• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • FridaLee

altså 8 cm gör ju jätte mycket skillnad, och även de 4 cm på sitsen. Vill se den nya live! Fats kommer behålla våran gamla tills E har börjat sitta trångt sen måste jag nog testa nya också om det inte kommit nått annant spännande {#lang_emotions_laughing} Vi vill ju ha ett 4:e barn också så vi hinner nog testa

• Diana och Thea
    FridaLee skrev 2010-02-19 08:15:40 följande:
    altså 8 cm gör ju jätte mycket skillnad, och även de 4 cm på sitsen. Vill se den nya live! Fats kommer behålla våran gamla tills E har börjat sitta trångt sen måste jag nog testa nya också om det inte kommit nått annant spännande Vi vill ju ha ett 4:e barn också så vi hinner nog testa
    Ja verkligen. Vi har ju den nuvarande Bee och Thea som närmar sig 4 får ju fortfarande plats. Men inte riktigt under sufflan. Men hon behöver ju inte heller åka vagn
    Thea & Max
  • FridaLee
    Diana och Thea skrev 2010-02-19 09:41:16 följande:
    Ja verkligen. Vi har ju den nuvarande Bee och Thea som närmar sig 4 får ju fortfarande plats. Men inte riktigt under sufflan. Men hon behöver ju inte heller åka vagn
    Ok, ja det låter ju bra iaf att hon får plats.
  • Stargirl

2,5 åring i nuvarande Bee.

Om ngn var nyfiken på att se bilder....
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • FridaLee

Ja då får de iaf gott om plats tills de är 2,5 år

• Diana och Thea
    FridaLee skrev 2010-02-19 11:23:15 följande:
    Ja då får de iaf gott om plats tills de är 2,5 år
    Ja absolut, det är när barnen närmar sig 4 som det blir tight.
    Thea & Max
  • Sofia8

Nu tänkte jag förboka en NY Bee.

Jag tänkte köpa en helsvart + sommarsufletten i silver och ett parasoll.
    Men vilken färg på parasollet? Är det tråkigt med svart eller ska jag satsa på en blå eller kanske gul? Vi har en pojke nu och vi tror öven kommande bebis är en pojk. Så rosa funkar inte, tyvärr.
    Vill ju att parasollet ska vara snyggt ihop med sommarsufletten då den kommer vara praktisk under sommaren till både Vilgot och bebisen.

Vilgot 3/2-1007 - BF 1 april 2010
  • chupachup

någon som vet hur mycket en ny suflett till bee plus kommer att kosta?

• Stargirl
    chupachup skrev 2010-02-20 19:24:27 följande:
    någon som vet hur mycket en ny suflett till bee plus kommer att kosta?
    Lite mer än idag då den kommer i ett "paket" . Gissar på 430 kr?
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • chupachup
    Carolyn with 3 skrev 2010-02-18 23:10:36 följande:
    Funderar på att byta ut  vår Cam mot nya Bee. Men då undrar jag: Hur mycket högre blir ryggstödet jämfört med gamla bee? Och är hjulen större på den nya? Tycker det ser så ut på bilderna. Sålde vår Bee i höstas eftersom dotern var på gränsen till för lång, och för att de små hjulen gjorde det omöjligt att dra upp den för vår trappa med lite utskjutande trappsteg som hjulen hakade i. Och lönar det sig att köpa från utlandet, tex england eller holland?
    Jag undrar också vad de kommer att kosta i utlandet. jag köpte min nuvarande cameleon från babytrader.eu då vi inte hade någon butik i närheten som sålde bugaboo... jag mailade och frågade vad bee plus skulle kosta men hon visste inte det än... vore intressant att veta
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6