• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Stargirl
    Busbebis skrev 2010-03-08 11:16:20 följande:
    jag är i valet och kvalet om jag ska köpa den gamla bee eller satsa på plus... tycker ju eg att den gamla är finare med den lite orginella sufletten samt att det ju går att få den lite billigare nu, dock så känner jag mig så osäker på om det ändå är värt att satsa på den nya. Min son fyllde 1 för ett par veckor sen och ligger på BVCs normalkurva men jag är ändå orolig för att bee snabbt ska bli för liten och att den nya då är att föredra. Andrahandsvärdet för den gamla lär väl kanske inte heller ligga på topp om ett par år iom den nya modellens inträde... fasen vad svårt och jag känner att jag måste bestämma mig ganska omgående...några tips från er proffs?
    Jag har en dotter på 3 år. Hon får fortfarande plats i sin Bee.....den är tillräckligt rymlig alltså. Men nu är det dags för hennes sista vagn. Så vi köper den nya när den kommer. För att ha en vagn hon kan ha resten av tiden hon kan behöva en vag. Ex när vi ska på semester etc. Du kan med gott samvete köpa den gamla om du tänker på storleken.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Busbebis
    Stargirl skrev 2010-03-08 11:32:10 följande:
    Jag har en dotter på 3 år. Hon får fortfarande plats i sin Bee.....den är tillräckligt rymlig alltså. Men nu är det dags för hennes sista vagn. Så vi köper den nya när den kommer. För att ha en vagn hon kan ha resten av tiden hon kan behöva en vag. Ex när vi ska på semester etc. Du kan med gott samvete köpa den gamla om du tänker på storleken.
    Tack för infon, då behöver jag inte bekymra mig om det iaf utan bara över mitt egna velande fram och tillbaka, eg är det ju bara att bestämma sig och slå till
  • Stargirl
    Busbebis skrev 2010-03-08 13:01:53 följande:
    Tack för infon, då behöver jag inte bekymra mig om det iaf utan bara över mitt egna velande fram och tillbaka, eg är det ju bara att bestämma sig och slå till
    Absolut. Det finns vissa fördelar med den nya men för en 1 åring spelar de inte s stor roll. Om du inte bryr dig om att ha det senaste eller om du hittat en bra "deal" med den nuvarande modellen är det ju bara att slå till.
  • FridaLee

Bromsen på våran bee har börjat strula, vet att några fått hem broms från Bugaboo när de registrerat vagnen, det har jag ju gjort när jag fick hem den för ca 2-3 v sen tror ni att de kommer skicka ut broms kitet eller måste jag reklamera?

• bara lilla jag
    bara lilla jag skrev 2010-03-06 21:35:39 följande:
    någon som kan svara på en sak angående sufletten? Min suflett har gått sönder, en av pinnarna gick av längst ner där de sitter ihop, så nu ser sufletten helt sjuk ut.. Hur gör man? När man köper ny suflett är det bara tyget då?
    puffar lite.. ingen som vet?
  • FridaLee
    bara lilla jag skrev 2010-03-11 12:22:11 följande:
    puffar lite.. ingen som vet?
    Ja det är bara tyget när man köper sufletten. Har du garanti kanske du kan reklamera, annars borde det väl på att köpa som reserv del hos din bugga åf.
  • bara lilla jag

okej.. det är mer än 1½ år sen jag köpte den.. och tyvärr har alla mina garantipapper försvunnit i en flytt för 1 år sen. Så det ser inte ljust ut.. Och min åf har konkat. Äh lite lim kanske löser saken, använder den ju inte så ofta ändå så :)

• Stargirl
    FridaLee skrev 2010-03-11 12:20:27 följande:
    Bromsen på våran bee har börjat strula, vet att några fått hem broms från Bugaboo när de registrerat vagnen, det har jag ju gjort när jag fick hem den för ca 2-3 v sen tror ni att de kommer skicka ut broms kitet eller måste jag reklamera?
    Menar du klossarna (brackets) till vagnarna som är tillverkade före Maj 2009? Har din bee inga Brackets så måste du fylla i formuläret på hemsidan så får du dem hem per automatik. Att regga vagnen räcker inte, de vet ju inte om du redan har brackets eller ej.
  • Tullemi

Jag kom på nu att jag aldrig registrerat min vagn........

Milea 080217 Lucas 100202
  • FridaLee
    Stargirl skrev 2010-03-11 18:07:59 följande:
    Menar du klossarna (brackets) till vagnarna som är tillverkade före Maj 2009? Har din bee inga Brackets så måste du fylla i formuläret på hemsidan så får du dem hem per automatik. Att regga vagnen räcker inte, de vet ju inte om du redan har brackets eller ej.
    ok tack! min vagn är tillverkad innan maj 09, hade ingen aning om att det behövdes fylla i där men jätte bra för den infon ska göra det på en gång tack igen!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6