-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Åhh, längtar efter SOMMAR!!Stargirl skrev 2010-02-19 09:49:51 följande:2,5 åring i nuvarande Bee.Om ngn var nyfiken på att se bilder....
-
Tror det stod på kidzshoppens hemsida att de skulle kosta 495 kr.chupachup skrev 2010-02-20 19:24:27 följande:någon som vet hur mycket en ny suflett till bee plus kommer att kosta?
-
sover era barn bra i been? jag tänkte eftersom fötterna hänger utanför..
-
min är bara lite över 1 år så hennes ben hänger inte ut ännu, vi hade en maclaren quest till mellan dottern och på henne brukde vi vika benen så hon låg med knäna böjda och fotsulorna mot varandra.chupachup skrev 2010-02-21 09:59:59 följande:sover era barn bra i been? jag tänkte eftersom fötterna hänger utanför..
-
nu har jag varit nere och testat och han både låg och satt bra i den gamla så det kan ju bara bli bättre med den nya
så nu har jag beställt och ska bara vänta...
-
Har fyndat en ny gul bee påse för 500:- från butik. så har fått bee från butik med åkpåse och extra suflett för 4300:- sällan jag lyckas göra nått klipp.
-
Härligt! Vilket kap!FridaLee skrev 2010-02-22 19:04:30 följande:Har fyndat en ny gul bee påse för 500:- från butik. så har fått bee från butik med åkpåse och extra suflett för 4300:- sällan jag lyckas göra nått klipp.
-
Hejsan. Jag köpte en bee till min son för ett par veckor sedan och skulle behöva en åkpåse. Får man fråga vart du hittade en så billigt?FridaLee skrev 2010-02-22 19:04:30 följande:Har fyndat en ny gul bee påse för 500:- från butik. så har fått bee från butik med åkpåse och extra suflett för 4300:- sällan jag lyckas göra nått klipp.
-
Reka nu hos olika webshoppar och butiker som försöker smyga ut de gamla Bee påsarna då det kommer universalpåsar som passar båda vagnarna.Blackie skrev 2010-02-22 19:11:10 följande:Hejsan. Jag köpte en bee till min son för ett par veckor sedan och skulle behöva en åkpåse. Får man fråga vart du hittade en så billigt?
-
De va från prismalek.se men de hade bara en kvar när jag köpte min så de har tyvär inga kvar. men Bigbaby.se i sollentuna har bee påsar för 895:-Blackie skrev 2010-02-22 19:11:10 följande:Hejsan. Jag köpte en bee till min son för ett par veckor sedan och skulle behöva en åkpåse. Får man fråga vart du hittade en så billigt?