• 2007 Mamma

Gekås vol 14

Thegran skrev 2010-05-19 15:08:52 följande:
    vet inte vad de kostar eller om de har, ville bara be dig vara noga med vad du köper för väst, många har fått underkänt i test eftersom de inte vänder barnet på rygg.så kolla det innan du köper! :)
    Vart kollar man sånt`???? Skriv gärna i min gästbok ! Tack!
  • Tingeling1981

Någon som vet om det finns någon bra skötväska till ett hyfsat pris? Kanske någon som har en bild i så fall?

Undrar även om babyvakt som är bra finns där?{#lang_emotions_smile}

• middiz
    2007 Mamma skrev 2010-05-20 23:15:52 följande:
    Vart kollar man sånt`???? Skriv gärna i min gästbok ! Tack!
    Fladen som dom säljer är ett bra och godkänt märke.
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • Pernilla75

Är det någon som varit där nyligen och vet ifall de har skalkläder/överdragskläder i strl.74/80?

Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
  • 2007 Mamma
    Tingeling1981 skrev 2010-05-20 23:23:48 följande:
    Någon som vet om det finns någon bra skötväska till ett hyfsat pris? Kanske någon som har en bild i så fall? Undrar även om babyvakt som är bra finns där?
    Mitt tips är att gå till Stadium och köpa denna och om det behövs sätta dit tryckknappar själv eller gå till skomakren och få hjälp med det.
    Jag hade en väska av denna modell och behövde inte ens sätta dit knappar utan bara dra in banden så funkar en perfekt.
    Snygg och praktisk med många fack. Och billig så när du ledsnat så öp en ny färg =)

http://www.stadium.se/mode/damklader/accessoarer/060770/point-zero-one-strap
  • middiz
    Tingeling1981 skrev 2010-05-20 23:23:48 följande:
    Någon som vet om det finns någon bra skötväska till ett hyfsat pris? Kanske någon som har en bild i så fall? Undrar även om babyvakt som är bra finns där?
    Jag köpte en röd brio-skötväska för 2-300 kr där, vi är jättenöjda med den! Har sett att den finns i rosa och svart också
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • Kinne79

Äntligen är det dags att åka ner till Gekås vi stannar lör-mån, tanken är att jag ska köpa på mig mycket i bebisväg men vart lite orolig när jag läste t0vas inlägg att det inte fanns så mycket nu i veckan. 

Har ni några tips på vad man inte får missa i bebisväg och upp till året ungefär? Har tänkt köpa på mig saker som behövs det första året (har långt till Gekås) 
    Något man kan hoppa över?
    Är torra tvättlappar prisvärda? Lillegården eller vad de heter.
  • Bambusa

om jag säger såhär, baserat på vad dom hade för en månad sen, så kommer ja åka till ullared nästa gång ja är gravid, köpa allt ja kan tänkas behöva, och sen ev komplitera hemma på nån affär sen.. tyckte de fanns de mesta, men de varierar väl hela tiden de.. men babysitter, sängkläder, nappar, flaskor om man inte ammar, skötbädd.. osv..

Kinne79 skrev 2010-05-21 12:57:05 följande:
    Äntligen är det dags att åka ner till Gekås vi stannar lör-mån, tanken är att jag ska köpa på mig mycket i bebisväg men vart lite orolig när jag läste t0vas inlägg att det inte fanns så mycket nu i veckan.  Har ni några tips på vad man inte får missa i bebisväg och upp till året ungefär? Har tänkt köpa på mig saker som behövs det första året (har långt till Gekås)  Något man kan hoppa över? Är torra tvättlappar prisvärda? Lillegården eller vad de heter.
  • Elins mamma 2010
    Kinne79 skrev 2010-05-21 12:57:05 följande:
    Äntligen är det dags att åka ner till Gekås vi stannar lör-mån, tanken är att jag ska köpa på mig mycket i bebisväg men vart lite orolig när jag läste t0vas inlägg att det inte fanns så mycket nu i veckan.  Har ni några tips på vad man inte får missa i bebisväg och upp till året ungefär? Har tänkt köpa på mig saker som behövs det första året (har långt till Gekås)  Något man kan hoppa över? Är torra tvättlappar prisvärda? Lillegården eller vad de heter.
    Jag håller med N21, tycker också att det finns mycket, det var mer kläder som jag tyckte det var lite snålt med, fanns tex bara en modell av byxor när vi var där för några veckor sen. Tycker absolut att det är värt ett besök iaf! Finns dessutom mycket leksaker om du vill handla till 1-årsdagen
    BF 100904 - Längtar!
Svar på tråden Gekås vol 14