• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-04-01 12:48:20 följande:
    Hey, vardå? Min kommer idag lalalalaaa......gissa om jag är glaaaaa....
    Men åååh! Vilken färg? Vilken färg?{#lang_emotions_flower}
    Jo just det!
  • tulle17

Finns det någon affär i Stockholm som får in den idag?

• Stargirl
    Kajsan skrev 2010-04-01 13:48:14 följande:
    Men åååh! Vilken färg? Vilken färg?
    PINK!!! Precis som min förra. Men det är så mycket enklare att byta suffla så kanske investerar jag i en gul oxå.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-04-01 14:40:36 följande:
    PINK!!! Precis som min förra. Men det är så mycket enklare att byta suffla så kanske investerar jag i en gul oxå.
    Ja den rosa är ju snyggast...eller den i kahki, eller svart...blå är ju fin...Och gul är superläcker
    Jo just det!
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2010-04-01 15:28:06 följande:
    Ja den rosa är ju snyggast...eller den i kahki, eller svart...blå är ju fin...Och gul är superläcker
    Hehehe....den blå blir det inte då min syster ska ha en blå. Vill inte gå tillsammans med ngn med exakt likadan vagn. Hon ska ha blå med den blå nya sittdynan. Jag ska ha pink med gul sittdyna tror jag.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-04-01 16:29:53 följande:
    Hehehe....den blå blir det inte då min syster ska ha en blå. Vill inte gå tillsammans med ngn med exakt likadan vagn. Hon ska ha blå med den blå nya sittdynan. Jag ska ha pink med gul sittdyna tror jag.
    Haha, jag och min kompis hade exakt likadana Bee OCH Cam när vi var föräldrarlediga.
    Det slutade med att jag fick byta klädsel på camen och suffla på Been.
    Det såg ju inte klokt ut, vi hade dessutom likadana jackor
    Jo just det!
  • tulle17

Ingen som vet vart nya Bee+ finns att skåda? Nyfiken!

• Stargirl
    tulle17 skrev 2010-04-01 16:41:14 följande:
    Ingen som vet vart nya Bee+ finns att skåda? Nyfiken!
    Ingen aning....kanske ska du ringa runt och fråga. Efter helgerna har nog de flesta fått sina.
  • kakana

Hej!

Jag har en fråga, nä två {#lang_emotions_tongue_out} om garantin för andraägare och om bromsreservdelen

Häromdagen köpte vi en begagnad bee (underbar!!) från 2009, men som inte har nya bromsen. Och jag har ju fattat  att jag ska beställa brackets eller vad det heter.

Men nu undrar jag, buggan är oreggad och jag har inget kvitto-ska jag regga den och be dom skicka bracketsarna? eller ska jag be förra ägaren? Kan de liksom komma på att jag är ägare nr 2 och därför sumpa ev chanser till garanti? Kvittot finns och vi får det nästa gång vi ses, om några dagar. Men jag är hetsig och vill beställa brackets nu! Bromsen kärvar lite med ska göra rent och smörja så ordnar det sig nog!

Vad spännande med nya bee plus. jag ser fram emot att höra vad ni som köpt tycker om den. Vi får väl byta upp oss så småningom om det verkar vara värt det! Stargirl du kommer väl med en recention inom kort va? Rosa och gult blir supersomrigt och härligt!

• Tullemi

Kakana: jag använde inga uppgifter på kvittot när jag beställde brackets. Jag vet inte ens var kvittot är just nu . Jag uppgav ett ungefärligt inköpsdatum och....ja, jag vet ju vilken butik vi handlade Bee'n i (du kanske oxå vet var den är inköpt). Sen behöver du serienr och det står ju på vagnen.

Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6