• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • kakana
    Tullemi skrev 2010-04-01 17:11:24 följande:
    Kakana: jag använde inga uppgifter på kvittot när jag beställde brackets. Jag vet inte ens var kvittot är just nu . Jag uppgav ett ungefärligt inköpsdatum och....ja, jag vet ju vilken butik vi handlade Bee'n i (du kanske oxå vet var den är inköpt). Sen behöver du serienr och det står ju på vagnen.
    Jaha men då så! Tack för supersnabbt svar!
  • Soppa

Jag måste ju skriva in mig här jag köpte en bee förra veckan i khaki färg och idag är en rosa suflett påväg hit med posten. och vi är såå nöjda med den.

• Stargirl

Nu lite bilder på nya Bee....den är som en dröm för dottern. Verkligen rymlig och bra vagn. Liggläget vägrade hon att visa men även den funkar fint.

Som ni ser går selen mellan benen hela vägen upp till bröstkorgen (om man vill). Spikrakt ryggstöd och 3 lägen för lutningen (ist för 4 som på den gamla). Ryggen går att höja och sänka. På bilderna har vi den på det högsta läget. M har mycket plats till godo.

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • HemmaHosSofi
    Stargirl skrev 2010-04-02 07:35:52 följande:
    Nu lite bilder på nya Bee....den är som en dröm för dottern. Verkligen rymlig och bra vagn. Liggläget vägrade hon att visa men även den funkar fint.Som ni ser går selen mellan benen hela vägen upp till bröstkorgen (om man vill). Spikrakt ryggstöd och 3 lägen för lutningen (ist för 4 som på den gamla). Ryggen går att höja och sänka. På bilderna har vi den på det högsta läget. M har mycket plats till godo.
    Superfin! När minia minibarn blivit lite större får vi nog byta upp oss
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • titti76
    Stargirl skrev 2010-04-02 07:35:52 följande:
    Nu lite bilder på nya Bee....den är som en dröm för dottern. Verkligen rymlig och bra vagn. Liggläget vägrade hon att visa men även den funkar fint.Som ni ser går selen mellan benen hela vägen upp till bröstkorgen (om man vill). Spikrakt ryggstöd och 3 lägen för lutningen (ist för 4 som på den gamla). Ryggen går att höja och sänka. På bilderna har vi den på det högsta läget. M har mycket plats till godo.
    Hur gammal är din dotter? Vart köpte du din vagn?
  • Stargirl
    titti76 skrev 2010-04-02 08:12:20 följande:
    Hur gammal är din dotter? Vart köpte du din vagn?
    Dottern är 3 år + 3 månader. Kolla med Kidzshop om de har vagnar kvar från första Bee leveransen. Hörde att många fått sina nya Bee vagnar i veckan och andra får dem efter helgerna. Men nästa vecka bör alla ha nya Bee på lager (de som bestllt iaf)
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Diana och Thea

Weeeeehaaa....Snygg vagn. Våran butik där vi förbokat nya Bee har inte fått in sina ännu. Tisdag eftermiddag skulle jag ringa till dem och kolla om de fått sin leverans. Längtar. Den ser verkligen toppebra ut! Jag som tänkt köpa en svart, tvekar nu litegrann. Vad tror ni om dark khaki? Eller ska jag köpa en svart och sedan en sand färgad dyna som jag tänkt från början då vi redan har en sandfärgat parasoll. Tror sand + svart blir skitsnyggt.

Men sittdynorna kommer inte förr än i Maj. Så jag får vänta. Har en hemmasydd variant som jag kan ha tills dess.

Thea & Max
  • chupachup
    Diana och Thea skrev 2010-04-02 09:10:07 följande:
    Weeeeehaaa....Snygg vagn. Våran butik där vi förbokat nya Bee har inte fått in sina ännu. Tisdag eftermiddag skulle jag ringa till dem och kolla om de fått sin leverans. Längtar. Den ser verkligen toppebra ut! Jag som tänkt köpa en svart, tvekar nu litegrann. Vad tror ni om dark khaki? Eller ska jag köpa en svart och sedan en sand färgad dyna som jag tänkt från början då vi redan har en sandfärgat parasoll. Tror sand + svart blir skitsnyggt. Men sittdynorna kommer inte förr än i Maj. Så jag får vänta. Har en hemmasydd variant som jag kan ha tills dess.
    Jag var nere och frågade i den butiken som jag beställde ifrån igår och hon hade inte heller fått in dem än.. hoppas de kommer snart nu är det ju äntligen vår ute
  • idacathrine
    Stargirl skrev 2010-04-02 08:14:32 följande:
    Dottern är 3 år + 3 månader. Kolla med Kidzshop om de har vagnar kvar från första Bee leveransen. Hörde att många fått sina nya Bee vagnar i veckan och andra får dem efter helgerna. Men nästa vecka bör alla ha nya Bee på lager (de som bestllt iaf)
    OJ OJ OJ!!! nöjer jag mig med den gamla been...... haha
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6