• Kinne79

Gekås vol 14

Tror ni det räcker att man är där vid öppningsdags på en söndag eller ska man vara beredd på att ställa sig i kö innan?

• Kinne79

Märks det att jag ska åka imorgon

Fler frågor. Hundbajspåsar hittar man dom bland plastpåsarna eller på smådjursavdelningen?
    Tvättlappar finns dom på hygien eller baby?

• Smultronhjärta

Jag ska också förbi imorgon trots att det är en lördag!

Kinne79 skrev 2010-05-21 19:11:55 följande:
    Märks det att jag ska åka imorgon Fler frågor. Hundbajspåsar hittar man dom bland plastpåsarna eller på smådjursavdelningen? Tvättlappar finns dom på hygien eller baby?
    Hundbajspåsar hittar du vid djurartiklar
    Tvättlappar finns vid hygien
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    Kinne79 skrev 2010-05-21 12:57:05 följande:
    Äntligen är det dags att åka ner till Gekås vi stannar lör-mån, tanken är att jag ska köpa på mig mycket i bebisväg men vart lite orolig när jag läste t0vas inlägg att det inte fanns så mycket nu i veckan.  Har ni några tips på vad man inte får missa i bebisväg och upp till året ungefär? Har tänkt köpa på mig saker som behövs det första året (har långt till Gekås)  Något man kan hoppa över? Är torra tvättlappar prisvärda? Lillegården eller vad de heter.
    jag måset säga att jag tycker det finns hur mycket som helst i bebisväg!!! Brände flera tusen där när jag var gravid...skötbädd, påslakan, nappflaskor, nappar, bebisleksaker, snuttefilt, brios vyssanlull, mm mm mm...
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-05-21 19:21:21 följande:
    jag måset säga att jag tycker det finns hur mycket som helst i bebisväg!!! Brände flera tusen där när jag var gravid...skötbädd, påslakan, nappflaskor, nappar, bebisleksaker, snuttefilt, brios vyssanlull, mm mm mm...
    Köpte du rosa grejer då?

Jag spanar till dig imorgon
  • Kinne79
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 19:13:27 följande:
    Jag ska också förbi imorgon trots att det är en lördag! Hundbajspåsar hittar du vid djurartiklarTvättlappar finns vid hygien
    Tack!

Babytops och baby/barntandborstar finns dom på hygien eller baby?
    Amningsinlägg?
    Babylarm och örontemp är det på elektronik?
    Barnskedar och tallrikar är det på baby eller husgeråd?

Håller på att organisera inköpslistan, ska ju vara på varuhuset 3 dagar men vill ändå vara lite strukturerad.
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 19:13:27 följande:
    Jag ska också förbi imorgon trots att det är en lördag! Hundbajspåsar hittar du vid djurartiklarTvättlappar finns vid hygien
    ooohhh ska du det?
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    Kinne79 skrev 2010-05-21 19:23:55 följande:
    Tack! Babytops och baby/barntandborstar finns dom på hygien eller baby? Amningsinlägg? Babylarm och örontemp är det på elektronik? Barnskedar och tallrikar är det på baby eller husgeråd? Håller på att organisera inköpslistan, ska ju vara på varuhuset 3 dagar men vill ändå vara lite strukturerad.
    Svar:
    Hygien
    Ja
    Baby och husgeråd
  • Greksmurfen
    AochJsMamma skrev 2010-05-21 19:24:29 följande:
    ooohhh ska du det?
    e det ngt du inte berättat;).......???

smultron trevligt trevligt;).......
    mamma till Maximilian född 081028
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-05-21 19:26:58 följande:
    e det ngt du inte berättat;).......??? smultron trevligt trevligt;).......
    Kollar till dig med
Svar på tråden Gekås vol 14