• Miah21

Gekås vol 14

klyftpotatis skrev 2010-05-19 07:30:02 följande:
    Skall dit på söndag... Någon som vet om de har fina capribyxor?? Inga sådana som sitter åt typ piratbyxor utan lediga sköna capri... Pris?? Färger ??
    Jag såg sånna.. De var kring 99-149kr tror jag. Dock inte helt säkert.
    Mamma till Julia, 100126
  • Thegran

jeansleggings, både till vuxen och till barn strl 92 - 98, finns det? nån med koll?
    hur tror ni sommarklädesutbudet är i slutet av juli? tänkte köpa på oss lite så vi har till thailandresan i vinter

• annavia

Testar att ställa denna fråga igen:

Någon som vet vad en Babyliss icurl kostar?

• AochJsMamma
    annavia skrev 2010-05-19 08:18:20 följande:
    Testar att ställa denna fråga igen:Någon som vet vad en Babyliss icurl kostar?
    jag har ingen aning, men jag TROR att det frågast innan o att svaret då var att den inte var så mkt billigare än i vanlig butik..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • middiz
    Thegran skrev 2010-05-19 08:14:44 följande:
    jeansleggings, både till vuxen och till barn strl 92 - 98, finns det? nån med koll? hur tror ni sommarklädesutbudet är i slutet av juli? tänkte köpa på oss lite så vi har till thailandresan i vinter
    Jag var där igår, både till vuxna och barn finns i olika jeanstyger, har för mej att dom kostar 89.95 till barn och 119 till vuxna.
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • Thegran
    middiz skrev 2010-05-19 09:25:25 följande:
    Jag var där igår, både till vuxna och barn finns i olika jeanstyger, har för mej att dom kostar 89.95 till barn och 119 till vuxna.
    tack! var det sådana där lite tjockare, som påminner om jeanstyg? eller mer sladdriga i vanligt jeansfärgat tyg?
  • middiz

Det var lite tjockare som påminner om jeanstyg

Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • Lisa1976

jag har både en lurvjacka och en vanlig vårjacka i märket on the peak till sonen. Dragkedjorna har gått sönder på båda. Nån mer som detta hänt för?

• 2007 Mamma
    Lisa1976 skrev 2010-05-19 13:30:33 följande:
    jag har både en lurvjacka och en vanlig vårjacka i märket on the peak till sonen. Dragkedjorna har gått sönder på båda. Nån mer som detta hänt för?
    Nä vi har flera stycken och ingen som gått sönder. Bara att reklamera.
Svar på tråden Gekås vol 14