• April Mamma

Gekås vol 14

sarsparis skrev 2010-07-17 21:28:24 följande:

Planerar att åka till ullared på tisdag, nån som vet hur köläget är just nu, vi tänker att vi är där runt kl 14. Att det är mycket folk är vi beredd på, men kö orkar vi inte med.

Nån sm vet om sportbaren har öppnat? Har bara hört talas om den, att gubbarna ska kunna kolla sport och ta sig en öl.......det är enda sättet att få med gubben....

Jag var där för 2 v sedan och då var det en ringlande kö vid öppningstid, men vi var inne på 5-10 minuter. Även den dag då det var nypremiär..
    Sedan så såg jag då inga mer köer under dagen. Kön till kasan var ca 3-5 minuter.

Baren finns inte än, skulle nog öppnas i Sep om jag minns rätt, tyvärr..gubbarna får äta renklämma o kaffe =)
  • Kaerleksbarn
    Smultronhjärta skrev 2010-07-17 09:03:08 följande:
    Jag får hoppas att det tunnar ut lite tills jag ska hoppa in på vägen förbi...Jag ska främst köpa födelsedagspresent till min gudson! Men jag är även på jakt efter pysselgrejer till sonen,mönstersaxar om det finns och en ny Små Einsteinsdvd- jag har sår i öronen av de vi har
    Tacka vet jag Playhouse Disney, men Små Einsteins är man bra trött på nu efter 9mån^^
  • Kaerleksbarn

Fortf ingen som vet om Gekås har Liberos utbud på hudvårdsprodukter?
    Någon som har koll på om det finns "leksaks dammsugare"?

• Jamtland4ever
    AochJsMamma skrev 2010-07-17 20:35:00 följande:
    det tycker ja, vi köpte mkt där när jag var gravid! Mycket av det var saker som fanns precis likadana alternativt liknande på Babyproffsen men bra mkt billigare...badbalja, badhjälp etc är ju oxå billigt..
    Jag har inte varit på ullared nu i säkert 8 år så det har säkert förändrat sig sen dess. Så det ska bli lite kul om vi åker. Är dessutom första barnet så har egentligen ingen koll på vad som behövs mer en vagn säng och nappflaskor och lite kläder.
  • Jamtland4ever

Förresten vet någon om de har badkläder kvar innne till oss vuxna? är ute efter en bikini men har ganska stor byst så har svårt att hitta det i vanliga affärer

• Kaerleksbarn
    Bubblan2 skrev 2010-07-16 22:03:51 följande:
    Jag har lite bilder på det jag köpte i juni i mitt galleri.

För er andra som redan varit in kan jag tipsa om att det har tillkommit två foton... Bland annat på årets stora kap! :)

Har även lovat att fota det jag köpte till tonåringen men jag har inte kommit så långt. Återkommer...

www.familjeliv.se/hem/bubblan2/galleri.php?cu...
    Burken med blått lock du har från "Gekås juni 2009".. är det en "vällingburk"?
    Och vad kostade termosen? Har letat senaste året efter termos men bara hittat "kaffekannetermosar"...
  • Tokfrjant

Koftor eller någon mysig jacka av något slag till nyfödda, finns det?

Elias 080704 <3 Två pojkar beräknade 100927 - http://www.emeliesgodsaker.se
  • Hummlis

leksaksdammsugare finns i flera modeller

?:*¨¨*:?.Två tonåringar o liten *smula* ?:*¨¨*:?.
  • 060810

Åh jag som vill upp och köpa vinterkläder till barnen innan bebis kommer.. Har 1 månad på mig.. Tror ni jag hinner dit??
    Slutet av juli/början på aug. är ju lite sådär, hade gärna haft ett datum från de i Ullared så man vet när man ska bege sig... Så man inte åker dit och så finns det inga.. Är ju ändå 40 mil t o r.

Svar på tråden Gekås vol 14