• maggan75

Gekås vol 14

prickigkatt skrev 2010-04-05 15:30:18 följande:
    Har de mammakläder på Gekås?
    Ja det har de
  • UnDeuxTrois

Jag vet att vi har köpt en Philips, men minns inte priset tyvärr.

• kalmar brud

Någon som har åkt bussresa själv? Jag funderar på att åka helt själv utan sambo och barn och ingen vän med heller... Gå och strosa själv är nog skönt med

• UnDeuxTrois

Tycker alltid det finns rea på nåt på barnavdelningen när jag är där och vi åker dit rätt ofta.

• September09

Sjukt mycket folk på GeKås idag! Inte ensamma så att säga.....
    Men fick med mig en hel del. Fanns gott om lurvisar...jättemjuka och goa var de! I massor av färger! Kostade mellan 69,95 och 89,95 beroende på storlek.

• Sagalin
    September09 skrev 2010-04-05 19:17:59 följande:
    Sjukt mycket folk på GeKås idag! Inte ensamma så att säga.....Men fick med mig en hel del. Fanns gott om lurvisar...jättemjuka och goa var de! I massor av färger! Kostade mellan 69,95 och 89,95 beroende på storlek.
    Ja, det var fler än jag som kommit på den briljanta idéen att åka till Gekås idag...!
    villanordaker.blogspot.com
  • jessica1979
    kalmar brud skrev 2010-04-05 16:00:16 följande:
    Någon som har åkt bussresa själv? Jag funderar på att åka helt själv utan sambo och barn och ingen vän med heller... Gå och strosa själv är nog skönt med
    Jag har åkt själv, gillar bäst att gå själv där, blir effektivast och man behöver inte ta hänsyn till någon annan. Ta med dig en bra bok till bussen bara så blir det säkert en jättemysig dag för dig själv
  • jenniebebisimars
    September09 skrev 2010-04-05 19:17:59 följande:
    Sjukt mycket folk på GeKås idag! Inte ensamma så att säga.....Men fick med mig en hel del. Fanns gott om lurvisar...jättemjuka och goa var de! I massor av färger! Kostade mellan 69,95 och 89,95 beroende på storlek.
    Åååå lurvisarna hemma igen!!!hoppas det finns några på lördag för då ska jag ha en

Är du nöjd med ditt besök?Hittade du mkt?
Svar på tråden Gekås vol 14