• winters

Gekås vol 14

Hmm, ja det kan ju vara så. När vi var där förra fredagen fanns de bara i 74/80 så då hoppade jag det, men så läste jag här att de fanns större så då fick det åka med på önskelistan! :)

Synd att man inte kan lägga undan, ibland är det ju för en viss grej man vill åka speciellt, som när de hade regnoverallerna t ex. Men tio mil enkel väg är ju ändå en bit, även om vi är lyckligt lottade som ändå bor såpass nära! :)

Oscar 091001
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-05-18 18:55:08 följande:
    Hmm, ja det kan ju vara så. När vi var där förra fredagen fanns de bara i 74/80 så då hoppade jag det, men så läste jag här att de fanns större så då fick det åka med på önskelistan! :)Synd att man inte kan lägga undan, ibland är det ju för en viss grej man vill åka speciellt, som när de hade regnoverallerna t ex. Men tio mil enkel väg är ju ändå en bit, även om vi är lyckligt lottade som ändå bor såpass nära! :)
    precis så tänker jag oxå.. Kan ju förstå dem oxå förstås, tror det hade blivit en fasligt massa saker undanhängda!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Thegran

jag hoppas på mer zunblock rea på webben annars. köpte ett set för 249 kr i vintras. inte lika billigt som GeKås, men ändå halva priset mot ord pris. är eg inte i behov av ett set till fören till hösten, så hinner kanske med en rea där innan resan...

men hoppas det finns kvar i helgen! en kompis ska dit så jag har skrivit beställningslista ;) men vågar inte hoppas på det.

• Miah21
    passau skrev 2010-05-18 15:49:47 följande:
    någon som vet om dom har My little pony saker nu?kläder mm...inte själva hästarna...
    hade när jag var där för en vecka sen i allafall.
    Mamma till Julia, 100126
  • passau
    Miah21 skrev 2010-05-18 19:41:14 följande:
    hade när jag var där för en vecka sen i allafall.
    Tack!
    Vad såg du?
  • Ruso

Tvättade sonens fina skaloverall och upptäckte att det är hål i "skarven" mellan slutet av två tejpade sömmar... om ni nu förstår hur jag menar. På ena benets insida var det nästan hål langs hela tejpade sömmen....

INTE roligt, den var ju så fiiiiiin!!! Och inga fler finns... :(

Andra som haft problem?

• Smultronhjärta
    Ruso skrev 2010-05-19 02:49:34 följande:
    Tvättade sonens fina skaloverall och upptäckte att det är hål i "skarven" mellan slutet av två tejpade sömmar... om ni nu förstår hur jag menar. På ena benets insida var det nästan hål langs hela tejpade sömmen.... INTE roligt, den var ju så fiiiiiin!!! Och inga fler finns... :( Andra som haft problem?
    Jag hade reklamerat om jag var du
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Miah21
    passau skrev 2010-05-18 20:18:51 följande:
    Tack!Vad såg du?
    Kläder, cd bok.. Tror jag kan ha sett någon leksak oxå. Kollade inte så noga då de itne intresserade mig
    Mamma till Julia, 100126
  • klyftpotatis

Skall dit på söndag... Någon som vet om de har fina capribyxor?? Inga sådana som sitter åt typ piratbyxor utan lediga sköna capri... Pris?? Färger ??

Svar på tråden Gekås vol 14