-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Tack för svar mileas mamma!
Någon annan som har erfarenhet av körbarhet på kullersten, gräsmattor och skogsvägar? -
Till Kajsan,
Tusen tack för hjälpen med fina bilder!!!
Du är BÄST!!!
Nu har jag beställt en Lodger bunker till min Bee. Jag visste inte Buggysnuggle, den är fin och det låter jättebra ju att den sitter perfekt i Bee. Nästa åkpåsen blir definitivt en från buggysnuggle.
Jag tyckte att jag var tillräckligt snabb för att få åkpåsen före påskhelgen, men den var slut i lager och kommer efter helgen. Typiskt.
-
Bees egna sitter dock absolut bästnasax skrev 2010-03-31 00:46:11 följande:Till Kajsan, Tusen tack för hjälpen med fina bilder!!! Du är BÄST!!! Nu har jag beställt en Lodger bunker till min Bee. Jag visste inte Buggysnuggle, den är fin och det låter jättebra ju att den sitter perfekt i Bee. Nästa åkpåsen blir definitivt en från buggysnuggle. Jag tyckte att jag var tillräckligt snabb för att få åkpåsen före påskhelgen, men den var slut i lager och kommer efter helgen. Typiskt.
det hade jag dock inget foto på
-
Har inte riktigt bestämt mig för om vi ska köpa nya bee eller den gamla begagnad. Om vi köper en begagnad... något särskilt vi ska titta på? (är det något 'fel' som finns på vissa vagnar?) och finns sufletter att köpa till gamla been?
tacksam för svar
-
Kolla om det sitter de där bromsklossarna (brackets) som lagade bromsen som kunde börja ta dåligt efter ett tag. Finns inga sådana så kan man sätta dit ett par själv. De är gratis.idacathrine skrev 2010-03-31 12:54:31 följande:Har inte riktigt bestämt mig för om vi ska köpa nya bee eller den gamla begagnad. Om vi köper en begagnad... något särskilt vi ska titta på? (är det något 'fel' som finns på vissa vagnar?) och finns sufletter att köpa till gamla been? tacksam för svar
Sufletter kan man köpa separat, inga problem.
Man kan oxå ringa upp butiker som ska få in sina nya Bee i veckan om de vill sälja sin demo Bee till dig. På det viset får du både garanti och en ny vagn till ett reducerat pris hehehe....
-
Kullersten, om de är bulliga är det knepigt. Men platta stenar utan stora skarvar funkar fint. Men inte sådana runda stora du vet.cmb skrev 2010-03-30 20:28:14 följande:Jag har också en fråga om körbarhet. Är på det klara med att det inte är en terrängvagn precis som Stargirl skriver. Förstår också att snö kan vara knepigt. Men hur är det tex med: Kullersten? Att korsa en stor gräsmatta (tänk Gärdet i Stockholm eller Slottskogen i Göteborg)? En grusväg i ett friluftsområde? Har bara erfarenhet av en Bugaboo Frog så mina referensramar är inte så breda... Tycker dock att den nya Bugaboo Bee verkar mycket lovande så om dessa underlag fungerar blir det nog till att sätta upp sig på väntelistan.
Gräsmattor r inga problem alls, inte heller vanlig grus men djup singel är svårt. -
tack för ditt svar!!Stargirl skrev 2010-03-31 16:59:20 följande:Kolla om det sitter de där bromsklossarna (brackets) som lagade bromsen som kunde börja ta dåligt efter ett tag. Finns inga sådana så kan man sätta dit ett par själv. De är gratis.Sufletter kan man köpa separat, inga problem.Man kan oxå ringa upp butiker som ska få in sina nya Bee i veckan om de vill sälja sin demo Bee till dig. På det viset får du både garanti och en ny vagn till ett reducerat pris hehehe....
ska absolut ringa och höra i butiker -
WHAT....har de nya Bee redan kommit? Vi har ju bokat en!!!
Åååååh....längtar, beställde även en sommarsuflett som verkade så fiffig med UV nät.
Smart av Stargirl! Det är klart man ska försöka köpa demo Bee nu när de nya ska in. Vi har varit grymt nöjda med våran men vill ändå ha en ny heheh. Fick dessutom tillbaka 12 000 på skatten så jag kan unna mig. Brukar inte få tillbaka mer än hundralappar.idacathrine skrev 2010-03-31 17:36:04 följande:tack för ditt svar!!ska absolut ringa och höra i butiker -
Åh, vi var å testade nya Bee+ i går på babyproffsen, jag e ♥ kär ♥
Så nu ska bara mannen övertalas om att vi behöver en ny vagn
-
Hey, vardå?Blomma80 skrev 2010-04-01 10:55:08 följande:Åh, vi var å testade nya Bee+ i går på babyproffsen, jag e ♥ kär ♥Så nu ska bara mannen övertalas om att vi behöver en ny vagn
Min kommer idag lalalalaaa......gissa om jag är glaaaaa....