailadress till Bugaboo´s säljare i Sverige. Butiken som jag köpte vagnen i har nämligen gått i kk.Tack på förhand!! -
Hämtade ut nya Been idag och är så nöjd! Väldigt lättkörd trots en 3,5-årig passagerare. Det enda jag reagerade på var att den var lite svår att "tippa" när jag kom till en högre trottoarkant...Sen kärvar det lite när jag ska fälla sitsen framåt när jag skulle byta håll på den. Men det kanske bara är så i början.
Men, jag undrar hur sjutton man gör med selen när man ska använda en sittdyna eller åkpåse? Försökte se i instruktionsboken men jag förstod inte alls! Finns det någon vänlig själ som kan upplysa om hur man går tillväga?
verkar ju totalt osmidigt om man måste ta bort selen för att kunna använda sittdyna/åkpåse och sen trä dit den igen...(vilket jag heller inte förstår hur man gör...)
-
På gamla Bee'n måste man ju pilla bort de vita plastgrejerna som sitter i selen och som sitter på baksidan av ryggdelen iaf. Och ja, det får man göra varje gång. Jag minns att jag dragit om selen på min gamla Bee så att den är "trädd" annorlunda förresten..... men jag måste ändå lossa på dessa vita grejer om jag vill ta bort/sätta dit en åkpåse/dyna.Jenslund skrev 2010-04-23 22:45:08 följande:Hämtade ut nya Been idag och är så nöjd! Väldigt lättkörd trots en 3,5-årig passagerare. Det enda jag reagerade på var att den var lite svår att "tippa" när jag kom till en högre trottoarkant...Sen kärvar det lite när jag ska fälla sitsen framåt när jag skulle byta håll på den. Men det kanske bara är så i början.Men, jag undrar hur sjutton man gör med selen när man ska använda en sittdyna eller åkpåse? Försökte se i instruktionsboken men jag förstod inte alls! Finns det någon vänlig själ som kan upplysa om hur man går tillväga?verkar ju totalt osmidigt om man måste ta bort selen för att kunna använda sittdyna/åkpåse och sen trä dit den igen...(vilket jag heller inte förstår hur man gör...) -
Man tar loss de nedersta "vita " plupparna och petar tillbax dem igen. Det är faktiskt inte så svårt.Jenslund skrev 2010-04-23 22:45:08 följande:Hämtade ut nya Been idag och är så nöjd! Väldigt lättkörd trots en 3,5-årig passagerare. Det enda jag reagerade på var att den var lite svår att "tippa" när jag kom till en högre trottoarkant...Sen kärvar det lite när jag ska fälla sitsen framåt när jag skulle byta håll på den. Men det kanske bara är så i början.Men, jag undrar hur sjutton man gör med selen när man ska använda en sittdyna eller åkpåse? Försökte se i instruktionsboken men jag förstod inte alls! Finns det någon vänlig själ som kan upplysa om hur man går tillväga?verkar ju totalt osmidigt om man måste ta bort selen för att kunna använda sittdyna/åkpåse och sen trä dit den igen...(vilket jag heller inte förstår hur man gör...) -
Hihi, det var faktiskt din bild som fick mig att prova igen och ta bort Blocket-annonsen :)Stargirl skrev 2010-04-21 19:02:23 följande:Jag tror ditt barn är bara väldigt bred....bebisar är ju sådär kompakta och breda. De tunnar till sig snart och börjar växa på ben och armar.... Dotter 2,5 år i sin GAMLA BEE....
Vincent lär nog bli en stor kille, men fördelarna med vagnen uppväger helt klart! -
Hmmm, ok. Är det de vita sakerna på baksidan av ryggstödet du menar med "vita pluppar"?Stargirl skrev 2010-04-24 06:52:18 följande:Man tar loss de nedersta "vita " plupparna och petar tillbax dem igen. Det är faktiskt inte så svårt.
Om det är dem du menar, hur går man tillväga för att få loss dem, jag har inte lyckats...
Jag är helt lost känner jag