• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Blackie
    FridaLee skrev 2010-02-22 19:17:47 följande:
    De va från prismalek.se men de hade bara en kvar när jag köpte min så de har tyvär inga kvar. men Bigbaby.se i sollentuna har bee påsar för 895:-
    Ok. Tack för tipset.
  • estrella81

har kollat in den nya bee plus på kidsshop.... vet inte om jag håller med om förbättringarna som beskrivs.....

bredare chassi och ny mindre sufflet tilltalar mig inte alls...... är det någon som vet om den gammla kommer finnas kvar i produktion ? eller får man köpa beg. då??? har ju just sålt min som jag haft i två år, för att köpa en ny till mitt andra barn om ca ett år.......( sålde den gamla då garantin gått ut)

fler som inte fallit för bee plus......?

• estrella81
    chupachup skrev 2010-02-21 09:59:59 följande:
    sover era barn bra i been? jag tänkte eftersom fötterna hänger utanför..
    min son sov super i den köpte den när han var 7 månader och sålde den nu när han var 2,5 år.... inga problem, men jag var lite skeptisk mot den detaljen i början....
  • FridaLee
    estrella81 skrev 2010-02-23 20:28:20 följande:
    har kollat in den nya bee plus på kidsshop.... vet inte om jag håller med om förbättringarna som beskrivs..... bredare chassi och ny mindre sufflet tilltalar mig inte alls...... är det någon som vet om den gammla kommer finnas kvar i produktion ? eller får man köpa beg. då??? har ju just sålt min som jag haft i två år, för att köpa en ny till mitt andra barn om ca ett år.......( sålde den gamla då garantin gått ut) fler som inte fallit för bee plus......?
    Jag vill se den live först för att se vad jag tycker, dock blir det inte en ny nu än på ett tag då jag just fyndat en bee på rea för att de utgår i sortiment för att de nya ska komma. Jag ser det som en fördel med längre rygg (8 cm bredare) och bredare sits (4 cm bredare) men som sagt vill jag klämma på den innan jag bildar mig en uppfattning om den.

Jag är super nöjd med våran bee så smidig!
  • Ålen

Hur tycker ni att Bee'n är att promenera längre sträckor (1-2 timmar) med? Hur fungerar den nu i snön? 

• Stargirl
    estrella81 skrev 2010-02-23 20:28:20 följande:
    har kollat in den nya bee plus på kidsshop.... vet inte om jag håller med om förbättringarna som beskrivs..... bredare chassi och ny mindre sufflet tilltalar mig inte alls...... är det någon som vet om den gammla kommer finnas kvar i produktion ? eller får man köpa beg. då??? har ju just sålt min som jag haft i två år, för att köpa en ny till mitt andra barn om ca ett år.......( sålde den gamla då garantin gått ut) fler som inte fallit för bee plus......?
    Chassit är inte bredare, bara sitsen då de ändrat på hur man vänder på sitsen så det blir mer utrymme till att bredda sitsen. Den gamla Bee är redan ur produktion. Just nu kan du säkert hitta den gamla modellen till ett bra pris i butiker som rear ut sina demo och lager vagnar.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • estrella81
    Stargirl skrev 2010-02-24 08:47:41 följande:
    Chassit är inte bredare, bara sitsen då de ändrat på hur man vänder på sitsen så det blir mer utrymme till att bredda sitsen. Den gamla Bee är redan ur produktion. Just nu kan du säkert hitta den gamla modellen till ett bra pris i butiker som rear ut sina demo och lager vagnar.
    uppfattade infon på kids shop sida som att chassit var 1,5 cm bredare....
    FridaLee skrev 2010-02-23 22:50:36 följande:
    Jag vill se den live först för att se vad jag tycker, dock blir det inte en ny nu än på ett tag då jag just fyndat en bee på rea för att de utgår i sortiment för att de nya ska komma. Jag ser det som en fördel med längre rygg (8 cm bredare) och bredare sits (4 cm bredare) men som sagt vill jag klämma på den innan jag bildar mig en uppfattning om den.Jag är super nöjd med våran bee så smidig!
    jo, du har rätt, jag hjar ju inte sett den live ännu, så den kan ju växa då!
  • Halmstadmamma

Nån som vet om man kan förbeställa Bee plus i någon webshop i USA?
    Eller när den kommer att släppas i USA?

• sweet p

Här anpassar vi oss efter väder o vind!

• Ms J
    sweet p skrev 2010-02-24 17:18:44 följande:
    Här anpassar vi oss efter väder o vind!
    ">

" target="_blank">

Hihihi!
    Undrar om det har slagit i år eller inte. Det är så annorlunda men ändå enkelt att det faktistkt skulle kunna fungera, speciellt med den långa snöperiod som vi har haft nu.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6