• veh

Gekås vol 14

Elins mamma 2010 skrev 2010-05-17 21:00:36 följande:
    H Ett fyndtips är matningsskedar från bambino (även om det dröjer innan vi behöver såna). De kostar 19,95 för 2 st. Såg de här hemma för 45 kr...
    Ännu mer fynd är det att köpa de skedar som finns i fempack för 8,95. Jag tycker de är superbra!
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 07:42:55 följande:
    2-delad. De hänger på en snurra ihop med Gekås vanliga uvkläder,även de tvådelade,men med Kittykatten och Spiderman
    precis det jag behöver... jaja, håll tummarna att de finns i helgen o att det blir en trip till V-berg..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Thegran

attan, jag som är i stort behov av en till UV dräkt!! Men kommer inte till GeKås fören i juli och då är det väl försent :(

• ramone1
    Thegran skrev 2010-05-18 08:14:45 följande:
    attan, jag som är i stort behov av en till UV dräkt!! Men kommer inte till GeKås fören i juli och då är det väl försent :(
    tror dom kommer ha uv dräkterna till augusti i allafall
  • AochJsMamma
    ramone1 skrev 2010-05-18 09:19:13 följande:
    tror dom kommer ha uv dräkterna till augusti i allafall
    fast de brukar väl inte ha det märket annars? Känns som ettt tillfälligt parti? Annar sfinns ju bara de gräsliga med Hello Kitty o Spiderman..
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-05-18 09:23:18 följande:
    fast de brukar väl inte ha det märket annars? Känns som ettt tillfälligt parti? Annar sfinns ju bara de gräsliga med Hello Kitty o Spiderman..
    Tror det är ett parti precis som du säger..

Utöver dessa hemska HK och Spiderman finns det även en svart med Cars som Max hade älskat men jag tycker att revärerna på sidorna såg missfärgade ut{#lang_emotions_undecided}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • middiz
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 06:45:01 följande:
    Jag brukar komma vid 17. När du har så gott om tid så glöm inte alla affärer utanför-jag har senaste veckan botaniserat i alla skoaffärer i Ullared och köpt skor till hela familjen Jaja jag köpte kanske 3 par till mig själv men när man springer på en massa fiiina så går det ju inte att låta bli
    Brukar det vara lugnt med folk runt 17-tiden?
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • Smultronhjärta
    middiz skrev 2010-05-18 09:50:15 följande:
    Brukar det vara lugnt med folk runt 17-tiden?
    Ja i princip alla dagar utom fredagar
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • middiz
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 09:50:51 följande:
    Ja i princip alla dagar utom fredagar
    Vad bra, då åker jag nog idag om febern håller sej borta
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 09:30:02 följande:
    Tror det är ett parti precis som du säger..Utöver dessa hemska HK och Spiderman finns det även en svart med Cars som Max hade älskat men jag tycker att revärerna på sidorna såg missfärgade ut
    tror ocå det...vet du om gekå shänger undan om man ringer dem? Tänkte så att man inte åker i onödan..
Svar på tråden Gekås vol 14