-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Men då....jag har tänkt på nya Bee hela dagen idag när jag körde den gamla. Att det ska vara så segt med att få hem dem hehehee
-
Vad fin den är! Stor skillnad på sufletten. Jag behåller min gamla med fin ny gul suflett men kan inte låta bli att bli lite sugen när jag ser den nya...Stargirl skrev 2010-04-02 07:35:52 följande:Nu lite bilder på nya Bee....den är som en dröm för dottern. Verkligen rymlig och bra vagn. Liggläget vägrade hon att visa men även den funkar fint.Som ni ser går selen mellan benen hela vägen upp till bröstkorgen (om man vill). Spikrakt ryggstöd och 3 lägen för lutningen (ist för 4 som på den gamla). Ryggen går att höja och sänka. På bilderna har vi den på det högsta läget. M har mycket plats till godo.
-
Har du yngre barn också? Jag hade aldrig fått igenom ett köp av en ny Bee till en 3-åringStargirl skrev 2010-04-02 08:14:32 följande:Dottern är 3 år + 3 månader. Kolla med Kidzshop om de har vagnar kvar från första Bee leveransen. Hörde att många fått sina nya Bee vagnar i veckan och andra får dem efter helgerna. Men nästa vecka bör alla ha nya Bee på lager (de som bestllt iaf)
. Min man hade satt StopP för det bums (lycko dig)
.
-
Nej, dottern är våran yngsta och sista (har 3 barn). Så detta är sista vagnen vi köper. Min man har ingen talan. SISTA VAGNEN....då måste jag ju få köpa precis vad jag villTullemi skrev 2010-04-03 09:37:22 följande:Har du yngre barn också? Jag hade aldrig fått igenom ett köp av en ny Bee till en 3-åring . Min man hade satt StopP för det bums (lycko dig) .
-
HahaStargirl skrev 2010-04-03 09:40:28 följande:Nej, dottern är våran yngsta och sista (har 3 barn). Så detta är sista vagnen vi köper. Min man har ingen talan. SISTA VAGNEN....då måste jag ju få köpa precis vad jag vill
. Fast i vårt fall kan det bero på att Milea 2 år tycker vagnar är heeeelt onödigt och mer eller mindre vägrar. Bee'n används till lilla Lucas 2 månader istället.
-
Hej alla BB-bitna =)
Efter att ha sökt runt bland en massa barnvagnar och klämt och känt på en del av konkurrenterna (snart även en BB) är jag nästan helt övertygad om att det är en sådan vi kommer skaffa.En punkt bland mina önskefeatures på en barnvagn uppfyller BB: Att kunna fästa bilbarnsstolen direkt på chassit.Hur lätt är det? Fungerar detta till alla bilbarnstolar? Hur fungerar det, helt enkelt, blir inte helt klok på hemsidan....Tack för en bra tråd! =) -
Ja vi använder heller inte vagn till vardags. Bara på resor eller vid utflykter. Men man vill ju färdas med stil....sen är detta sista vagnen och sista Buggan som jag får köpa, du fattar sorgenTullemi skrev 2010-04-03 09:43:05 följande:Haha . Fast i vårt fall kan det bero på att Milea 2 år tycker vagnar är heeeelt onödigt och mer eller mindre vägrar. Bee'n används till lilla Lucas 2 månader istället.
-
Ha ha min man går inte på det när jag säger jag loovar det är den sista vagnen , Bee vagnen är den 44e vagnen vi köper.Stargirl skrev 2010-04-03 09:40:28 följande:Nej, dottern är våran yngsta och sista (har 3 barn). Så detta är sista vagnen vi köper. Min man har ingen talan. SISTA VAGNEN....då måste jag ju få köpa precis vad jag vill -
Du kan fästa följande stolar på en Buggablade skrev 2010-04-03 09:43:58 följande:Hej alla BB-bitna =) Efter att ha sökt runt bland en massa barnvagnar och klämt och känt på en del av konkurrenterna (snart även en BB) är jag nästan helt övertygad om att det är en sådan vi kommer skaffa. En punkt bland mina önskefeatures på en barnvagn uppfyller BB: Att kunna fästa bilbarnsstolen direkt på chassit. Hur lätt är det? Fungerar detta till alla bilbarnstolar? Hur fungerar det, helt enkelt, blir inte helt klok på hemsidan.... Tack för en bra tråd! =)
Maxi cosi - i princip alla modeller som Citi, Mico, Cabrio fix man köper maxi cosi adaptrar till.
Be safe iZi sleep- Har gjort sin stol kompatibel med Maxi cosi adaptrar dvs du köper maxi cosi adaptrar till din Be safe stol.
Graco - Adaptern är gjord till Graco Auto Baby I och II men man kan använda den till Logico S enligt många som testat. Dock är inte adaptern gjord för den stolen. Men det funkar.
Jag har gillat maxi cosi bäst, den är nättast och lttast att ha att göra med. -
Hehehe...min man bryr sig inte faktiskt. Han har slutat med det. Jag bryr mig inte om vad han köper hellerSoppa skrev 2010-04-03 12:38:40 följande:Ha ha min man går inte på det när jag säger jag loovar det är den sista vagnen , Bee vagnen är den 44e vagnen vi köper.
Jag är dessutom den enda som rensar och säljer saker på Blocket exempelvis så utan mig så skulle huset vara helt överfullt av gamla vagnar, bilstolar, möbler, kläder osv
jag försöker tänka så iaf heheheh