Gekås vol 14
Jag undrar om det finns mycker barnlakan att välja på?
Undrar också om det finns i mellanstorlek?
Jag undrar om det finns mycker barnlakan att välja på?
Undrar också om det finns i mellanstorlek?
Just kläder till nyfödda känns lite tråkigt. Men vi visste inte kön innan. Annars fanns det endel specifika kill/tjejkläder. Hjälmmössor hade de väldigt billiga.
Nu är min dotter 6 månader. Har tänkt åka i nästa vecka. Ska bli kul att kika på kläder nu när man vet lite vad som behövs.
Bebissaker tycker jag att de har jättebra. Ett tips är att köpa på sig många filtar. Vi köpte nog ca 6 filtar i olika utföranden. Superbra att ha.
Engångs skötunderlägg i 5-pack. Bra att ha i skötväskan. (de går att använda flera gånger så länge det inte blir något på de.)
Nagelset från babyboom tyckte jag var bra. (nagelsax, fil och klippare)
Amningsinlägg i ull. (bra om du ammar)
Amningsnapp lika så. Jag använde mina enbart ett par ggr, men de var verkligen värda pengarna.
Tvättlapparna har vi använt Euroshoppers. Tycker jag är bäst.
Då var ullaredsbesöket över för dennan gång.... men jag längtar redan tillbaka
Dock.. det var tre saker jag liksom åkte dit för, och hittade inget.... skulle ha Lego Belvillehuset som var slut, och skalkläder åt flickorna och hittade inte det heller. Lite trist, men vi får väl klara oss med lånade galon (gillar ej galon) over sommaren och hoppas de får in senare under säsongen.
Däremot hittade jag en hel del presenter till lilltösen som fyller 4. Och så lite kläder åt sönerna. Bästa fyndet var nog Campion luvtröja och tshirts för halvapriset på herr... betalade 49.35 för tshirt och 139,35 för luvtröjan!!
Var annars glad över en solhatt till lillekillen från Lindberg - 49,95, måste väl vara bra pris? Och väggdekoren "Fånga dagen" blev jag nöjd med Och så blev det ett UV set till sonen, även om jag egentligen inte tycker jag har så stor användning av det tror jag
Men någon gång skall vi väl till stranden i sommar för hoppningsvis.
Ett par snygga jeanscapri och en skaljacka till mig själv... men tänk at det ändå går på 4000 när allt var så billigt...
Tack för alla svar, toppen!
Just kläder har jag inte tänkt köpa så mycket, förutom lite basplagg som passar både flickor och pojkar. Utan jag har mest tänka köpa det som behövs till äta/sova/hygien/leka/resa.