• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tili

Behöver hjälp!!!

Ska tvätta min bee nu innan det är dax att åka utomlands. Jag vill ta bort den svarta sitt delen och tvätta den i maskinen(för visst går det?) men jag får inte bort den!

Den sitter ju fast i selen! Eller är det bara jag som inte fattar???

• picolina

vilken real live butik får in bee´n i butiken då? vet någon? vill oxå klämma och känna och framförallt kolla in tillbehören innan jag beställer!!

någon som vet, butik i stockholm eller söderförort är att föredra!

• tulle17
    picolina skrev 2010-03-02 11:24:47 följande:
    vilken real live butik får in bee´n i butiken då? vet någon? vill oxå klämma och känna och framförallt kolla in tillbehören innan jag beställer!!någon som vet, butik i stockholm eller söderförort är att föredra!
    BIG BABY ska få in ett visnings ex snart. Står det på deras hemsida:)
  • Stargirl
    Tili skrev 2010-02-25 10:04:55 följande:
    Behöver hjälp!!!Ska tvätta min bee nu innan det är dax att åka utomlands. Jag vill ta bort den svarta sitt delen och tvätta den i maskinen(för visst går det?) men jag får inte bort den!Den sitter ju fast i selen! Eller är det bara jag som inte fattar???
    Du kan ta loss selen upptill. När du petar in finrarna så känner du två vita pluppar. Du ska trycka ner ena "pluppen" så lossnar selen. Sen är det bara att trä den igeom tyget och vips så har du tyget så du kan tvätta den. Förstår du hur jag menar? Den nedersta selen går inte att ta loss nämligen, bara den översta.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Preggie

Hur har ni med för korta selband löst det? Mitt är tight till en 5-månaders...

Ryggstödet håller också på att muppa sig lite, ena sidan vill inte haka i på det översta steget.

• E 2007

ÅÅ, hjälp! Ska jag köpa en bugaboo bee...har så många vagnar ju.. Ni som har både en vanlig bugga och en bee, när användern ni de olika vagnarna.? De flesta butikerna säljer ju ut de gamla bee vagnarna, priser blir ju ändå runt 4500:-. De är ju rätt mycket pengar, tycker jag, om man nu inte använder den så mycket. Finns det någon bildtråd för bee?

• bara lilla jag

någon som kan svara på en sak angående sufletten? Min suflett har gått sönder, en av pinnarna gick av längst ner där de sitter ihop, så nu ser sufletten helt sjuk ut.. Hur gör man? När man köper ny suflett är det bara tyget då?

• ami
    Preggie skrev 2010-03-02 18:51:48 följande:
    Hur har ni med för korta selband löst det? Mitt är tight till en 5-månaders...Ryggstödet håller också på att muppa sig lite, ena sidan vill inte haka i på det översta steget.
    Mailade till bugaboo har jag för mig, sen skickade de ett nytt och längre.
  • Stargirl
    E 2007 skrev 2010-03-03 14:52:34 följande:
    ÅÅ, hjälp! Ska jag köpa en bugaboo bee...har så många vagnar ju.. Ni som har både en vanlig bugga och en bee, när användern ni de olika vagnarna.? De flesta butikerna säljer ju ut de gamla bee vagnarna, priser blir ju ändå runt 4500:-. De är ju rätt mycket pengar, tycker jag, om man nu inte använder den så mycket. Finns det någon bildtråd för bee?
    Finns ingen bildtråd för bara Bee. Jag har några bilder som jag har postat i tråden tidigare. Vår dotter är ju 3 år. Vi använder bara Bee till henne då Cameleon inte behövs längre. Med sorg i hjärtat så kommer nya Bee vara hennes sista vagn Vi har haft användning för både Bee och Cameleon paralellt sedan 2007. Alla resor har Bee fått följa med, likaså alla utflykter till köpcentrum eller ställen där en vagn som går att fälla i en del är att föredra. Vi har just packat undan Cameleon för gott och Bee kommer att ta över helt tills vagntiden är slut.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Busbebis

jag är i valet och kvalet om jag ska köpa den gamla bee eller satsa på plus... tycker ju eg att den gamla är finare med den lite orginella sufletten samt att det ju går att få den lite billigare nu, dock så känner jag mig så osäker på om det ändå är värt att satsa på den nya. Min son fyllde 1 för ett par veckor sen och ligger på BVCs normalkurva men jag är ändå orolig för att bee snabbt ska bli för liten och att den nya då är att föredra. Andrahandsvärdet för den gamla lär väl kanske inte heller ligga på topp om ett par år iom den nya modellens inträde... fasen vad svårt och jag känner att jag måste bestämma mig ganska omgående...

några tips från er proffs?

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6