• Anonym (anonymisen)

stora bröst

Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!

• Svar på tråden stora bröst
  • Anonym (Sanna)
    MickeN1973 skrev 2010-03-02 12:39:02 följande:
    Du väljer alltså att ha en hållning som en slashas  jösses... 
    Inte direkt. Det är skillnad på att säcka helt och gå 100% rakryggad (vilket knappast särskilt stor del av Sveriges befolkning gör).
  • UPC
    redneck girl skrev 2010-03-02 11:37:48 följande:
    tror det syns utåt om man gillar de med.. faktiskt!
    hehehe...
  • Anonym (B-kupa)
    Anonym (Sanna) skrev 2010-03-02 15:17:14 följande:
    Inte direkt. Det är skillnad på att säcka helt och gå 100% rakryggad (vilket knappast särskilt stor del av Sveriges befolkning gör).
    Undrar om det är som Sanna säger om att inte vilja gå med rak rygg?
  • redneck girl
    UPC skrev 2010-03-03 23:04:19 följande:
    tror det syns utåt om man gillar de med.. faktiskt!hehehe...
    tänk att det tror jag med.
  • Anonym (D)
    Anonym (anonymisen) skrev 2010-02-18 15:17:13 följande:
    Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!
    Jag älskar mina bröst! Efter att jag fick barn blev de lite mindre, slappare och hängiga Eftersom det verkligen är en erogen zon för mig så fixade jag till dem för något år sen och har nu runda,fina D-kupor.
    Jag gillar allt min kille gör med dem, smeker, pussar, naggar etc.
    Uppmärksamhet? Nja, jag går inte klädd i väldigt urringade kläder/porriga kläder eftersom jag itne vill att någon ska få fel bild av mig. Jag har en ganska högt uppsatt position på mitt företag och det skulle förminska mig att gå klädd så. Däremot märker jag att tjejer brukar kolla i duschen på gymet t ex. Det gillar jag!
  • Anonym (B-kupa)
    Anonym (D) skrev 2010-03-15 10:46:32 följande:
    Jag älskar mina bröst! Efter att jag fick barn blev de lite mindre, slappare och hängiga Eftersom det verkligen är en erogen zon för mig så fixade jag till dem för något år sen och har nu runda,fina D-kupor. Jag gillar allt min kille gör med dem, smeker, pussar, naggar etc. Uppmärksamhet? Nja, jag går inte klädd i väldigt urringade kläder/porriga kläder eftersom jag itne vill att någon ska få fel bild av mig. Jag har en ganska högt uppsatt position på mitt företag och det skulle förminska mig att gå klädd så. Däremot märker jag att tjejer brukar kolla i duschen på gymet t ex. Det gillar jag!
    Märker du verkligen att andra kvinnor kollar?
  • redneck girl
    Anonym (B-kupa) skrev 2010-03-28 11:56:27 följande:
    men det är väl klart att vi kvinnor märker när andra kvinnor spanar på våra lökar.
  • Anonym (D)
    Anonym (B-kupa) skrev 2010-03-28 11:56:27 följande:
    Eeeeh...ja....Det märks, och är rätt uppenbart många gånger då de kommer på sig själva med att titta. Jag kan också titta till om jag ser en tjej med snygga bröst.
    Jag är ganska liten och späd och har perfekta bröst. Klart folk kollar.
  • Anonym

jag är ingen tuttkille (rumpkille;). Dock måste jag säga att det är sexigt det med. För att vara ärlig har jag aldrig gett en kvinna komplimanger  om hennes bröst, mina komplmanger brukar handla om hennes leende, blick, rumpa, ben men inte bröst. Jag skall prova nå´t i den stil som ni kvinnor har skrivit, det vill jag göra av ren nyfikenhet.
    Jag skall välja en kvinna som uppenbarligen gärna visar upp dem med urringning och vid rätt tillfälle säga något i stil med "du har fina stora sensuella bröst, jag gillar att se dem och det är eggande att se dem på dig när du rör dig". får se om jag får en örfil eller ett leende...

• Anonym (spännande)
    Anonym skrev 2010-03-30 15:48:02 följande:
    jag är ingen tuttkille (rumpkille;). Dock måste jag säga att det är sexigt det med. För att vara ärlig har jag aldrig gett en kvinna komplimanger  om hennes bröst, mina komplmanger brukar handla om hennes leende, blick, rumpa, ben men inte bröst. Jag skall prova nå´t i den stil som ni kvinnor har skrivit, det vill jag göra av ren nyfikenhet. Jag skall välja en kvinna som uppenbarligen gärna visar upp dem med urringning och vid rätt tillfälle säga något i stil med "du har fina stora sensuella bröst, jag gillar att se dem och det är eggande att se dem på dig när du rör dig". får se om jag får en örfil eller ett leende...
    samma här, skall testa samma sak :)
Svar på tråden stora bröst