• t0va

Gekås vol 14

Bubblan2 skrev 2010-05-17 22:45:54 följande:
    Va det du som skulle ner samtidigt som jag, runt 21 juni?
    nope vi åker ner på torsdag om allt går som planerat, jag är på besök hos mina föräldrar just nu så det är kanske 30mil närmare nu så då tar jag och passar på. Inte för att jag tror att jag med reskostnaden tjänar något på slutet ändå men det är inte hela världen, blir nog roligare än att gå i samma affärer i stan hela tiden.
  • avilo

Någon som vet om det finns ryggsäckar till barn åldern 1-4 år?

Någon som har en bild så man kan få se också?

• AochJsMamma
    avilo skrev 2010-05-18 11:44:12 följande:
    Någon som vet om det finns ryggsäckar till barn åldern 1-4 år?Någon som har en bild så man kan få se också?
    finns flera olika, de flesta med typ nalle puh, spiderman, etc.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • avilo
    AochJsMamma skrev 2010-05-18 11:49:29 följande:
    finns flera olika, de flesta med typ nalle puh, spiderman, etc.
    Tack för ditt svar!
  • t0va

En fråga till... de öppnar ju 8 på torsdag är det smart att vara där då eller är det lite skit samma när man kommer på förmiddagen? Vi har ca 2.5timme att åka dit och jag känner inte riktigt för att åka innan ens katten vaknat på morgonen ;)

Det ska i alla fall inte regna så stå i kö har vi inget större emot.

• Thegran
    AochJsMamma skrev 2010-05-18 11:11:11 följande:
    tror ocå det...vet du om gekå shänger undan om man ringer dem? Tänkte så att man inte åker i onödan..
    ringde och frågade om det gick o göra så, men det gjorde det inte
  • passau

någon som vet om dom har My little pony saker nu?
    kläder mm...
    inte själva hästarna...

• AochJsMamma
    Thegran skrev 2010-05-18 15:46:32 följande:
    ringde och frågade om det gick o göra så, men det gjorde det inte
    åå vad synd...
  • winters

Nu är svärmor o svärfar på väg tebaks med en UV-dräkt från Zunblock och en förhoppningsvis fungerande babyvakt från Philips. Kan meddela att det var SCD470 de har för 399 kr där.

Oscar 091001
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-05-18 18:49:54 följande:
    Nu är svärmor o svärfar på väg tebaks med en UV-dräkt från Zunblock och en förhoppningsvis fungerande babyvakt från Philips. Kan meddela att det var SCD470 de har för 399 kr där.
    kul!!! Vill SÅ gärna ha en, nu verkar det tveksamt om det blir nån tur för oss (sonen har fått feber, o det är nog de närmsta dagarna den finns gissar jag..).
Svar på tråden Gekås vol 14